Strona 49 z 58

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 09:22
autor: pasażer
A czy komuś udało się uruchomić aplikacyjne WiFi Calling na iPhone?
Od miesiąca próbuje. Konsultanci odpisują, że wszystko jest OK ale nie jest. Próba zalogowania do aplikacji powoduje komunikat "Nie posiadasz aktywnej usługi Aplikacyjne Wifi Calling".
A podobno mam ją włączoną. Na rachunku widzę również, że mam usługę "VoLTE+VoWIFI nat" za 0 zł.

Aplikacja najnowsza. iPhone to 12 Pro Max. Nie działało ani z iOS 15.7, jak i najnowszym 16.1

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 12:03
autor: mariusz9a
pasażer pisze: 27 paź 2022, o 09:22 Na rachunku widzę również, że mam usługę "VoLTE+VoWIFI nat" za 0 zł.
No i tu jest pies pogrzebany - natywna usługa wyklucza się z aplikacyjną. Dlatego Ci nie działa. Na rachunku masz wyszczególnioną usługę natywną (przypisek "nat"). Musisz ją wyłączyć a włączyć aplikacyjne VoWiFi, jeśli chcesz używać aplikacji.

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 12:24
autor: pasażer
No to sa jakieś jaja. Usługa była włączana przez konsultanta. Kolejnego się o to pytałem i każdy potwierdza, że mam włączone aplikacyjne, a nie natywne. Zarówno na czacie, jak i bok@plus.

EDYCJA:

Nawet teraz zapytałem przez email i mam odp:

"Aplikacyjne Wi-Fi Calling na numerze xxxxxxx zostało włączone 11.10.2022 r.

Obecnie na numerze xxxxxxxxx posiada Pan aktywną usługę aplikacyjnego Wi-Fi Calling.

Z poważaniem
Tomasz Sz....."

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 12:43
autor: Marta_Plus
pasażer,

kontynuując wiadomość, zgłoś zatem problem z działaniem tej usługi.

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 13:07
autor: pasażer
Od 3 tyg zgłaszam i niestety nikt mi nie pomaga. Już 3 razy słyszałem, że mam odinstalować i ponownie zainstalować aplikację - co uczyniłem. Słyszałem również, że mam przełożyć kartę sim do innego telefonu - ale ja nie mam innego iphona.

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 13:12
autor: Marta_Plus
pasażer,

podaj proszę numer ostatniego zgłoszenia. Poproszę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 13:19
autor: pasażer
RE: Re: Re: Re: Re: CASE/221026/880 Re: CASE/221017/261 nie działa aplikacyjne wifi calling

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 27 paź 2022, o 14:15
autor: mariusz9a
Z regulaminu aplikacji:
Usługa nie zostanie aktywowana, jeśli Abonent korzysta (na numerze telefonu w sieci Plus, na którym chce aktywować Usługę) z którejkolwiek z następujących usług dodatkowych: Wirtualna Centrala Telefoniczna, Strefa Plus (Strefa Tanich Połączeń), System Plus, Multi SIM, Kwotoreduktor (OnePhone, numer stacjonarny), pay4me, Roaming Assistant, VPN, VoLTE.
Trzeba wyłączyć natywne VoLTE, czyli SMS o treści "WylaczVoLTE" na numer 2601. Poczekać aż przyjdzie potwierdzenie wykonania żądania. Zrestartować telefon. Włączyć aplikacyjne VoWiFi (czy tam WiFi Calling - zwał jak zwał), czyli SMS o treści "START" na numer 80801. Po potwierdzeniu wykonania usługi zrestartować telefon, pobrać aplikację i ją sobie skonfigurować zgodnie z jej poleceniami.

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 28 paź 2022, o 13:05
autor: pasażer
jak wysyłam WylaczVoLTE na 2601 to otrzymuję zwrotnego SMSa - Komenda nieprawidłowa

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 28 paź 2022, o 14:11
autor: mariusz9a
A to ciekawe... Masz ofertę na abonament? WylaczVoLTE na pewno wpisane bez polskich znaków?
Albo ktoś już coś kombinuje z Twoim zgłoszeniem i już wyłączyli VoLTE.

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 28 paź 2022, o 14:19
autor: Marta_Plus
pasażer,
pasażer pisze: 27 paź 2022, o 13:19 RE: Re: Re: Re: Re: CASE/221026/880 Re: CASE/221017/261 nie działa aplikacyjne wifi calling
Dziękuję za numer. Twoje zgłoszenie jest w trakcie realizacji.

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 28 paź 2022, o 14:48
autor: pasażer
mariusz9a pisze: 28 paź 2022, o 14:11 A to ciekawe... Masz ofertę na abonament? WylaczVoLTE na pewno wpisane bez polskich znaków?
Albo ktoś już coś kombinuje z Twoim zgłoszeniem i już wyłączyli VoLTE.
Tak mam abonament partnerski. Bez polskich znaków

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 2 lis 2022, o 10:37
autor: pasażer
Marta_Plus pisze: 28 paź 2022, o 14:19 pasażer,
pasażer pisze: 27 paź 2022, o 13:19 RE: Re: Re: Re: Re: CASE/221026/880 Re: CASE/221017/261 nie działa aplikacyjne wifi calling
Dziękuję za numer. Twoje zgłoszenie jest w trakcie realizacji.
Dziękuję za pomoc
Dla numeru z końcówka 240 już wszystko odziała - aplikacja się zaktywowała. Proszę jeszcze o pomoc, bo usługa nie działa dla numeru z końcówką 988, a podobno powinna ;-)

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 2 lis 2022, o 13:54
autor: Marta_Plus
pasażer,
pasażer pisze: 2 lis 2022, o 10:37 Dziękuję za pomoc
Dla numeru z końcówka 240 już wszystko odziała - aplikacja się zaktywowała. Proszę jeszcze o pomoc, bo usługa nie działa dla numeru z końcówką 988, a podobno powinna ;-)
Dziękuję za informację. ;-) Dział techniczny nadal działa w Twojej sprawie. Przepraszam za czas oczekiwania i proszę jeszcze o cierpliwość.

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

: 3 lis 2022, o 23:53
autor: pasażer
Jeszcze jedno pytanie w przypadku Iphonów. Podaliście, że aplikacyjne VoWIFI wyklucza usługę VoLTE.
Czy to oznacza, że nie można mieć jednocześnie obu usług?