Czy ta odpowiedź, to odpowiedź na wszystkie 3 przypadki?
Ciężko byłoby logicznie wytłumaczyć ten pierwszy przypadek (korzystanie z bonusowych GB za doładowanie), jeśliby nie zwalniał z karnej opłaty 3 zł, albowiem doładowanie wiąże się z żywą gotówką przekazaną Polkomtelowi, a klient faktycznie płaci także za GB (przewrotnie nazywane tu bonusowymi). Zatem korzystanie z tych, faktycznie opłaconych, GB powinno to być traktowane jako płatna aktywność.
Chyba się nie rozumiemy.
Nie pytałem o doładowanie, bo to jest jasno określone.
Wątpliwości natomiast mam, jak taktować korzystanie z GB, za które się faktycznie łącznie zapłaciło w pakiecie: doładowanie + GB.
Czy korzystanie z tych opłaconych GB jest traktowane jako płatna aktywność?
Proszę Specjalistki Plusa o odpowiedź na jeszcze jedno pytanie:
Czy korzystanie z pakietu GB, zakupionego częściowo za środki z konta (a częściowo ze środków z Gratisu z promocji "4 doładowania i gratis") będzie potraktowane jako czynność zwalniająca z opłaty za brak aktywności?
Żeby było śmiesznie, to na numerze, który leży w szufladzie z włączonym rokiem ważności konta, który jest regularnie, co 30 dni wyciągany i na którym wykonywane jest połączenie 1-2 sekundowe pobrało mi 3 zł za nieaktywność.
Okazało się, że kiedyś numer zgłosiłem do promocji 5 doładowanie gratis i w kwietniu doładowałem numer za 5 zł do przedłużenia ważności konta o rok. Tak się złożyło, że było to 4 doładowanie i dodało mi bonus 5 zł, z którego wykonałem połączenie, a który nie uznawany jest za płatną aktywność. Wychodzi na to, że musiałbym wygadać 5,01 zł i zużyć cały pakiet, żeby opłaty nie pobrało.
plufor pisze:Czy korzystanie z pakietu GB, zakupionego częściowo za środki z konta (a częściowo ze środków z Gratisu z promocji "4 doładowania i gratis") będzie potraktowane jako czynność zwalniająca z opłaty za brak aktywności?
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie znam szczegółów dotyczących aktywacji tego czy tych pakietów, ale jeśli od zakupu pakietu lub doładowania konta minęło 30 dni to sytuacja jest jak najbardziej prawidłowa - brak aktywności w sensie, że nie wydajesz kasy.
Zawsze jednak możesz złożyć reklamację, nawet gdy stoisz na przegranej pozycji - nikt Cię za to nie ukarze.
Chciałem to sprawdzić (kiedy doładowałem), ale próba zalogowania się do ssl.plusgsm.pl skutkuje komunikatem "Informacja
Daj nam moment, wystąpił błąd aplikacji. Spróbuj ponownie za kilka minut."
Wszystko się sypie w tej sieci.
populares pisze: ↑18 cze 2022, o 11:21
Pobiera mi 3 zł mimo tego, że korzystam z pakietu internetowego w taryfie Nowy Plus Internet na Kartę.
I będzie pobierać w takiej sytuacji... Jeżeli masz jeden z pakietów odnawiających się co więcej niż 30 dni. Ponieważ aktywnością nie jest korzystanie z danych z pakietu, a opłata za ten pakiet.
Jeśli natomiast masz pakiet odnawiający się co 30 dni albo mniej, biorąc pod uwagę, że opłata za brak aktywności po 30 dniach jest pobierana... Sytuacja taka nie powinna mieć miejsca. Ale mamy za mało danych, żeby przesądzać
Myślę jednak, że masz pakiet odnawiający się do więcej niż 30 dni.
populares pisze: ↑20 lip 2022, o 12:50
Chciałem to sprawdzić (kiedy doładowałem), ale próba zalogowania się do ssl.plusgsm.pl skutkuje komunikatem "Informacja
Daj nam moment, wystąpił błąd aplikacji. Spróbuj ponownie za kilka minut."
Aktualnie mogą występować utrudnienia z dostępem do aplikacji, za które najmocniej przepraszam.
Jaki pakiet internetowy posiadasz na wspomnianym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet bonus za doładowanie (doładowuję zawsze za 50 zł).
ssl.plusgsm.zaczęło działać i sprawdziłem, że doładowałem 16.07.
Niestety nie mam jak sprawdzić, czy te 3 zł zostały faktycznie pobrane, czy nie.
Kiedyś można było sprawdzić w aplikacji iPlus. Obecnie nie widzę takiej możliwości w aplikacji. W ogóle aplikacja iPlus działa do pewnego czasu coraz gorzej. Obecnie nie mogę w tej aplikacji nawet sprawdzić stanu konta zaprzyjaźnionego numeru. Po przejściu na numer zaprzyjaźniony uparcie wyświetla się stan konta numeru głównego.
A - co jest chyba zrozumiałe - karta SIM, na której jest taryfa Nowy Plus Internet na Kartę tkwi w modemie LTE, więc nie mam możliwości skontrolowania stanu konta przy pomocy krótkiego kodu.
populares pisze: ↑23 lip 2022, o 08:32
(...) Niestety nie mam jak sprawdzić, czy te 3 zł zostały faktycznie pobrane, czy nie.
Kiedyś można było sprawdzić w aplikacji iPlus. Obecnie nie widzę takiej możliwości w aplikacji. (...)
Zapewniam Cię, że teraz też możesz sprawdzać w aplikacji mobilnej połączenia z ostatnich 30-tu dni. Przed chwilą sprawdziłem, żeby się upewnić. Poza tym sprawdzany numer wcale nie musi być dodany do numerów zaprzyjaźnionych; wystarczy znajomość 4 ostatnich cyfr kodu PUK i masz wszystko do wglądu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec