Strona 5 z 7

Re: Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową

: 30 wrz 2021, o 09:58
autor: Ron
Capoeirista92 pisze: Ogólnie numer jest na ojca, więc wiem, że muszę zrobić cesję na siebie, by móc podpisać ofertę firmową. Niemniej jak to będzie najlepiej rozwiązać, żeby nie zostać bez możliwości wykonywania połączeń? Dotychczasowa umowa będzie trwała dalej na dotychczasowych warunkach i muszę ją wtedy w następnym miesiącu wypowiedzieć, by zawrzeć umowę na firmę od następnego okresu rozliczeniowego?
Najlepiej na początek dokonać Cesji, a następnie będziesz mógł Zmienić dane na firmę.

Nie składasz żadnych wypowiedzeń, umowa przejdzie na czas nieokreślony. Podpiszesz aneks już na firmę.

Re: Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową

: 30 wrz 2021, o 11:02
autor: wlo
Ron - a czy czasem cesja nie spowoduje zmiany taryfy?

Wiosną robiliśmy cesję numeru szwagra na siostrę, i w okresie od cesji do wejścia w życie nowych warunków (po cesji kilka dni zostały podpisane nowe umowy na numerach rodzinnych w ramach SmartDOM), szwagier miał taryfę PLUS.30 (miał wcześniej inną) i co więcej, bez nielimitowanych połączeń - po 50 minutach każde kolejne było taryfikowane wg cennika - do końca okresu rozliczeniowego jaki na koncie siostry funkcjonuje... Potem - rzecz jasna - weszła nowa taryfa PLUS.60 z promocyjnym planem cenowym.

Re: Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową

: 30 wrz 2021, o 11:24
autor: Ron
To chyba ktoś pozmieniał w systemie podczas Cesji, bo Cesja nie powinna powodować żadnej zmiany w ofercie, a jedynie zmiane właściciela.

Cesja
Cesjonariusz przejmuje warunki promocyjne (benefity) po Cedencie - jeśli warunki nie zostaną zmienione przy spisywaniu umowy cesji.

Re: Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową

: 30 wrz 2021, o 11:35
autor: wlo
A jednak ;-)
Cesja miała miejsce 25 kwietnia (od 25.04 numer jest rozliczany na koncie nowego abonenta), natomiast nowa umowa (na nowe warunkach) została zawarta 27 kwietnia, a "weszła w życie" z nowym okresem rozliczeniowym - 5 maja. Więc nie można mówić w tym przypadku o zmianie warunków umowy podczas cesji - tym bardziej, że cesja realizowana była w stacjonarnym punkcie, a nowe warunki umowy realizowane były przez konsultanta telefonicznie.

Re: Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową

: 30 wrz 2021, o 11:44
autor: Capoeirista92
Ron pisze:
Capoeirista92 pisze: Ogólnie numer jest na ojca, więc wiem, że muszę zrobić cesję na siebie, by móc podpisać ofertę firmową. Niemniej jak to będzie najlepiej rozwiązać, żeby nie zostać bez możliwości wykonywania połączeń? Dotychczasowa umowa będzie trwała dalej na dotychczasowych warunkach i muszę ją wtedy w następnym miesiącu wypowiedzieć, by zawrzeć umowę na firmę od następnego okresu rozliczeniowego?
Najlepiej na początek dokonać Cesji, a następnie będziesz mógł Zmienić dane na firmę.

Nie składasz żadnych wypowiedzeń, umowa przejdzie na czas nieokreślony. Podpiszesz aneks już na firmę.
Dziękuję za odpowiedź. Ale rozumiem, że ten schemat postępowania dotyczy sytuacji, w której chciałbym zachować dotychczasowe warunki umowy? I wtedy po prostu zmieniam dane z siebie na firmę?

A co w sytuacji, jeśli chciałbym typowo przejść na ofertę firmową, skorzystać z programu SmartFirma i związanych z tym promocji na abonament, internet i ewentualnie telewizję? Czy wtedy nie będę musiał wypowiedzieć sobie tej umowy, która stanie się umową na czas nieokreślony?

Re: Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową

: 30 wrz 2021, o 11:55
autor: Ron
Capoeirista92 pisze: Dziękuję za odpowiedź. Ale rozumiem, że ten schemat postępowania dotyczy sytuacji, w której chciałbym zachować dotychczasowe warunki umowy? I wtedy po prostu zmieniam dane z siebie na firmę?
Tak, dokładnie.
Wszystkie dane dotyczące taryfy i usług pozostaną te same, chyba, że zlecisz ich zmianę.
Capoeirista92 pisze: A co w sytuacji, jeśli chciałbym typowo przejść na ofertę firmową, skorzystać z programu SmartFirma i związanych z tym promocji na abonament, internet i ewentualnie telewizję? Czy wtedy nie będę musiał wypowiedzieć sobie tej umowy, która stanie się umową na czas nieokreślony?
Nie nic nie wypowiadasz, tylko po zrobieniu Cesji podczas zmiany na firmę, możesz wybrać sobie ofertę już w ramach Smart, tym bardziej, że kończy się umowa na czas określony.

Najlepiej Cesję wykonać w salonie, a zmianę danych na firmę, możesz dokonać zdalnie mailowo (info podlinkowane) lub także w salonie. A przedłużyć umowę możesz już na firmę w ramach Smart w salonie lub telefonicznie.

Re: Cesja

: 30 wrz 2021, o 12:30
autor: Basia_Plus
Capoeirista92,
Capoeirista92 pisze:Z dniem 5 października 2021 r. końćzy się umowa na mój numer telefonu w Plus Abonament.
Capoeirista92 pisze:Ogólnie numer jest na ojca, więc wiem, że muszę zrobić cesję na siebie, by móc podpisać ofertę firmową.
jeśli cesja numeru zostanie dokonana w czasie trwania kontraktu, wówczas przejmujesz warunki promocyjne, wraz z pozostawieniem taryfy i promocji, w której umowa została podpisana. W przypadku realizacji cesji po kontrakcie, taryfa zostanie zmieniona na ofertę Plus 40.
Po dokonaniu cesji, zgodnie z tym co napisał Ron, możesz przedłużyć umowę i wybrać ofertę dla firm.

Re: Cesja

: 30 wrz 2021, o 13:12
autor: wlo
Basia_Plus pisze: [...]
W przypadku realizacji cesji po kontrakcie, taryfa zostanie zmieniona na ofertę Plus 40.
Ron - to chyba ten przypadek był u szwagra (tyle, że nie PLUS 40 a PLUS 30) - rzeczywiście ze 2 lata było po kontrakcie terminowym już ;-)

Re: Cesja

: 30 wrz 2021, o 13:33
autor: Basia_Plus
wlo,
wlo pisze: to chyba ten przypadek był u szwagra (tyle, że nie PLUS 40 a PLUS 30)
abonament po upuście za włączoną e-fakturę wynosi 30 zł.

Re: Cesja

: 30 wrz 2021, o 13:36
autor: Capoeirista92
Czyli podsumowując:

1. Idę np. 4 października zrobić cesję - warunki zostają te z czasu podpisania umowy.
2. Umowa dobiega końca 5 października i przekształca się w umowę na czas nieokreślony na dotychczasowych warunkach
3. Zaczynam działalność gospodarczą od przykładowo 15 października i wtedy idę przedłużyć ofertę, wybierając już ofertę dla firm i Smartfirmę.

Dobrze zrozumiałem?

Re: Cesja

: 30 wrz 2021, o 13:47
autor: Basia_Plus
Capoeirista92,
Capoeirista92 pisze:1. Idę np. 4 października zrobić cesję - warunki zostają te z czasu podpisania umowy.
2. Umowa dobiega końca 5 października i przekształca się w umowę na czas nieokreślony na dotychczasowych warunkach
tak, jeśli podpisanie umowy nastąpi w trakcie trwania kontraktu.
Capoeirista92 pisze:3. Zaczynam działalność gospodarczą od przykładowo 15 października i wtedy idę przedłużyć ofertę, wybierając już ofertę dla firm i Smartfirmę.
Zgadza się.

Re: Cesja

: 30 wrz 2021, o 13:58
autor: wlo
Basia_Plus pisze:wlo,
wlo pisze: to chyba ten przypadek był u szwagra (tyle, że nie PLUS 40 a PLUS 30)
abonament po upuście za włączoną e-fakturę wynosi 30 zł.
No by się zgadzało - 10 zł za okres 25.04-04.05 wyszło ;-)

Ale w opisie na rozliczeniu jednoznacznie napisane jest:
PLUS.30 z e-faktura 25.04.2021 do 04.05.2021 8,13 10,00 ;-)

Re: Cesja

: 4 paź 2021, o 16:29
autor: Capoeirista92
Mam jeszcze pytanie techniczne, bardziej z ciekawości niż tego, że pilnie potrzebuję - dokonałem dzisiaj cesji umowy na siebie. Jak długo nie będę miał dostępu do transmisji danych w telefonie?

Zauważyłem brak internetu po dokonaniu cesji - obecnie od około godziny nie mam internetu z pakietu?

Re: Cesja

: 4 paź 2021, o 16:54
autor: Marta_Plus
Capoeirista92,
Capoeirista92 pisze:Zauważyłem brak internetu po dokonaniu cesji - obecnie od około godziny nie mam internetu z pakietu?
W tej kwestii skontaktuj się proszę telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).

Re: Cesja

: 4 gru 2021, o 15:23
autor: borufa
Mam taki sam problem z brakiem internetu po dokonaniu cesji. Sytuacja dotyczy 6 numerów. Cesja wykonana wczoraj. Otrzymana informacja SMS o dokonaniu cesji.
Pierwsza rozmowa z infolinią - włączyć płatny pakiet sms-em extra 2gb na 2601. Odpowiedź automatyczna SMS: Limit nie został zrealizowany. Próba z poziomu iPlus - Status odrzucone.
Druga rozmowa z infolinią - nie ma takiej możliwości, żeby w okresie między cesją a nowym okresem rozliczeniowym zakupić pakiet. Zgłoszona reklamacja.
To jest CYRK. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Od dzisiaj 4.12 do 9.12 (nowy okres rozliczeniowy) nie jestem w stanie korzystać z internetu.
Rozważam rezygnację z usług tej super sieci.