Strona 39 z 54
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 17 maja 2023, o 00:35
autor: MrGregg
Dzień dobry, mam prośbę o sprawdzenie reklamacji CASE/230515/1355
Pozdrawiam serdecznie,
Grzegorz
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 17 maja 2023, o 10:00
autor: Joanna_Plus
Witaj
MrGregg,
MrGregg pisze: ↑17 maja 2023, o 00:35
reklamacji CASE/230515/1355
Poprosiłam o udzielenia odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 18 maja 2023, o 11:02
autor: krzy7
Witam proszę o przyspieszenie reklamacji 23584747
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 18 maja 2023, o 11:16
autor: Joanna_Plus
Witaj
krzy7,
krzy7 pisze: ↑18 maja 2023, o 11:02
proszę o przyspieszenie reklamacji 23584747
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 19 maja 2023, o 23:25
autor: peel123
CASE/230519/1672 proszę o szybsze rozpatrzenie reklamacji. Dziekuje
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 22 maja 2023, o 10:00
autor: Joanna_Plus
peel123,
prośba przekazana dalej.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 22 maja 2023, o 15:19
autor: sedzia20
Marta_Plus pisze: ↑12 maja 2023, o 12:27
sedzia20,
Twoja sprawa jest jeszcze w toku.
Witaj
Marta_Plus
Wreszcie otrzymałem dziś odpowiedź na ponowną reklamację, dziękuję.
Moją uwagę jednak przykuło to, iż na wstępie pisała do mnie kobieta, a podpisał się pod tym kierownik - skoro robią to z automatu (tak zakładam), bo tyle jest zgłoszeń, to dlaczego wprowadzacie usługę z obsługą której sobie nie radzicie? Pytam, bo miesiąc w miesiąc składam takie reklamacje i choć lubię sieć Plus, to jednak wydaje mi się to niestosowne. I reklamowanie i jakość odpowiedzi.
Pozdrawiam
sedzia20.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 23 maja 2023, o 08:51
autor: mariusz9a
sedzia20 pisze: ↑22 maja 2023, o 15:19
Moją uwagę jednak przykuło to, iż na wstępie pisała do mnie kobieta, a podpisał się pod tym kierownik
To jeszcze nic, kiedyś mój znajomy otrzymał odpowiedź na reklamację zaczynającą się od "Szanowna Pani Piotr ...". Uprzedzam - nie, nie identyfikuje się on jako kobieta
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 23 maja 2023, o 09:31
autor: wlo
mariusz9a pisze: ↑23 maja 2023, o 08:51
To jeszcze nic, kiedyś mój znajomy otrzymał odpowiedź na reklamację zaczynającą się od "Szanowna Pani Piotr ...". Uprzedzam - nie, nie identyfikuje się on jako kobieta
No cóż... Nie pamiętam jak jest przy zgłoszeniach reklamacji w Plusie, ale w bardzo wielu przypadkach formularz zgłoszenia zawiera pole Pan/Pani. Dobrze jak standardowo jest ono puste, ale czasem ktoś nie zadba i domyślnie jest np. Pani i jeśli zgłaszający tego nie zmieni - zostaje.
Tak więc najpierw bym przeanalizował przypadek - bo jeśli to "błąd" Twojego kolegi, nie ma się co śmiać z operatora
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 23 maja 2023, o 09:35
autor: mariusz9a
To nie błąd kolegi
Wzięto pewnie nie ten wzór do listu i tyle. Śmiesznie wyszło
Tylko trochę mało profesjonalnie
To było z 15 lat temu
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 24 maja 2023, o 12:18
autor: czarraczek
Dzień dobry Pani.
Ręce mi opadają jak czytam to forum i problem użytkowników którzy powinni mieć usługi zgodnie z regulaminem, a tak często nie ma. W moim przypadku też tak jest, to już nie pierwsza reklamacja ale do tej pory po pozytywnym rozpatrywaniu 100 GB zostawało dodane co było odzwierciedleniem fizycznym w powiększeniu widocznym w aplikacji. Maj przyniósł jeszcze co innego: 1 reklamacja z dnia 2 maja CASE/230504/357 uznana pozytywnie, ,,
Reklamacja została uznana. Informuję, że w dniu 4.5.2023 r. został przyznany bonusowy pakiet 100 GB w ramach promocji "Nawet 1500GB na lata, Plush”. Po 72 godzinach cisza na koncie, żaden sms nie otrzymalam, wcześniej sporadycznie przychodziły ze konto zostało powiększone o ten bonus. Powtórna reklamacja do reklamacji z dnia 5 maja CASE/23505/447 uznana tak samo w dniu 19 maja ,ale po upływie 72 godzin stan konta nadal bez zmian. Więc wykonal telefon do działu technicznego zgloszenie C0000001899504 z dnia 22 maja opisujący cały problem. Następnego dnia zgłoszenie zamknięte że niby wszystko w porządku jednak stan konta o 100 GB nie został powiększony, brak sms - wcześniej czasami byly. Następnie znowu telefon do konsultantki która sprawdza usługi i mówi że wszystko gra i mam uznane 100 GB, może w Waszych papierach jest uznane ale fizycznie brak w aplikacji i w sprawdzonych sms kody które wysyłałam. Jeśli tak jest że nie możecie tego ogarnąć, to proponuję wycofać ofertę z rynku i przeprosić użytkowników za strącony czas i nerwy. Szkoda czasu na reklamacje do reklamacji tylko powino się zmienić operatora i powiadomić UOKIK o praktykach jakie są stosowane przez operatora z dlugoletnim stażem na rynku telekomunikacyjnym. Z poważaniem
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 24 maja 2023, o 13:41
autor: Joanna_Plus
Witaj
czarraczek,
prześlij proszę przez ten
formularz krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko).
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 24 maja 2023, o 13:47
autor: czarraczek
Wysłano reklamację zgodnie z postem wyżej.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 24 maja 2023, o 14:39
autor: Joanna_Plus
czarraczek,
przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
: 25 maja 2023, o 10:36
autor: czarraczek
Dziękuję Pani Joanna za pomoc w tej sprawie.
Otrzymałam sms
"Pakiet 1500GB zostal uzupelniony o dodatkowe 1452555000 kB. Sprawdz stan pakietu kodem *136#."
Takie sms powinne przychodzić z chwilą odnowienia promocji w ciągu 72 godzin, myślę że nie będzie już nieprawidłowości z Waszej strony. Pozdrawiam Panią i wszystkich użytkowników tego forum.