Witam,
mam problem dotyczący poniżej opisanej promocji.
Plus rozdaje 6GB z na 30 dni z okazji zdobycia 3. miejsca w Mistrzostwach Europy przez siatkarską reprezentację Polski.
Promocja obowiązuje zarówno dla klientów ofert na kartę i abonamentowych.
Tylko 30 września, a także we wtorek 1 października mogą oni otrzymać dodatkowe gigabajty...
By otrzymać pakiet trzeba wysłać SMS o treści SIATKA pod numer 80404.
W dniu wczorajszym zgodnie z informacją wysłałem SMS-a o treści SIATKA na numer 80404, jednak nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Pakiet dalej nie został włączony.
Kiedy pakiet promocyjny 6GB zostanie przyznany?
Witam. Dostałem SMS o treści:Jestes juz zapisany do promocji Gigsy za siatkowke. Pozdrawiamy, Plus
Czy mam rozumieć że pakiet został aktywowany? Na plusonline nie ma dodatkowego pakietu, na ebook tak samo. W poprzedniej edycji 3x po 6 gb nie otrzymałem SMS ponoć pakiet był aktywny na koncie lecz nie był widoczny na plus online. Po złożeniu reklamacji Pan Artur P. nie stwierdził nieprawidłowości na koncie. Reklamacja odrzucona
jeżeli pakiet zostanie dodany na konto numeru, to będzie widoczny pod kodem *121#:
12. Abonent ma możliwość sprawdzenia pozostałego limitu danych w ramach przyznanego Bonusu oraz dnia, w którym upływa Okres Ważności Bonusu za pomocą krótkiego kodu: *121# zatwierdzonego przyciskiem „zadzwoń” w przypadku Abonentów opisanych w pkt 1 a i b
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W dniu wczorajszym promocyjny pakiet 6 GB został przyznany. Oprócz tego pakietu mam jeszcze aktywny promocyjny pakiet 3 GB, który przyznaje się co miesiąc. Zauważyłem, że dane pobierane są z tego pakietu 3 GB, a pakiet 6 GB pozostaje w całości. Czy jak wykorzystam pakiet 3 GB, który mam obecnie aktywny to dopiero dane będą pobierane z pakietu 6 GB?
W załączniku screen z wiadomości *136# oraz *121#.
A u mnie pakiet 6 GB siatkówka jeszcze nieaktywny. Wiadomość SMS aktywującą pakiet wysłałem w dniu 1.10.2019 o godz. 8:41. Poczekam jeszcze do jutra w myśl regulaminu (w ciągu 72 godzin)
U mnie powoli zaczyna się robić standardowo, czyli te 72 godziny to mit. Oczywiście regulaminowe 72 godziny minęły od wysłania smsa, by wziąść udział w promocji na 6GB internetu. Pakietu jak nie było, tak nie ma. Poprzednim razem, też go otrzymałem dopiero po napisaniu reklamacji. Gdyby nie pomoc udzielana na tym forum, to do tej pory w Plushu na kartę nic mi się regulaminowo nie uruchomiło. Poczekam jeszcze do jutra. Może mi się pakiet 6 GB w końcu przyzna na telefonie. No chyba, że będę prosił o pomoc tutejszych doradców. Mimo wszystko poczekam jeszcze kolejne 24 godziny. Pzdr Pablo82
W moim przypadku udało się zmieścić w regulaminowych 72 godzinach. Zgłoszenia włączenia pakietu dokonałem w dniu 1.10.2019 godz. 8:41, aktywacja nastąpiła w dniu 3.10.2019 o godz. 16:44
U mnie smsa o treści SIATKA wysłałem 30 września o godz. 19:04. Drugiego października w godzinach popołudniowych otrzymałem smsa, że jestem zapisany do promocji Gigsy za siatkówkę i do tej pory cisza. Na razie zgłoszenia nie robię. Poczekam do jutra, mimo, że już dawno minęły regulamiowe 72 godziny od momentu wysłania smsa. Z poprzednią promocją trwało to dłużej, gdyż dopiero po napisaniu reklamacji, jakiś tydzień później otrzymałem Gigsy za siatkówkę. Oby tym razem, też tak nie było.