Witam
Chciałbym się dowiedzieć gdzie i jak można sprawdzić na jakim etapie jest sprawa przeniesienia numeru (z Orange do Plusa). Sprawa została załatwiona poprzez konsultanta telefonicznego 14 XII 2012. Umowa i telefon miały przyjść kurierem którego do teraz nie ma ani śladu! Nie ma też żadnej informacji ze strony Plusa czy przesyłka w ogóle została wysłana, nie ma numeru listu przewozowego, dokładnie niczego. Proszę o pomoc kogoś wiedzącego o co chodzi...
Status przeniesienia numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Status przeniesienia numeru
Pavel, odezwij się do mnie przez ten formularz. Jak będę miał Twój PESEL i nr telefonu to postaram się ustalić co z tym zamówieniem.
P.S.
Jak wyślesz wiadomość to podaj tutaj numer zgłoszenia, który dostaniesz w e-mailu zwrotnym.
P.S.
Jak wyślesz wiadomość to podaj tutaj numer zgłoszenia, który dostaniesz w e-mailu zwrotnym.
Re: Status przeniesienia numeru
Numer zgłoszenia: [Zagadnienie: 130103-001525] <- O to chodzi?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Status przeniesienia numeru
Tak, to jest to. Dzięki.
Jak tylko ustalę status zamówienia to dam Ci znać.
Jak tylko ustalę status zamówienia to dam Ci znać.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Status przeniesienia numeru
Tak Pavel, właśnie do Ciebie piszę. Sprawdź @ za kilka minut.