Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
-
- Administrator
- Posty: 2872
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
- Lokalizacja: PlusForum
- Kontakt:
Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
11 maja Polkomtel, operator sieci Plus, na specjalnej konferencji zaprezentuje odświeżone pozycjonowanie marki oraz nowe podejście Operatora do Klientów. Nowe hasło Plus to: "Daj o Siebie zadbać".
Również mamy zaproszenie na tą konferencję, ale niestety chyba nie uda się na niej być.
A co myślicie o tym nowym podejściu? co może się zmienić ?
Również mamy zaproszenie na tą konferencję, ale niestety chyba nie uda się na niej być.
A co myślicie o tym nowym podejściu? co może się zmienić ?
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Ciekawie sie to zapowiada , teraz wszystko zalezy od tego jakiegos rodzaju maja byc propozycje wysuniete przez Plus-a w stosunku do klienta. Na dzien dzisiejszy oferta naszego operatora nie daje zbyt duzych profitów osoba przedłuzajacym umowe. Dobry rozwiazaniem byłaby mozliwosc wybrania opcji dodatkowych minut, tanszego telefonu lub tez usług dodatkowych zamiast wyboru tylko samego pakietu minut podczas przedluzenia umowy z telefonem. Np w mixie zamiast dodatkowego doładowania wolalbym tanszy telefon, dlatego tez korzystam na z Simplusa bo zakup telefony za rekordowa ilosc zasilen sie mi nie opłaca. Wszystko będzi jasne jak nastapi dzien, dzien 11 maja. Zobaczymy wtedy propozycje Plus-a i na naszych twarzach zagosci wielki usmiech lub tez wielki smutek.
Ps. Jesli ktos z grona zarzadu PlusForum mogłby pojsc na konferencje i pozniej ja strescic napewno przekaz wiadomości byłby o wiele lepszy niz przefiltrowane wiadomosci przez portale...
Ps. Jesli ktos z grona zarzadu PlusForum mogłby pojsc na konferencje i pozniej ja strescic napewno przekaz wiadomości byłby o wiele lepszy niz przefiltrowane wiadomosci przez portale...
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Garjusz pisze:11 maja Polkomtel, operator sieci Plus, na specjalnej konferencji zaprezentuje odświeżone pozycjonowanie marki oraz nowe podejście Operatora do Klientów. Nowe hasło Plus to: "Daj o Siebie zadbać".
A co myślicie o tym nowym podejściu? co może się zmienić ?
To będzie marketingowa papka w stylu Stiewiego.
Klienta (mnie) interesuje oferta, cena , jakość usługi .
To czy salon będzie wyglądał "modnie" a konsultant będzie miał fajną koszulę nie ma dla mnie żadnego znaczenia. A o tym wydaje się być ta konferencja.
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Wiesz pozory mylą, ale jadnak chyba nie w tym przypadku :)Pijo pisze:
To będzie marketingowa papka w stylu Stiewiego.
Klienta (mnie) interesuje oferta, cena , jakość usługi .
To czy salon będzie wyglądał "modnie" a konsultant będzie miał fajną koszulę nie ma dla mnie żadnego znaczenia. A o tym wydaje się być ta konferencja.
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Wierz mi, chciałbym się mylić . Ale już dziś pierwsze potwierdzenie mojej teorii zostało zaprezentowane :)Pijo pisze:Wiesz pozory mylą, ale jadnak chyba nie w tym przypadku :)
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Nawet psią kupę można zawinąć w ładny papierek i sprzedawać jako cukierek..
Tak będzie i w tym przypadku - pic na wodę i fotomontaż - jedynie medialne hasła..
a szkoda.. bo zmiana salonów, ubranek i czyszczenie szmatką telefonów miałoby fajne znaczenie gdyby tylko ogólne podejście i oferta się odświeżyły..
Tak będzie i w tym przypadku - pic na wodę i fotomontaż - jedynie medialne hasła..
a szkoda.. bo zmiana salonów, ubranek i czyszczenie szmatką telefonów miałoby fajne znaczenie gdyby tylko ogólne podejście i oferta się odświeżyły..
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
matchojs85 pisze:Nawet psią kupę można zawinąć w ładny papierek i sprzedawać jako cukierek..
Tak będzie i w tym przypadku - pic na wodę i fotomontaż - jedynie medialne hasła..
a szkoda.. bo zmiana salonów, ubranek i czyszczenie szmatką telefonów miałoby fajne znaczenie gdyby tylko ogólne podejście i oferta się odświeżyły..
Dokładnie tak, kasa wywalona w błoto. Niech ulepszą ofertę i wprowadzą nowe smartfony dla klientów indywidualnych. Może być tak że po zakupie Polkomtela nowy właściciel będzie chciał zrobić re branding i co ? Znowu malowanie i odpruwanie zielonych guzików z nowych bluzek ?
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Przeczuwam że sprzedawcy będą mogli obniżać ceny telefonów przy przedłużaniu umowy, kosztem prowizji za kontrakt. Jednym słowem będzie konflikt interesów pomiędzy Polkomtel aaa właścicielami salonów. Między tym wszystkim klient.
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Ja mam nadzieję że to nie tylko to czyszczenie telefonów.Pijo pisze:Wierz mi, chciałbym się mylić . Ale już dziś pierwsze potwierdzenie mojej teorii zostało zaprezentowane :)Pijo pisze:Wiesz pozory mylą, ale jadnak chyba nie w tym przypadku :)
Niestety ale nie uda mi się być jutro w Warszawie.gatuso_18 pisze:Ps. Jesli ktos z grona zarzadu PlusForum mogłby pojsc na konferencje i pozniej ja strescic napewno przekaz wiadomości byłby o wiele lepszy niz przefiltrowane wiadomosci przez portale...
Ale może ktoś jest z Warszawy i w imieniu PlusForum.pl chciałby pójść?
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
No i już wszystko jasne (poza nowymi taryfami)..
Szkoda, że zabili marki:
SIMPLUS
36i6
iPLUS
[*]
Szkoda, że zabili marki:
SIMPLUS
36i6
iPLUS
[*]
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
[ad]Daj o siebie zadbać - Polkomtel ulepsza markę Plus!
Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert to wyjście Polkomtel SA naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków. Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. Portfolio ofertowe da możliwość dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus.
Rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.
Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery. Nowością jest usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników sieci, bo Plus dba o każdego swojego klienta.[/ad]
Informacja Prasowa
Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert to wyjście Polkomtel SA naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków. Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. Portfolio ofertowe da możliwość dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus.
Rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.
Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery. Nowością jest usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników sieci, bo Plus dba o każdego swojego klienta.[/ad]
Informacja Prasowa
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
- Zbieramy marki w jedno miejsce i budujemy politykę „monobrandowania – powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Krzysztof Kilian, wiceprezes Polkomtela ds. marketingu i sprzedaży. Od 13 maja Plus wprowadza nowe taryfy, które mają być proste i elastyczne. A później nowy program lojalnościowy.
- Polski rynek jest w stadium dojrzałości. Nie różnimy się wcale od rynków krajów rozwiniętych. W Plusie 75% kontraktów to kontrakty odnawiane. Wymaga to innego podejścia do postrzegania produktów i marki. O ile wcześniej produkty funkcjonowały niezależnie od siebie to dzisiaj coraz częściej (niezależnie od tego z jakiej taryfy korzystają) sięgamy do tych samych aplikacji usług dodanych. Chcemy żeby klienci czuli się bardziej związani z Brandem - wyjaśniał Jarosław Bauc, prezes Polkomtela.
„Marka Plus jest silną marką na polskim rynku. Skutecznie odpieramy ataki naszych konkurentów. Chcemy pokazać wszystkie działania które wpływają na pozacenowe punkty styku z klientem. Plus ma wiele marek. Próbujemy zebrać je w jedno miejsce. Tak, żeby łatwiej było zrozumieć co chcemy osiągnąć i proponować. Z badań Pentora Plus ma najwyższą na rynku intencje zakupu oraz najniższy indeks odrzucenia marki. Teraz żeby wzmocnić siłę marki dokonujemy konsolidacji marek Plusa" - dodał Krzysztof Kilian.
Agnieszka Węglarz z departamentu zarządzania marką – „Wybór dla konsumentów rośnie i konieczna jest praca nad marką. Walczymy o to, żeby klienci chcieli z nami zostać. Podstawowe zadanie to budować silnięjszą relację z istniejącymi klientami i budować wizytówkę i obietnicę dla nowych klientów. Na naszych oczach następuje zmiana –klienci nie tylko rozmawiają i smsują. Wiele klientów dostrzega szersze zastosowanie telefonów – serwisy społecznościowe, komunikatory itp. Rosnąca gama wyboru nie zawsze oznacza prostotę bo produktów i usługi jest dużo. Klienci chcą się poczuć docenieni za to, że korzystali z usług marki. Wychodzimy ku klientom. Kolejną ważną rzeczą jest oswajanie technologii. Chcemy pokazywać klientom, że korzystanie z nowych technologii jest proste i łatwe. Kolejne hasło to Myślimy z polotem. Plus będzie szukał nieszablonowych rozwiązań we wszystkich punktach styku z klientem". Na koniec grudnia Polus obsługiwał około 14 mln kart SIM.
Plus uprości architekturę marki – zamiast wielu marek będzie jeden duży Plus z różnymi ofertami.”
Marek Niedźwiedź – Dyrektor departamentu marketingu i rozwoju biznesu. „W nowym modelu dział marketingu będzie odpowiedzialny także ze kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta w każdym punkcie stylu klienta z operatorem. Chcemy się skoncentrować na dobrą jakość ofert i satysfakcję klientów. Plus wprowadzi nowy program lojalnościowy, który ruszy za kilka miesięcy. . Polkomtel także uruchomi sieć dla służb państwowych – będzie ona chroniona i zabezpieczona” - dodał Marek Niedźwiedź
Nowe taryfy od 13 maja - będą proste i elastyczne.
Jowita Michalska – dyrektor departamentu komunikacji marketingowej. „Zmieniamy nasze punkty sprzedaży. Design naszych salonów będzie teraz nowoczesny. TO ma powodować, że osobo, które przyjdą do punktów sprzedaży nie będą się czuły obco. Klienci będą mogli zapoznać się z ofertą, bo telefony nie będą ukryte za szybą, lecz każdy będzie mógł ich dotknąć i sprawdzić. W punktach będą też kąciki dla dzieci.
Z sześciu platform, które miał Polkomtel zostaną cztery: post-paid i mix razem, pre-paid (simplus i 36.6), soho i data. - Simplus i 36,6 pozostaną w ofercie, ale jako nazwy taryf - wyjaśnia Jowita Michalska.
Część produktowa startuje od 13 maja. Od 13 maja w 294 punktach sprzedaży rozpoczną się eventy pod hasłem „Zadbamy o Twój telefon.
Telix.pl
- Polski rynek jest w stadium dojrzałości. Nie różnimy się wcale od rynków krajów rozwiniętych. W Plusie 75% kontraktów to kontrakty odnawiane. Wymaga to innego podejścia do postrzegania produktów i marki. O ile wcześniej produkty funkcjonowały niezależnie od siebie to dzisiaj coraz częściej (niezależnie od tego z jakiej taryfy korzystają) sięgamy do tych samych aplikacji usług dodanych. Chcemy żeby klienci czuli się bardziej związani z Brandem - wyjaśniał Jarosław Bauc, prezes Polkomtela.
„Marka Plus jest silną marką na polskim rynku. Skutecznie odpieramy ataki naszych konkurentów. Chcemy pokazać wszystkie działania które wpływają na pozacenowe punkty styku z klientem. Plus ma wiele marek. Próbujemy zebrać je w jedno miejsce. Tak, żeby łatwiej było zrozumieć co chcemy osiągnąć i proponować. Z badań Pentora Plus ma najwyższą na rynku intencje zakupu oraz najniższy indeks odrzucenia marki. Teraz żeby wzmocnić siłę marki dokonujemy konsolidacji marek Plusa" - dodał Krzysztof Kilian.
Agnieszka Węglarz z departamentu zarządzania marką – „Wybór dla konsumentów rośnie i konieczna jest praca nad marką. Walczymy o to, żeby klienci chcieli z nami zostać. Podstawowe zadanie to budować silnięjszą relację z istniejącymi klientami i budować wizytówkę i obietnicę dla nowych klientów. Na naszych oczach następuje zmiana –klienci nie tylko rozmawiają i smsują. Wiele klientów dostrzega szersze zastosowanie telefonów – serwisy społecznościowe, komunikatory itp. Rosnąca gama wyboru nie zawsze oznacza prostotę bo produktów i usługi jest dużo. Klienci chcą się poczuć docenieni za to, że korzystali z usług marki. Wychodzimy ku klientom. Kolejną ważną rzeczą jest oswajanie technologii. Chcemy pokazywać klientom, że korzystanie z nowych technologii jest proste i łatwe. Kolejne hasło to Myślimy z polotem. Plus będzie szukał nieszablonowych rozwiązań we wszystkich punktach styku z klientem". Na koniec grudnia Polus obsługiwał około 14 mln kart SIM.
Plus uprości architekturę marki – zamiast wielu marek będzie jeden duży Plus z różnymi ofertami.”
Marek Niedźwiedź – Dyrektor departamentu marketingu i rozwoju biznesu. „W nowym modelu dział marketingu będzie odpowiedzialny także ze kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta w każdym punkcie stylu klienta z operatorem. Chcemy się skoncentrować na dobrą jakość ofert i satysfakcję klientów. Plus wprowadzi nowy program lojalnościowy, który ruszy za kilka miesięcy. . Polkomtel także uruchomi sieć dla służb państwowych – będzie ona chroniona i zabezpieczona” - dodał Marek Niedźwiedź
Nowe taryfy od 13 maja - będą proste i elastyczne.
Jowita Michalska – dyrektor departamentu komunikacji marketingowej. „Zmieniamy nasze punkty sprzedaży. Design naszych salonów będzie teraz nowoczesny. TO ma powodować, że osobo, które przyjdą do punktów sprzedaży nie będą się czuły obco. Klienci będą mogli zapoznać się z ofertą, bo telefony nie będą ukryte za szybą, lecz każdy będzie mógł ich dotknąć i sprawdzić. W punktach będą też kąciki dla dzieci.
Z sześciu platform, które miał Polkomtel zostaną cztery: post-paid i mix razem, pre-paid (simplus i 36.6), soho i data. - Simplus i 36,6 pozostaną w ofercie, ale jako nazwy taryf - wyjaśnia Jowita Michalska.
Część produktowa startuje od 13 maja. Od 13 maja w 294 punktach sprzedaży rozpoczną się eventy pod hasłem „Zadbamy o Twój telefon.
Telix.pl
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
czyli miałem racje.. wszystko po staremu.. czyli :
13. maja, w ramach nowego wachlarza taryf, w Plusie pojawi się nowa taryfa mix oraz prepaid. Taryfy przeznaczone będą dla nowych i dotychczasowych klientów. TELEPOLIS.PL udało się dotrzeć do pierwszych szczegółów oferty.
Zmiany w stosunku do wcześniejszej taryfy Mix 4 duo to głównie obniżenie stawki za minutę rozmowy z 0,58 zł do 0,49 zł i wprowadzenie nowych usług. W taryfie prepaid podstawowa cena minuty to 0,59 zł, którą można obniżyć do 0,29 zł w ramach usługi Taniej do dużych sieci, która jest cykliczna (744 godziny, czyli 31 dni) i kosztuje 2 zł, a uruchamia się ją kodem *136*11*03.
Minuta do P4 i Cyfrowego Polsatu (0,73 zł) oraz CenterNetu (0,81 zł) pozostaje bez zmian. Wzrasta cena MMS-a do 0,40 zł (za każde 100 kB) oraz transmisja danych do 0,49 zł (za każde 100 kB). SMS będzie kosztował 0,19 zł.
Pakiety SMS
Cykliczny pakiet 500 SMS-ów do Plusa i 36.6, który odnawia się co 744 godziny (31 dni), o ile abonent ma odpowiednią ilość środków na koncie. Pakiet kosztuje 5 zł i w tym czasie można go uruchomić jednokrotnie. Uruchomienie kodem *121*11*01#, dezaktywacja *121*00*01#.
Cykliczny pakiet 250 SMS-ów do wszystkich sieci, który odnawia się co 744 godziny (31 dni), o ile abonent ma odpowiednią ilość środków na koncie. Pakiet kosztuje 10 zł i w tym czasie można go uruchomić jednokrotnie. Uruchomienie kodem *121*11*02#, dezaktywacja *121*00*02#.
Wybrane numery
5 wybranych numerów w Plusie i na stacjonarne, do których minuta połączenia kosztuje 0 zł. Cykliczna opłata za każdy zdefiniowany numer to 5 zł za 744 godziny (31 dni). Aktywacja numeru kodem *106*11*48numer_telefonu#, dezaktywacja kodem *106*01*48numer_telefonu#.
5 wybranych numerów w sieciach Centertela i PTC, do których minuta połączenia będzie kosztować 0,19 zł. Cykliczna opłata za każdy zdefiniowany numer to 5 zł za 744 godziny (31 dni). Aktywacja numeru kodem *106*12*48numer_telefonu#, dezaktywacja kodem *106*02*48numer_telefonu#.
Stała opłata za rozmowę
Stała opłata za rozmowę to usługa, w ramach której opłata za połączenie do Plusa, w tym 36.6 bez względu na czas jego trwania wynosi 0,39 zł (dla nowych abonentów miksa) lub 0,29 zł (dla stałych - przedłużających umowę w ramach oferty mix oraz dla prepaid). Aktywacja kodem *136*11*01# dla nowych klientów to koszt 1 zł, dla stałych 0 zł.
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Popatrzcie na wyniki ankiety po kilku godzinach.. tylko 7% ankietowanych opowiada się za tym, ze oferta jest w jakiś sposób dobra, atrakcyjna. Aż 82% osób opowiada się za tym, że oferta ich rozczarowała...
Chyba nie jestem sam.
Chyba nie jestem sam.
Re: Nowe podejście Plusa do Klientów - Daj o Siebie zadbać
Nowe reklamy o satysfakcji :
[center][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ehuWIJekCNA[/youtube][/center]
[center][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ehuWIJekCNA[/youtube][/center]
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów