reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Artur55
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sie 2018, o 16:44

Re: reklamacja

Post autor: Artur55 »

Witam.
W mojej sprawie potrzebuje pomocy, kogoś kto przełoży z polskiego na nasz.
Otóż, reklamacja złożona e-mailem, potwierdzenie przyjęcia, sms - odpowiedź dostaniesz pocztą.
Jest odpowiedź.
Pytanie reklamacyjne dlaczego przechodząc z Mix + Ja na MixX plus nie rozlicza mnie z danej taryfy a stosuje cennik standardowy?
Odpowiedź cyt"usługi zostały wykonane i poprawnie uwzględnione. Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanego planu cenowego.
Zatem dlaczego z konta zniknęło 52 zł w ciągu 1 dnia a nie 29 zł w ciągu miesiąca?
Nie będę przytaczał imienia i nazwiska kierownika sekcji bo nie wiem czy mogę ale szla mnie tr....a jak czytam takie wypociny. W Mixie+ Ja i MixX są podbne warunki za 29 zł na miesiąc a tu 1 dniu zabierają z konta 52 zł i mówią, że jest OK.
Ktoś mnie uświadomi, gdzie tkwi błąd w moim rozumowaniu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Artur55,

z poziomu forum nie mamy wglądu w konta numerów, więc jednoznacznie nie mogę się odnieść do opisanej przez Ciebie sytuacji.
Artur55 pisze:przechodząc z Mix + Ja na MixX plus nie rozlicza mnie z danej taryfy a stosuje cennik standardowy?
Artur55 pisze:Zatem dlaczego z konta zniknęło 52 zł w ciągu 1 dnia
Nie wiem w jakim wariancie ta umowa została zawarta, ale czy przypadkiem nie miała miejsca tutaj taka sytuacja, że nastąpiło użytkowanie numeru (połączenia/transmisja danych), przed zasileniem konta i aktywacją pakietów/promocji kontraktowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Artur55
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 sie 2018, o 16:44

Re: reklamacja

Post autor: Artur55 »

Dokładnie tak, dostałem sms-y potwierdzające przyjęcie oferty, i rozpoczęcie oferty i wiadomość o 2-krotnym zasileniu konta w ciągu miesiąca. Zasiliłem konto kwotą 30 na którym było już ponad 20 zł. I wciągu dnia pieniążki wyparowały. Później telefon do BOK, powtórne zasilenie i wtedy z konta 30 zł Plus zabrał 29 zł zgodnie z planem taryfowym.
I tutaj cały bałagan się zaczął. A kier. sekcji odpowiada cyt" Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanego planu cenowego."Tak, zgadza się tylko, że po drugim zasileniu a dlaczego nie po pierwszym? Nie ma obowiązku zasilić 2 razy w jednym dniu a tak wygląda, że czekali na 2 zasilenie.
Trudno, nie będę kruszył kopii o 50 zeta, ale się mocno zawiodłem i na konsultantce, która przemilczała, że wycięła mi MMS-y i na postępowaniu reklamacyjnym. Sztampowa odpowiedź źle wpływa na Waszą ocenę.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Artur55,
Artur55 pisze:dostałem sms-y potwierdzające przyjęcie oferty, i rozpoczęcie oferty i wiadomość o 2-krotnym zasileniu konta w ciągu miesiąca.
A po tym powiadomieniu, a przed zasileniem konta, transmisja danych w telefonie była aktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Artur55
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 sie 2018, o 16:44

Re: reklamacja

Post autor: Artur55 »

Niestety, nie pamiętam dokładnej godziny sms-ów i zasileń, ani czy transmisja danych była aktywna.
Jeszcze jedno po 1 zasileniu 30 zl też zniknęło z konta.
P. Joanno nie chodzi mi o to, żeby Pani wyjaśniła to nieporozumienie, ono już zostało wyjaśnione przez kier. sekcji. Co do zasady mam 1 ofertę, przechodzę na 2 ofertę, gdzie tu czas na standardowe rozliczanie. Plus powinien rozliczać mnie w/g cennika oferty albo się wstrzymać z rozliczeniem, jeżeli nie było zasilenia.
Dostawałem też takie sms-y jak spóźniałem się z zasileniem, zasil konto bo inaczej zostaną zablokowane połączenia.....itd. chociaż pieniążki były na koncie w kwocie mniejszej niż zasilenie. Dwa różne sposoby postępowań. Mleko się rozlało, dzięki za zainteresowanie i zaangażowanie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Artur55,
Artur55 pisze:Jeszcze jedno po 1 zasileniu 30 zl też zniknęło z konta.
Podejrzewam, że "winowajcą" w tym przypadku mogła być transmisja danych. Zanim system zrealizował procedurę aktywacji promocji, GPRS i aplikacje działające w tle, dokonały "spustoszenia" konta.
Weryfikacja rozliczeń jest możliwa w mobilnej wersji aplikacji Plus online z tym, że nie wiem kiedy powyższa sytuacja miała miejsce, ponieważ dostępny będzie biling maksymalnie z ostatnich 30 dni.
Artur55 pisze: Plus powinien rozliczać mnie w/g cennika oferty albo się wstrzymać z rozliczeniem, jeżeli nie było zasilenia.
Niestety tak to nie działa :-(. Gdy na koncie nie ma aktywnej promocji czy pakietu, to wówczas rozliczenia są dokonywane zgodnie z cennikiem posiadanego planu cenowego.
Jeżeli nadal pozostają wątpliwości co do aktywacji promocji po pierwszym zasileniu, to prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Artur55 pisze:mocno zawiodłem i na konsultantce, która przemilczała, że wycięła mi MMS
Tę kwestię też w wiadomości poruszyć można.
Artur55 pisze: Dostawałem też takie sms-y jak spóźniałem się z zasileniem, zasil konto bo inaczej zostaną zablokowane połączenia.....itd. chociaż pieniążki były na koncie w kwocie mniejszej niż zasilenie.
W przypadku numerów w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix, termin ważności konta nadaje doładowanie. Nie da się "pokryć" go ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej54
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2018, o 00:13

Re: reklamacja

Post autor: andrzej54 »

Witam Pani Joanno,
Opisałem przedstawione zagadnienie w przesłanym formularzu jako "Reklamacja opłat [#290986]" dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata. mam zrobione zrzuty z aplikacji mobilnej bo pewnie po pewnym czasie juz bym do tego nie doszedł i musiałbym zamawiać biling szczegółowy. Obecnie mam 0,03 zł na koncie wiec internet raz działa a raz nie (pewnie nie działa w sytuacji gdy opłata ma być naliczona). Proszę mi powiedzieć czy mam na to zgłosić osobną reklamację czy to może być ujęte w powyższym zagadnieniu?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj andrzej54,
andrzej54 pisze:Reklamacja opłat [#290986]
andrzej54 pisze:dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata. mam zrobione zrzuty z aplikacji
andrzej54 pisze:Proszę mi powiedzieć czy mam na to zgłosić osobną reklamację czy to może być ujęte w powyższym zagadnieniu?
Jeżeli powyższa sprawa nie została ujęta w korespondencji #290986, to w odpowiedzi na wiadomość zwrotną można opisać i tę kwestię. Proszę o informację jak powyższe uda się zrealizować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej54
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2018, o 00:13

Re: reklamacja

Post autor: andrzej54 »

Pani Joanno,
zgodnie z tym co Pani napisała dopisałem powyższą sprawę w odpowiedzi zwrotnej. Rozumiem, że teraz czekam?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

andrzej54,
andrzej54 pisze:zgodnie z tym co Pani napisała dopisałem powyższą sprawę w odpowiedzi zwrotnej.
Super :-).
andrzej54 pisze:Rozumiem, że teraz czekam?
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej54
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2018, o 00:13

Re: reklamacja

Post autor: andrzej54 »

Witam Pani Joanno,
uzyskałem już odpowiedź od Plusa, jednakże nie różni sie za bardzo od tych wcześniejszych. W odpowiedzi mam że:

"W okresie od 17.4.2018 r. do 6.7.2018 r. z tytułu usług telekomunikacyjnych zrealizowanych dla Pana numeru pobrano łączną opłatę w wysokości 56,22 zł, w tym 1,27 zł za połączenia głosowe, 3,62 zł za wysyłane wiadomości SMS oraz 51,33 zł za połączenia internetowe"

Nie do końca jestem przekonany co do opłat za połączenia głosowe gdyż miałem wtedy aktywną uslugę Rozmowy, SMSy i MMS bez limitu.

Nie pozostaje mi nic innego jak zamowic rachunek szczegolowy bo znowu uslyszalem ze w ramach reklamacji takiego wykazu nie uzyskam i ze moge sobie zamowic odplatnie

Co do drugiej kwestii ostatnich naliczeń opłat za internet to chyba pracownik nie do końca sprawdził z zrzutu ekranu o jakie opłaty chodzi bo rozpatrzył okres od 22.09 a na zrzutach były połączenia internetowe np z 18.09, 19.09 itp przed 22.09 kiedy to został zmieniony pakiet z z "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" na "Internet, rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu". Przed 22.09 tez posiadalem pakiet internetu co widac na zrzutach ekranu ze czesc polaczen jest darmowa a czesc nie, stad naliczone oplaty. Dodam, że po tym 20.09 kiedy to zostały naliczone opłaty na koncie mam 0,03 gr wiec ciezko stwierdzic czy zjawisko nadal wystepuje co nie zmienia faktu ze naliczone zostaly oplaty, ktore nie powinny byc naliczone.

Tak wiec poprosze ewentualnie zwrocic na to uwage bo nie o to chodzilo, moze nie do konca jasno sie wyrazilem mowiac ze po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" bo nie pamietalem kiedy dokladnie byl on zmieniony, jednakze nawet przed zmiana mialem pakiet internetowy i polaczenia transferu danych powinny byc darmowe a jak widac na przeslanych zrzutach ekranu nie sa. Moge Pani wyslac te zrzuty ekranu w wiadomosci prywatnej.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

andrzej54,
andrzej54 pisze:Nie pozostaje mi nic innego jak zamowic rachunek szczegolowy bo znowu uslyszalem ze w ramach reklamacji takiego wykazu nie uzyskam i ze moge sobie zamowic odplatnie
Zapewniam, że reklamację rozpatrywały osoby, które jak mawia Misiek "znają się na swojej robocie jak mało kto", ale oczywiście decyzja pozostaje w kwestii właściciela numeru. Usługa bilingu jest jednak płatna.
andrzej54 pisze:Co do drugiej kwestii ostatnich naliczeń opłat za internet to chyba pracownik nie do końca sprawdził z zrzutu ekranu o jakie opłaty chodzi bo rozpatrzył okres od 22.09 a na zrzutach były połączenia internetowe np z 18.09, 19.09 itp przed 22.09 kiedy to został zmieniony pakiet z z "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" na "Internet, rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu".
Po wejściu w aplikacji w tę promocję, jaka data tam widnieje?
andrzej54 pisze:Przed 22.09 tez posiadalem pakiet internetu
Jaki to był pakiet?
andrzej54 pisze:Moge Pani wyslac te zrzuty ekranu w wiadomosci prywatnej.
My z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów, więc ja tego bezpośrednio na numerze zweryfikować nie jestem w stanie :-(.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej54
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2018, o 00:13

Re: reklamacja

Post autor: andrzej54 »

Witam Pani Joanno,
obecnie jak wchodze w aplikacje , to widze ze ten pakiet "Internet, Rozmowy... bez limitu jest aktywny od 22.09", ale został on włączony w ramach innej reklamacji, gdyż samemu nie byłem w stanie go włączyć, dlatego zleciłęm to konsultantowi na Infolinii, który potwierdził że to zrobił ale w aplikacji widziałem że był to pakiet "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu", mimo iż prosiłem o pakiet Internet, rozmowy itp.. Reklamacja została rozpatrzona 22.09 stad też pakiet był aktywny od 22.09. Natomiast problematyczne połączenia internetowe były 18.09, 19.09, generalnie przed 22.09. Chwilowo mam 0,03 zł na koncie ze wzgledu że nie wiem czy znowu te pieniadze nie beda pobierane w sposob niekontrolowany przez Plusa.

Co do pakietu internetowego to powinien być wtedy jeszcze włączony "Internet Promo BS" stad też zdecydowana wiekszość połaączeń Internetowych była darmowa, niestety nie wszystkie.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witam ponownie :-),
andrzej54 pisze:dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata.
andrzej54 pisze:pakiet "Internet, Rozmowy... bez limitu jest aktywny od 22.09"
Jeżeli zakwestionowane zostały połączenia internetowe realizowane po aktywacji wspomnianej promocji, to wówczas one zostały zweryfikowane.
andrzej54 pisze:Chwilowo mam 0,03 zł na koncie ze wzgledu że nie wiem czy znowu te pieniadze nie beda pobierane w sposob niekontrolowany przez Plusa.
Powyższa promocja jest z tzw. pakietem z lejkiem, czyli po ewentualnym wykorzystaniu jednostek, rozliczenia nie są dokonywane z salda konta, tylko obniżeniu ulega prędkość połączenia. Należy tylko pamiętać o zapewnieniu odpowiednich środków w chwili odnowienia usługi, ponieważ jeżeli saldo będzie wynosiło np. 20 zł, to kwota ta nie wystarczy na jej wznowienie, a w przypadku nadal aktywnej transmisji danych w urządzeniu, wszystkie połączenia internetowe zostaną rozliczone z konta.
Ważne:
Promocja nie dotyczy połączeń wykonywanych oraz SMS-ów i MMS-ów wysyłanych pod numery: o podwyższonej płatności (premium rate), usług dodatkowych, serwisów rozrywkowych i informacyjnych, oraz w roamingu międzynarodowym lub w ramach połączeń międzynarodowych.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d48
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej54
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2018, o 00:13

Re: reklamacja

Post autor: andrzej54 »

Pani Joanno,
czy moze Pani przekazac osobie rozpatrujacej reklamacje zeby sprawdzila te polaczenia internetowe z okresu 11.09 do 22.09, którego to dotyczyła sytuacja wybiorczego naliczania opłat za połączenia internetowe? Czy musze skladac nowa reklamacje?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ