Nawet 1500 GB na lata.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 gru 2022, o 22:22
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Dzień dobry, mam prośbę o sprawdzenie reklamacji CASE/230515/1355
Pozdrawiam serdecznie,
Grzegorz
Pozdrawiam serdecznie,
Grzegorz
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj MrGregg,
Poprosiłam o udzielenia odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witam proszę o przyspieszenie reklamacji 23584747
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj krzy7,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
CASE/230519/1672 proszę o szybsze rozpatrzenie reklamacji. Dziekuje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
peel123,
prośba przekazana dalej.
prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj Marta_Plus
Wreszcie otrzymałem dziś odpowiedź na ponowną reklamację, dziękuję.
Moją uwagę jednak przykuło to, iż na wstępie pisała do mnie kobieta, a podpisał się pod tym kierownik - skoro robią to z automatu (tak zakładam), bo tyle jest zgłoszeń, to dlaczego wprowadzacie usługę z obsługą której sobie nie radzicie? Pytam, bo miesiąc w miesiąc składam takie reklamacje i choć lubię sieć Plus, to jednak wydaje mi się to niestosowne. I reklamowanie i jakość odpowiedzi.
Pozdrawiam
sedzia20.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
To jeszcze nic, kiedyś mój znajomy otrzymał odpowiedź na reklamację zaczynającą się od "Szanowna Pani Piotr ...". Uprzedzam - nie, nie identyfikuje się on jako kobieta
Re: Nawet 1500 GB na lata.
No cóż... Nie pamiętam jak jest przy zgłoszeniach reklamacji w Plusie, ale w bardzo wielu przypadkach formularz zgłoszenia zawiera pole Pan/Pani. Dobrze jak standardowo jest ono puste, ale czasem ktoś nie zadba i domyślnie jest np. Pani i jeśli zgłaszający tego nie zmieni - zostaje.
Tak więc najpierw bym przeanalizował przypadek - bo jeśli to "błąd" Twojego kolegi, nie ma się co śmiać z operatora
Re: Nawet 1500 GB na lata.
To nie błąd kolegi Wzięto pewnie nie ten wzór do listu i tyle. Śmiesznie wyszło Tylko trochę mało profesjonalnie To było z 15 lat temu
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 maja 2023, o 11:45
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Dzień dobry Pani.
Ręce mi opadają jak czytam to forum i problem użytkowników którzy powinni mieć usługi zgodnie z regulaminem, a tak często nie ma. W moim przypadku też tak jest, to już nie pierwsza reklamacja ale do tej pory po pozytywnym rozpatrywaniu 100 GB zostawało dodane co było odzwierciedleniem fizycznym w powiększeniu widocznym w aplikacji. Maj przyniósł jeszcze co innego: 1 reklamacja z dnia 2 maja CASE/230504/357 uznana pozytywnie, ,,
Reklamacja została uznana. Informuję, że w dniu 4.5.2023 r. został przyznany bonusowy pakiet 100 GB w ramach promocji "Nawet 1500GB na lata, Plush”. Po 72 godzinach cisza na koncie, żaden sms nie otrzymalam, wcześniej sporadycznie przychodziły ze konto zostało powiększone o ten bonus. Powtórna reklamacja do reklamacji z dnia 5 maja CASE/23505/447 uznana tak samo w dniu 19 maja ,ale po upływie 72 godzin stan konta nadal bez zmian. Więc wykonal telefon do działu technicznego zgloszenie C0000001899504 z dnia 22 maja opisujący cały problem. Następnego dnia zgłoszenie zamknięte że niby wszystko w porządku jednak stan konta o 100 GB nie został powiększony, brak sms - wcześniej czasami byly. Następnie znowu telefon do konsultantki która sprawdza usługi i mówi że wszystko gra i mam uznane 100 GB, może w Waszych papierach jest uznane ale fizycznie brak w aplikacji i w sprawdzonych sms kody które wysyłałam. Jeśli tak jest że nie możecie tego ogarnąć, to proponuję wycofać ofertę z rynku i przeprosić użytkowników za strącony czas i nerwy. Szkoda czasu na reklamacje do reklamacji tylko powino się zmienić operatora i powiadomić UOKIK o praktykach jakie są stosowane przez operatora z dlugoletnim stażem na rynku telekomunikacyjnym. Z poważaniem
Ręce mi opadają jak czytam to forum i problem użytkowników którzy powinni mieć usługi zgodnie z regulaminem, a tak często nie ma. W moim przypadku też tak jest, to już nie pierwsza reklamacja ale do tej pory po pozytywnym rozpatrywaniu 100 GB zostawało dodane co było odzwierciedleniem fizycznym w powiększeniu widocznym w aplikacji. Maj przyniósł jeszcze co innego: 1 reklamacja z dnia 2 maja CASE/230504/357 uznana pozytywnie, ,,
Reklamacja została uznana. Informuję, że w dniu 4.5.2023 r. został przyznany bonusowy pakiet 100 GB w ramach promocji "Nawet 1500GB na lata, Plush”. Po 72 godzinach cisza na koncie, żaden sms nie otrzymalam, wcześniej sporadycznie przychodziły ze konto zostało powiększone o ten bonus. Powtórna reklamacja do reklamacji z dnia 5 maja CASE/23505/447 uznana tak samo w dniu 19 maja ,ale po upływie 72 godzin stan konta nadal bez zmian. Więc wykonal telefon do działu technicznego zgloszenie C0000001899504 z dnia 22 maja opisujący cały problem. Następnego dnia zgłoszenie zamknięte że niby wszystko w porządku jednak stan konta o 100 GB nie został powiększony, brak sms - wcześniej czasami byly. Następnie znowu telefon do konsultantki która sprawdza usługi i mówi że wszystko gra i mam uznane 100 GB, może w Waszych papierach jest uznane ale fizycznie brak w aplikacji i w sprawdzonych sms kody które wysyłałam. Jeśli tak jest że nie możecie tego ogarnąć, to proponuję wycofać ofertę z rynku i przeprosić użytkowników za strącony czas i nerwy. Szkoda czasu na reklamacje do reklamacji tylko powino się zmienić operatora i powiadomić UOKIK o praktykach jakie są stosowane przez operatora z dlugoletnim stażem na rynku telekomunikacyjnym. Z poważaniem
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj czarraczek,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko).
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko).
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 maja 2023, o 11:45
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Wysłano reklamację zgodnie z postem wyżej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
czarraczek,
przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź.
przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 maja 2023, o 11:45
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Dziękuję Pani Joanna za pomoc w tej sprawie.
Otrzymałam sms
"Pakiet 1500GB zostal uzupelniony o dodatkowe 1452555000 kB. Sprawdz stan pakietu kodem *136#."
Takie sms powinne przychodzić z chwilą odnowienia promocji w ciągu 72 godzin, myślę że nie będzie już nieprawidłowości z Waszej strony. Pozdrawiam Panią i wszystkich użytkowników tego forum.
Otrzymałam sms
"Pakiet 1500GB zostal uzupelniony o dodatkowe 1452555000 kB. Sprawdz stan pakietu kodem *136#."
Takie sms powinne przychodzić z chwilą odnowienia promocji w ciągu 72 godzin, myślę że nie będzie już nieprawidłowości z Waszej strony. Pozdrawiam Panią i wszystkich użytkowników tego forum.