Strona 1 z 1

Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

: 5 cze 2023, o 14:41
autor: plusfon
Witam wszystkich,
Chciałem przetestować Internet w Plusie w związku z tym zakupiłem starter i chciałem skorzystać z promocji "Miesiąc za darmo na start" czyli 100 GB dla nowych numerów, doładowałem konto 10 PLN, wysłałem SMS-a "MIESAC" na 80099, dostałem potwierdzenie "Promocja została włączona", miałem odczekać max 72h na włączenie promocji, odczekałem i... guzik, pakietu 100 GB jak nie było tak nie ma... Złożyłem reklamację za pośrednictwem konsultanta.
I teraz jest najciekawsza część. Konto mam ważne 30 dni a czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni :) Czyli może się zdarzyć, że promocja zostanie włączona po okresie ważności konta, czy to się trzyma kupy?
Dodam jeszcze, że ta sama sytuacja miała miejsce na drugim starterze, którego aktywowałem jak nie otrzymałem 100GB na tym pierwszym (już ponad tydzień rozpatrują reklamację)... Doładowałem drugi starter 10PLN, wysłałem SMS-a i... nic. Reklamacja również złożona. A czas sobie płynie :)

Nasuwa się spontaniczne pytanie, czy to jest może standardowa praktyka w przypadku tej promocji? Poczekajmy aż klientowi skończy się okres ważności konta i wtedy dajmu mu 100GB żeby doładował konto celem przedłużenia jego ważności? Tylko pytam ale taki scenariusz nasunął mi się na myśl w związku z dwiema nieudanymi próbami aktywacji tej promocji, która jest ale chyba jej jednak nie ma lub jest ale nie do końca jest tak jak w marketingowej obiecance :)

Aha, jest też druga część tej samej promocji "Włącz 200 GB extra na 30 dni" za zgody marketingowe, może obydwie części są nierozłączne? No ale czemu przychodzą SMS-y z potwierdzeniem włączenia promocji 100GB?

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

: 5 cze 2023, o 15:05
autor: Joanna_Plus
Witaj plusfon,

podaj proszę numery tych reklamacji. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

: 5 cze 2023, o 15:26
autor: plusfon
no własnie, że pomożecie (przyśpieszycie sprawę) jednemu klientowi? a inni?
ja chcę osobiście sprawdzić "system", jak on działa i czy moja śmiała hipoteza o "poczekajmy, aż skończy się klientowi okres ważności konta" jest trafna :) mogę przeżyć bez tych 100 GB ;) a właściwie to już bez 200, bo na dwóch starterach :)

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

: 6 cze 2023, o 14:11
autor: plusfon
a tak przy okazji, to jaki jest teraz średni czas rozpatrywania reklamacji? bo oficjalnie do 30 dni a w praktyce jak to wygląda? czy ktoś może się w tym temacie wypowiedzieć? z góry dziękuję!

Re: Promocja "Miesiąc za darmo na start", której to nie ma?

: 6 cze 2023, o 14:43
autor: Joanna_Plus
plusfon,

nie podajemy takich informacji. Reklamacje rozpatrywane są w kolejności zgłoszeń.