Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Mam taryfę nowy plush i nagle dzis przestal działać mi Internet tzn dane komórkowe. Pakiet jest aktywny, ustawienia nie byly zmieniane. Dzis nagle albo wyskakuje zaloguj sie do sieci Plus albo wyświetla sie LTE, ale internet nie działa . Od kilku dni tez sam zmienia mi sie stan konta raz 0,01 zl innym razem rośnie i np mam 0,28 zl albo kilkanaście złotych
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
karolina07101992,
Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów *136# i *121#.
Połączenia i SMS-y działają? Restart (wył./wł.) urządzenia nie pomaga?
Podaj proszę, co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Tak, wszystko pozostale działa.
Telefon restartowalam, wyjmowalam karte sim i nic.
*136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
*121#
Brak aktywnych pakietòw
Telefon restartowalam, wyjmowalam karte sim i nic.
*136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
*121#
Brak aktywnych pakietòw
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
karolina07101992,
Z tego co podajesz to pakiet internetowy został wykorzystany, dlatego transmisja danych nie działa.karolina07101992 pisze: ↑3 lut 2023, o 23:31 Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Dlaczego? Po czym Państwo tak sądzicie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
karolina07101992,
Taką informację podałaś powyżej, po sprawdzeniu aktywnych jednostek.karolina07101992 pisze: ↑3 lut 2023, o 23:31 Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Taka wiadomość dostaja zaraz po aktywowaniu, wiec niemozliwe jest zebym w jeden dzien wykorzystala 10 Gb tym bardziej, ze nigdy w ciagu miesiaca nawet nie wykorzystuje pakietu.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Chyba to jakiś problem z siecią bo pieniądze z konta ok.15 zl tez mi zniknęły! ( Najpierw sam stan konta rosl, spadal) Wszystko mam za darmo a na platne nr nie wykonywalam polaczen ani sms.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
karolina07101992,
To nie jest informacja zwrotna po aktywacji oferty, tylko sprawdzenie aktywnych usług. Ta promocja nie została aktywowana wczoraj, bo ma termin ważności do 10/02 czyli została włączona 11/01/2023.karolina07101992 pisze: ↑3 lut 2023, o 23:31 *136#
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 10-02-2023 22:58, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2023, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Wiem kiedy wlaczylam usluge, 12 stycznia. I mam wiadomosc właśnie dzien po tylko nie mozna wysłac tutaj zrzutu ekranu.
Edycja:
I mimo ze w wiadomości pisalo limit 0GB to wszystko dzialalo zawsze normalnie,do ostatniego tygodnia....
Edycja:
I mimo ze w wiadomości pisalo limit 0GB to wszystko dzialalo zawsze normalnie,do ostatniego tygodnia....
Ostatnio zmieniony 6 lut 2023, o 12:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie pisz proszę post pod postem. Połączono posty.
Powód: Nie pisz proszę post pod postem. Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
karolina07101992,
z tego co podajesz pakiet został wykorzystany dlatego:
z tego co podajesz pakiet został wykorzystany dlatego:
Regulamin promocji znajdziesz tutaj.13. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego w danym Okresie Ważności Promocji prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Hej,
Próbuję uruchomić pakiet 200GB przez SMS o treści "zgoda" na nr 80600. Przychodzi mi odpowiedź - "Twoje zgloszenie nie moze byc przyjete. Nie jestes uprawniony do udzialu w promocji "Bonusy za darmo". Pozdrawiamy, Plush".
Czy to jest jakaś ogólna awaria, czy tylko tymczasowa? Widzę sporo ludzi zgłasza taki sam problem w internecie.
Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.
Pozdrawiam.
Próbuję uruchomić pakiet 200GB przez SMS o treści "zgoda" na nr 80600. Przychodzi mi odpowiedź - "Twoje zgloszenie nie moze byc przyjete. Nie jestes uprawniony do udzialu w promocji "Bonusy za darmo". Pozdrawiamy, Plush".
Czy to jest jakaś ogólna awaria, czy tylko tymczasowa? Widzę sporo ludzi zgłasza taki sam problem w internecie.
Zgłoszenie na support wysłane, numer to CASE/230205/593.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj aerkoo,
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dziękuję bardzo :)Joanna_Plus pisze: ↑6 lut 2023, o 16:31 Witaj aerkoo,Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Doładowanie a GB
Zakupiłem w zeszłym miesiącu starter plus 15 gb na start.Dziś załadowałem telefon za kwotę 30 zł z czego dostałem 15 gb a w polecanych pakietach pisze, że 15 z pakietu i 15 z doładowanie może mi ktoś wyjaśnić o co come on ?
Aktywowałem również pakiet 1500 gb rozumiem że pierwsze 100 gb dostanę w ciągu 72 h tak ?
A jeśli chodzi o doładowanie 30 zł przeznaczone jest tylko na na gb ? bo na koncie pokazuje że mam 8 zł serio nie czaje tego.
Aktywowałem również pakiet 1500 gb rozumiem że pierwsze 100 gb dostanę w ciągu 72 h tak ?
A jeśli chodzi o doładowanie 30 zł przeznaczone jest tylko na na gb ? bo na koncie pokazuje że mam 8 zł serio nie czaje tego.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2023, o 15:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.