Nowa oferta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nowa oferta
Witam Państwa bardzo serdecznie, mam pytanie, czy można napisać sugestię o nową ofertę internetową w sieci plus dla ofert DATA? Jak tak to gdzie ją skierować?
Służę pomocą
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nowa oferta
Witaj Arkovianin,
sugestię prześlij proszę na adres: bok@plus.pl"target="_blankArkovianin pisze:Jak tak to gdzie ją skierować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- plusek
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 gru 2021, o 10:24
- Lokalizacja: Poznań Financial Centre - Punkt plusa
- Kontakt:
Ile kosztuje najtańszy abonament plusa?
I gdzie jest taniej - W internecie czy punkcie?
Ostatnio zmieniony 7 gru 2021, o 11:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nowa oferta
plusek,
oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. Z jej szczegółami możesz zapoznać na naszej stronie: www.plus.pl/abonament/nowy-numer (dostępne także są inne opcje, takie jak przeniesienie numeru, przejście z karty na abonament, czyli wybierasz tę, która Cię interesuje). Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. Z jej szczegółami możesz zapoznać na naszej stronie: www.plus.pl/abonament/nowy-numer (dostępne także są inne opcje, takie jak przeniesienie numeru, przejście z karty na abonament, czyli wybierasz tę, która Cię interesuje). Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet domowy - zmiana abonamentu i routera
Witam. 13.12.21 została zawarta umowa na 24 miesiące ( abonament) na internet domowy 120 GB + 5g w abonamencie i do tego router ZTE MF286r .
Czy przed upływem miesiąca można zmienić abonament oraz wymienić router na taki żeby odbierał 5G ?
Pozdrawiam
Czy przed upływem miesiąca można zmienić abonament oraz wymienić router na taki żeby odbierał 5G ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 4 sty 2022, o 15:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nowa oferta
Witaj Gaja798,
jeśli nowa umowa została zawarta z danym sprzętem, to nie ma już możliwości zmiany warunków umowy oraz wymiany urządzenia.
jeśli nowa umowa została zawarta z danym sprzętem, to nie ma już możliwości zmiany warunków umowy oraz wymiany urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czy moge zminić umowe?
Witam,
Od kilku lat mam umowę w plusie. W moim abonamencie mam telewizje i internet WiFi.
Chciałbym się dowiedzieć czy mogę teraz w trakcje trwania umowy zmienić internet WiFi
na internet światłowodowy?
Od kilku lat mam umowę w plusie. W moim abonamencie mam telewizje i internet WiFi.
Chciałbym się dowiedzieć czy mogę teraz w trakcje trwania umowy zmienić internet WiFi
na internet światłowodowy?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2022, o 15:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nowa oferta
Witaj Vasaku12,
Nie ma możliwości dokonania takiej zmiany.Vasaku12 pisze:Chciałbym się dowiedzieć czy mogę teraz w trakcje trwania umowy zmienić internet WiFi
na internet światłowodowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pytanie z innej beczki czy przy przeniesieniu umowy do Plusa można uzyskać lepszą ofertę niż jest na stronie oraz w salonie ???
Ostatnio zmieniony 23 maja 2022, o 12:20 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nowa oferta
tomek1255
odpowiedź znajdziesz w pościeponiżej:
odpowiedź znajdziesz w pościeponiżej:
Marta_Plus pisze:oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. (...) Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa oferta
Nie interesuje mnie kontakt z "podstawowej infolinii" jestem klientem Plusa od 7 lat ( mam dwa abonamenty na internet) nr obecny należał przez 4 lata do Plusa ale przeniosłem do Orange ze względu na lepsze warunki, obecnie chcę poznać KONKURENCYJNĄ ofertę nie przez podstawową infolinie ani przez stronę internetową.Marta_Plus pisze:tomek1255
odpowiedź znajdziesz w pościeponiżej:
Marta_Plus pisze:oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. (...) Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
ps. wiem , że macie dobre i co najważniejsze konkurencyjne oferty w DUK. Nie raz korzystałem...
Abonament na 12mies
Witam, czy oferta która widze na stronie u Was tj. abonament bez telefonu na 12mies, 50GB i disney na 12mies itd... jest też dostępna stacjonarnie w cenie 59zl? Czyli w tej samej co na stronie? Czy wgl jest dostępna roczna umowa przez salon plus stacjonarne?
Ostatnio zmieniony 21 lip 2023, o 12:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nowa oferta
Witaj michas88,
oferta powinna być dostępna także w punktach stacjonarnych.
oferta powinna być dostępna także w punktach stacjonarnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 wrz 2023, o 14:38
Przedłużenie umowy i zawarcie nowej przez telefon
Witam.
Wczoraj telefonicznie podpisywałam nową umowę i dodatkowo przedłużałam inne trzy: dwa telefoniczne i internet z modemem na raty. Do telefonicznych i internetu w ciągu kilku minut otrzymałam na email aneksy do zatwierdzenia. Potwierdziłam je i otrzymałam informację o pozytywnym załatwieniu sprawy i oczekiwaniu na kuriera. Jednak do tej pory nie otrzymałam żadnego smsa ani emaila na temat nowego numeru i sprzętu jaki mial zostać do niego przypisany (dwa telefony xiaomi z obecnej promocji 2w1 i zegarka locon). Nie wiem czy umowa została zawarta, czy jest weryfikowana i muszę zaczekać. Nie posiadam żadnego numeru zamówienia itp. Dziękuję za jakiekolwiek informacje i pozdrawiam
Wczoraj telefonicznie podpisywałam nową umowę i dodatkowo przedłużałam inne trzy: dwa telefoniczne i internet z modemem na raty. Do telefonicznych i internetu w ciągu kilku minut otrzymałam na email aneksy do zatwierdzenia. Potwierdziłam je i otrzymałam informację o pozytywnym załatwieniu sprawy i oczekiwaniu na kuriera. Jednak do tej pory nie otrzymałam żadnego smsa ani emaila na temat nowego numeru i sprzętu jaki mial zostać do niego przypisany (dwa telefony xiaomi z obecnej promocji 2w1 i zegarka locon). Nie wiem czy umowa została zawarta, czy jest weryfikowana i muszę zaczekać. Nie posiadam żadnego numeru zamówienia itp. Dziękuję za jakiekolwiek informacje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2023, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa oferta
Witaj KatarynkaMała,
nie wiem jaka została wybrana forma zawarcia tej umowy, ale jeżeli do jutra nie otrzymasz w tej sprawie żadnej informacji/wiadomości (należy także zweryfikować folder SPAM), to prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas status tej umowy.
nie wiem jaka została wybrana forma zawarcia tej umowy, ale jeżeli do jutra nie otrzymasz w tej sprawie żadnej informacji/wiadomości (należy także zweryfikować folder SPAM), to prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas status tej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ