Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

ursus83,
ursus83 pisze: 4 lis 2022, o 20:54 CASE/221104/1840

Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
spekkio4
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 17 wrz 2022, o 10:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: spekkio4 »

Pani Joanno, w tym miesiącu po raz pierwszy nie miałem problemów z odnowieniem pakietu w ramach "Nawet 1500 GB".
Za to wystąpił podobny problem jak opisywany przez poprzednika - po doładowaniu za 30 zł ilość jednostek w Gigabanku spadła, zamiast wzrosnąć.

Prosiłbym o przyspieszenie poniższej sprawy:

CASE/221109/1631 Reklamacje

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

spekkio4,
spekkio4 pisze: 10 lis 2022, o 11:19 CASE/221109/1631 Reklamacje
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
spekkio4
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 17 wrz 2022, o 10:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: spekkio4 »

Dziękuję, już załatwione.
ursus83
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ursus83 »

CASE/221127/404
Tradycyjnie do samo co każde doładowanie jeszce raz to wystąpi sprawę daje do UOKiK co doładowanie przyznawania jest paczka danych która w tym samym momecie co została dodana zostaje wykorzystana dziś 15Gb w czasie poniżej jednej minuty według plusa zużyłem szybki macie ten internet
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

ursus83,
ursus83 pisze: 27 lis 2022, o 15:39 CASE/221127/404
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ursus83
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ursus83 »

Ponowna reklamacja 3 w tym miesiącu nie otrzymałem 100GB z promocji 1500GB na lata
CASE/221128/1093
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

ursus83,
ursus83 pisze: 28 lis 2022, o 14:25 CASE/221128/1093
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ursus83
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ursus83 »

Już ktoś odpowiedział ale nawet chyba tego nie czytają co się zgłasza odpisali że została rozpatrzona ale rozpatrywali reklamację 15GB z doladowania a teraz zgłaszałem 100GB z promicji 1500GB na lata
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

ursus83,

przesłałam interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ajek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 5 lis 2017, o 15:59

[Plush] Brak pakietu 12GB na start

Post autor: ajek »

Witam,

dnia 21.12.2022 po godzinie 23, po wcześniejszej rejestracji uruchomiłem starter Plush. Włączyłem Rok ważności konta i doładowałem numer. Niestety w przeciwieństwie do innych kart z tą samą taryfą nie otrzymałem pakietu 12GB na start. We wcześniejszych przypadkach na innych numerach w tej taryfie pakiet ten aktywował się od razu po uruchomieniu karty.

Po wpisaniu kodu *136# pakiet był od samego początku widoczny, ale pozostałą ilość danych podana w nawiasie wynosiła 0GB, w aplikacji iPlus tak samo. Sprawę zgłaszałem dwukrotnie na czacie, gdzie dokładnie opisałem sytuację. Niestety za każdym razem byłem delikatnie mówiąc zbywany i kazano odczekać 24h od uruchomienia karty. Jeden z konsultantów rozróżnił nawet aktywację oraz przyznanie pakietu jako dwa oddzielne działania w systemie. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła pakiet jest nadal widoczny jako uruchomiony, ale widnieje jako wykorzystany, co jest niemożliwe ponieważ od uruchomienia karty zużyte zostało na tę chwilę około 1.6GB.

Po dzisiejszej rozmowie kolejny konsultant założył reklamację, na której rozpatrzenie Plus ma 30 dni. Czy konsultanci nie mają możliwości sprawdzenia salda GB oraz ilości danych zużytych w ramach pakietów? Dlaczego za każdym razem trzeba odpowiadać na te same pytania? Dziwi mnie, że sprawy tak proste, które w innych sieciach załatwiane są od ręki w Plusie urastają do rangi niemal nierozwiązywalnych.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2022, o 13:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ajek,
ajek pisze: 23 gru 2022, o 12:45 Po dzisiejszej rozmowie kolejny konsultant założył reklamację, na której rozpatrzenie Plus ma 30 dni
Dysponujesz jej numerem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ajek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 5 lis 2017, o 15:59

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ajek »

@Joanna_Plus

Numer to 23023007.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

ajek,
ajek pisze: 23 gru 2022, o 13:20 Numer to 23023007.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ajek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 5 lis 2017, o 15:59

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ajek »

Joanna_Plus pisze: 23 gru 2022, o 13:30 ajek,
ajek pisze: 23 gru 2022, o 13:20 Numer to 23023007.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Dziękuję, sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Pakiet przyznano.
ODPOWIEDZ