W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 mar 2024, o 11:03
Witaj
piotrekk85 ,
piotrekk85 pisze: ↑ 1 mar 2024, o 23:13
Zgłoszenia na infolinii wiszą prawie tydzień.
Podaj proszę numery tych zgłoszeń.
Bravd ,
Bravd pisze: ↑ 2 mar 2024, o 09:08
CASE/240226/1565 Usługi dodatkowe
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4 Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09
Post
autor: piotrekk85 » 4 mar 2024, o 12:18
Numery zgłoszeń:
24622160
7261127
c00000001958014
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 mar 2024, o 12:34
piotrekk85 ,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4 Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09
Post
autor: piotrekk85 » 4 mar 2024, o 14:08
Dziękuję za przyśpieszenie, ale niestety ktoś zlał temat.
Dostałem stary numer klienta w ID w disney, gdzie na infolinii Disneya mam informację, że został on wyłączony 25.02 przez Plusa. Nic zostaje kontakt z UKE.
Edycja:
autor: piotrekk85 » 4 mar 2024, o 14:44
Zrobiłem nowe zgłoszenie CASE/240304/1113
Może w tej firmie ktoś znajdzie się co zna ofertę plusa, bo zlewanie i przełączanie na infolinii na polsat box do sat to już norma...
Ostatnio zmieniony 4 mar 2024, o 15:07 przez
Joanna_Plus , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 mar 2024, o 15:09
piotrekk85 ,
piotrekk85 pisze: ↑ 4 mar 2024, o 14:08
Zrobiłem nowe zgłoszenie CASE/240304/1113
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4 Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09
Post
autor: piotrekk85 » 4 mar 2024, o 16:46
Dziękuję za pomoc - wszystko działa :)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 mar 2024, o 17:06
piotrekk85 ,
i to jest wiadomość! Super
, dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11 Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24
Post
autor: Bravd » 4 mar 2024, o 17:48
A co do problemu to dziś jest zmiana, wyłączono mi dostęp do Tidal i mam sobie samemu ponownie przez stronę Plusa włączyć pożądany pakiet. Niestety strona Plusa jest popsuta nie można tego zrobić , bowiem jest na niej błąd
"Nie można znaleźć tej strony na epayment.teleaudio.plNie znaleziono strony internetowej pod adresem
https://epayment.teleaudio.pl/api2/p2/d ... irect/@tid
HTTP ERROR 404"
Dlatego stwierdzam, że Tidal w Plusie sensu nie ma i chcąc sobie zaoszczędzić nerwów i straconego czasu to należy go sobie uruchomić we własnym zakresie.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 mar 2024, o 18:53
Bravd ,
powyższy komunikat pojawia się po wejściu na tę stronę:
www.plus.pl/tidal/konto ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ajoth
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 9 mar 2024, o 13:46
Post
autor: Ajoth » 9 mar 2024, o 13:49
Wyglada na to, że utrudniona rezygnacja z subskrypcji TIDAL w plusie to powszechna praktyka. W styczniu napisałem SMS na numer 80711 o treści DELTIDAL, a konto dalej jest aktywne i Tidal działa.
Czy ktoś żądał zwrotu pieniędzy w takiej sytuacji?
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10 Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05
Post
autor: marek-20 » 26 mar 2024, o 11:08
witam
czy z przyznanego pakietu kwotowego w promocji „4 doładowania i gratis” można opłacić „Pakiet subskrypcyjny L” z Dinsey+?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 26 mar 2024, o 11:41
Witaj marek-20 ,
nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ