I tak właśnie wygląda PRL i komuna - ja i moja Matka mamy aktywowane 5G którego nie chcemy i nie zamawialiśmy i którego nie potrzebujemy, a tu człowiek chce i nie może aktywować sam.pkonrad pisze: ↑28 lut 2023, o 04:53Ja niestety do tej pory nie dostałem SMS i 5G na moim numerze nie jest aktywne. Da się to jakoś samemu bezpłatnie aktywować, lub przyspieszyć ten proces?Joanna_Plus pisze: ↑23 lut 2023, o 11:00 Potwierdzam, usługa będzie stopniowo aktywowana na numerach w ofercie na kartę.
Moja taryfa to Plus Elastyczna na Karte.
EDIT:
No właśnie nie płacę bo nie używam.
Tak jak katar lepiej mieć niż nie mieć.
I to jest myślenie z PRL i komuny - wszystko brać bo wszystko się przyda bo jutro będzie na kartki albo wcale nie będzie.
I Plus też z PRL i komuny - aktywujemy komu partia wyznaczy, a nie temu co chce lub potrzebuje.
Moja Babcia żyła w czasie wojny i komuny - z tych czasów wiecznych niedoborów i kryzysów został nawyk "Lepiej przecież mieć niż nie mieć." Z tego wszystkiego zostały sterty rzeczy które później trzeba było sprzątać. Ja żyję teraz i jestem z pokolenia Zachodniego dobrobytu którego wynikiem jest minimalizm - bierzesz tylko to co potrzebujesz.
W tym problem że potraktowano klienta jak śmiecia. Nikt nie zapytał o zgodę tylko włączył bez pytania. Jak za komuny. W Plus nie ma klientów tylko są petenci.Ale w czym problem?
A może nie będzie miał innego? Albo kupi znów zwykły telefon 2G do dzwonienia i sms którego bateria trzyma miesiąc?Może ktoś kiedyś będzie miał inny telefon.
No właśnie nie wszystkim - parę komentarzy wyżej człowiek pyta jak ma włączyć bo chce korzystać, a nie może. Sms 5G jeszcze nie dostał. Czyli osoba która potrzebuje nie może aktywować samodzielnie gdyż musi czekać na przydział partii komunistycznej gdzie plenum XXX zjazdu komitetu Plus decyzją administracyjną przyzna obywatelowi aktywację 5G nawet jak bardzo jej nie chce.Dostęp do sieci 5G został dany wszystkim bez wyjątku.
Bo są osoby które chcą mieć i są osoby które nie chcą mieć. Są osoby które już teraz chcą aktywować bez czekania na przydział z centralnego komitetu do spraw dystrybucji i przydzielania 5G.Dlaczego miałby być zrobiony jakiś podział?
Teraz jest dzielenie - lepsze osoby dostały sms 5G choć nie chciały, a są osoby które chcą ale nie dostały sms 5G.Dopiero byłoby oburzenie społeczne że ludzie są dzieleni na lepszych i gorszych.
Bo sobie tego nie życzy bo nie korzysta.A co do lokalizacji - przecież telefonia komórkowa to usługa mobilna - przemieszczając się ktoś może znaleźć się w miejscu gdzie zasięg 5G jest, to dlaczego ma być pozbawiony do niego dostępu?
zbiggy pisze: ↑6 mar 2023, o 00:43 Jakoś Plus nie rozsyłał sms o aktywacji GPRS, EDGE, 3G UMTS czy LTE gdyż coś takiego nie istnieje jak aktywacja per użytkownik. Przyjeżdża ekipa do miasta, montuje na maszcie BTS nadajnik 5G i tyle - jest dostępny dla wszystkich. Z LTE wymieniali karty gdyż potrzebne były nowe algorytmy szyfrowania.
Nigdy nie było sms o aktywacji. Nigdy nie było tych usług na liście usług.3G, LTE też musiało być aktywowane na karcie SIM i na początku nie każdy miał do niego dostęp. Samo postawienie nadajnika nic nie daje jak Abonent nie ma włączonego dostępu na karcie SIM.
Dokładnie odwrotnie. Nie włączajcie mi usług których nie zamawiałem. Jak ktoś ci zaoferuje, że da ci w gębę za darmo to też skorzystasz i ja też mam dostać aby nie było egoistycznie? Egoistycznie jest to, że inni chcą 5G to i mi włączą bez pytania o zgodę.A dlaczego ten kto chce korzystać z internetu na gołych stawkach cennikowych ma według Ciebie mieć zablokowaną sieć 5G? Strasznie egoistyczne myślenie. Ja nie chce to niech inni też nie mają.
Oczywiście bo PRL i komuna nadal trwa w głowach ludzi i wielu ludzi tutaj nadal myśli jak sowieciarze co wychodzi w komentarzach nawet jak będą zaprzeczać. Nie obchodzi mnie czy jest za darmo czy nie. Złe jest to, że aktywowano mi usługę której nie zamawiałem. Jak aktywowano 5G bez pytania o zgodę to już zmusza do korzystania bo nie zapytano o zgodę. To tak samo jak z usługą płacenia podatków - aktywowano ci ją za darmo, formularze pit są za darmo. Nikt nie każe ci ich płacić.Kompletnie nie rozumiem Twojego toku rozumowania (poprzednicy piszący w tym wątku też nie rozumieją). Dali do czegoś dostęp za darmo to źle. Przecież nikt nie każe Ci używać tej sieci 5G, tym bardziej że ktoś nie ma zasięgu i telefonu który obsługuje sieć 5G. Dla mnie jest to jakiś absurdalny problem z Twojej strony.
EDIT:
To niech dodadzą opcję włączenia do taryfy krótkim kodem, a nie aktywują per konto osobom które nie zamawiały. Jak będę potrzebował to sobie włączę krótkim kodem. Dali do niższych za darmo bo nie szła sprzedaż w wyższych i sprzęt 5G się nie amortyzował. Poza tym lepiej dla wydajności sieci aby klient szybko przesłał to co ma przesłać przez 5G niż godzinami zajmował pasmo wolniejszym transferem przepychając duży plik przez LTE lub 3G/2G.g-rs pisze: ↑6 mar 2023, o 09:57 Mam wrażenie, że kompletnie nie rozumiesz o czym piszesz. Usługa 5G jest tu przypisana do konkretnej taryfy a nie użytkownika i myślę, że 99,9% użytkowników tych taryf jest zadowolona z tego, że w niższej cenie otrzymali to, co do tej pory było osiągalne jedynie w droższych opcjach.
W latach '90 weszły kablówki z pakietami porno. Jakoś nikt ich nie dopisywał wszystkim do rachunku z promocją za 0 zł.g-rs pisze: ↑6 mar 2023, o 09:57 W latach 70-tych dwudziestego wieku uruchomiono w Polsce kolorową telewizję chociaż prawie wszyscy mieli wtedy odbiorniki czarno-białe (albo nie mieli wcale). Nie pamiętam i nie słyszałem, żeby ktoś był tym faktem oburzony - bo mu włączyli a on nie może odbierać w kolorze
Może w tym PRL, który wspominasz, ludzie byli jednak bardziej świadomi niż dziś