Re: eSIM w Plush abo - Pixel 4a >>5g<<
: 25 kwie 2023, o 19:37
Witam
Zachciało mi sie wymiany SIM na eSIM bo potrzebowałem wolnego slotu na drugą kartę. Na liście kompatybilności byl Pixel 4a, co zachęciło mnie do próby z modelem 4a 5G. W koncu to tylko wersja 5G.
Proces wymiany w PLUSie jest naprawdę sympatyczny i prosty. Dostajemy QR kod. Wczytujemy go na telefonie za pomocą kreatora dodawania kart SIM, potwierdzamy kodem PIN1 ktory dostajemy w tym samym PDF co QR kod z eSIMem. Wiec nie ma mowy o błędzie w tym momencie. Proces dwa razy zakończył sie niepowodzeniem. Zrzuty ekranu dodam w kolejnej wiadomości.
Czy ktos sie spotkał z podobnym problem? czy jest jakas szansa ze aktywacje eSIM na Pixel 4a 5g?
Od 3 dni próbuję otworzyć ticket do pomocy technicznej Plusa, niestety niekompetencja pracownika pierwszej linii powala.
Pozdrawiam
Slawek
EDIT:
Dwa zrzuty ekranu z procesu aktywacji który się nie udał.
EDIT:
Ehh, dostałem wlasnie kolejną "poradę" od osoby z "Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej" - ta osoba polecila mi zebym podszedl do puntu Plusa w celu dokonania wymiany na eSIM i pomocy przy stworzeniu profilu.
Plusie - czy ktos kompetentny moze zajac sie sprawą CASE/230423/622?
Czekam na rozwój wydarzeń ;)
Pozdrawiam
Slawek
Zachciało mi sie wymiany SIM na eSIM bo potrzebowałem wolnego slotu na drugą kartę. Na liście kompatybilności byl Pixel 4a, co zachęciło mnie do próby z modelem 4a 5G. W koncu to tylko wersja 5G.
Proces wymiany w PLUSie jest naprawdę sympatyczny i prosty. Dostajemy QR kod. Wczytujemy go na telefonie za pomocą kreatora dodawania kart SIM, potwierdzamy kodem PIN1 ktory dostajemy w tym samym PDF co QR kod z eSIMem. Wiec nie ma mowy o błędzie w tym momencie. Proces dwa razy zakończył sie niepowodzeniem. Zrzuty ekranu dodam w kolejnej wiadomości.
Czy ktos sie spotkał z podobnym problem? czy jest jakas szansa ze aktywacje eSIM na Pixel 4a 5g?
Od 3 dni próbuję otworzyć ticket do pomocy technicznej Plusa, niestety niekompetencja pracownika pierwszej linii powala.
Pozdrawiam
Slawek
EDIT:
Dwa zrzuty ekranu z procesu aktywacji który się nie udał.
EDIT:
Ehh, dostałem wlasnie kolejną "poradę" od osoby z "Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej" - ta osoba polecila mi zebym podszedl do puntu Plusa w celu dokonania wymiany na eSIM i pomocy przy stworzeniu profilu.
Plusie - czy ktos kompetentny moze zajac sie sprawą CASE/230423/622?
Czekam na rozwój wydarzeń ;)
Pozdrawiam
Slawek