Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lis 2014, o 10:16
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dzień dobry
Zacząłem testować usługę i przez kilka dni wszystko było w porządku, ale dziś pojawił się komunikat:
"Twoje konto zostało aktywowane na innym urządzeniu. Aplikacja została zdeaktywowana."
Rozumiem, że aktywacja oparta jest o numer telefonu i tylko na mój numer telefonu może być wysłany SMS aktywujący. Karta z telefonu nie była wyjmowana a pojawia się właśnie taki komunikat.
Po zatwierdzeniu komunikatu możliwa jest ponowna aktywacja, ale kończy się tak samo; tzn sam proces przebiega prawidłowo, aplikacja odczytuje otrzymanego SMSa, ale po jej zakończeniu od razu pojawia się ten sam komunikat.
Telefon: Samsung Galaxy Note4
Dodatkowo chciałbym zapytać, gdzie można zgłaszać uwagi do samej aplikacji.
Pozdrawiam
Paweł
Zacząłem testować usługę i przez kilka dni wszystko było w porządku, ale dziś pojawił się komunikat:
"Twoje konto zostało aktywowane na innym urządzeniu. Aplikacja została zdeaktywowana."
Rozumiem, że aktywacja oparta jest o numer telefonu i tylko na mój numer telefonu może być wysłany SMS aktywujący. Karta z telefonu nie była wyjmowana a pojawia się właśnie taki komunikat.
Po zatwierdzeniu komunikatu możliwa jest ponowna aktywacja, ale kończy się tak samo; tzn sam proces przebiega prawidłowo, aplikacja odczytuje otrzymanego SMSa, ale po jej zakończeniu od razu pojawia się ten sam komunikat.
Telefon: Samsung Galaxy Note4
Dodatkowo chciałbym zapytać, gdzie można zgłaszać uwagi do samej aplikacji.
Pozdrawiam
Paweł
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
wht czy odinstalowałeś aplikację i ją ponownie zainstalowałeś?
Na tej stronie możesz zostawić swoje uwagi: https://www.plus.pl/wificalling-uwagiwht pisze:Dodatkowo chciałbym zapytać, gdzie można zgłaszać uwagi do samej aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Teraz tak i pomogło. Dziękuję.Magda_Plus pisze:wht czy odinstalowałeś aplikację i ją ponownie zainstalowałeś?
Również dziękuję.wht pisze:Dodatkowo chciałbym zapytać, gdzie można zgłaszać uwagi do samej aplikacji.
Na tej stronie możesz zostawić swoje uwagi: https://www.plus.pl/wificalling-uwagi
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Cieszę się bardzo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Prościej jest wymusić zatrzymanie aplikacji i wyczyścić dane. Odpada wówczas konieczność jej ponownego pobierania (u mnie zadziałało).Magda_Plus pisze:czy odinstalowałeś aplikację i ją ponownie zainstalowałeś?
Testuję aplikację, nie mam zastrzeżeń do jakości połączenia. Mam jednak kilka uwag/propozycji co do funkcjonalności:
- 1) historia połączeń ("Ostatnie") - proszę o dodanie możliwości usuwania pojedynczych pozycji (obecnie jest jedynie możliwość wyczyszczenia całej listy),
2) umożliwienie nagrywania prowadzonych rozmów przez dedykowane aplikacje (typu automatic call recorder),
3) dodanie możliwości wysyłania SMS w aplikacji,
4) poprawa scrollowania listy kontaktów (powiększenie "suwaka" z prawej strony listy i wyświetlanie pierwszej litery kontaktów na danym poziomie scrollowanej listy) - obecnie przy kilkuset kontaktach przeciąganie trwa niemiłosiernie długo,
5) działanie aplikacji z założenia opiera się o Wi-Fi, ale czy byłoby możliwe umożliwienie jej działania w oparciu o transmisję danych w telefonie przy wystarczającej szybkości połączenia (np. w zasięgu LTE)?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Możesz zostawić swoje uwagi i pomysły związane z aplikacją i usługą na stronie: https://www.plus.pl/wificalling-uwagi, gdyż jest on specjalnie przeznaczona do tego celu.Reus pisze:estuję aplikację, nie mam zastrzeżeń do jakości połączenia. Mam jednak kilka uwag/propozycji co do funkcjonalności:
1) historia połączeń ("Ostatnie") - proszę o dodanie możliwości usuwania pojedynczych pozycji (obecnie jest jedynie możliwość wyczyszczenia całej listy),
2) umożliwienie nagrywania prowadzonych rozmów przez dedykowane aplikacje (typu automatic call recorder),
3) dodanie możliwości wysyłania SMS w aplikacji,
4) poprawa scrollowania listy kontaktów (powiększenie "suwaka" z prawej strony listy i wyświetlanie pierwszej litery kontaktów na danym poziomie scrollowanej listy) - obecnie przy kilkuset kontaktach przeciąganie trwa niemiłosiernie długo,
5) działanie aplikacji z założenia opiera się o Wi-Fi, ale czy byłoby możliwe umożliwienie jej działania w oparciu o transmisję danych w telefonie przy wystarczającej szybkości połączenia (np. w zasięgu LTE)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Oczywiście, że mogę i to zrobiłem już wcześniej. Pomyślałem jednak, że poza indywidualnym przekazywaniem uwag deweloperom warto podyskutować o swoich przemyśleniach w gronie innych użytkowników.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Ok, rozumiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 10:01
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Ja mam LTE bez lejka, zasięg 51 % i rozmówca nie słyszy mnie w ogóle. Download mam ok. 0,2 Mbps i moja reklamacja gdzieś się kotłuje (przed przedłużeniem umowy wszystko chodziło szybko )Krzysiek_Plus pisze:Jeśli jest ograniczanie prędkości (lejek) to przepustowość połączenie jest zbyt niska by przeprowadzić rozmowę.AZRAEL pisze:Oczywiscie jezeli mam internet z plusa z lejkiem to zadzwonienie przez wifi calling jest niemozliwe?
Wracając do tematu, 0,2 Mbps nie wystarcza do działania usługi, dopiero ok. 1 Mbps (mierzony speedtestem) daje naprawdę czyste połączenie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Temat wymaganej prędkości był już poruszany w tym wątku tutaj: http://plusforum.pl/posting.php?mode=re ... 0#pr181883Harry Haller pisze:Wracając do tematu, 0,2 Mbps nie wystarcza do działania usługi, dopiero ok. 1 Mbps (mierzony speedtestem) daje naprawdę czyste połączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 10:01
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Z mojej strony to była polemika ze wskazanym postem 0,2 Mbps nie wystarcza do obsługi głosu "ode mnie", słyszę tylko halo, halo, ...
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
W Google Play pojawiła się druga aplikacja WiFi Calling.
Link: https://play.google.com/store/apps/deta ... call&hl=pl
Link: https://play.google.com/store/apps/deta ... call&hl=pl
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 lis 2014, o 12:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Czy bedzie dostepna aplikacja dla iOS?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Paweł Kucharuk
Paweł Kucharuk
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pawel.kucharuk nie ma aplikacji do testów usługi "Wi-Fi-Calling" dla telefonów iPhone. Test dotyczy jedynie smartfonów mających system Android.
Zgodnie z Regulaminem Testu Konsumenckiego Usługi „Wi-Fi Calling -Test” urządzenia dla jakich jest przeznaczony test to :
"Urządzenie – urządzenie przenośne (smartfon, telefon) obsługujące Aplikację Testową. Przetestowane urządzenia z poniższej listy:
Samsung Galaxy ACE 4 LTE
Samsung Galaxy Core Prime G361F LTE
Samsung Galaxy Grand Prime G530FZ LTE
Samsung Galaxy J1
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S5
LG F60
LG F70
LG G4
LG Leon 4G LTE H340n
wyposażone w kartę SIM z przypisanym numerem telefonu z sieci Plus (MSISDN), obsługują Aplikację Testową. Aplikacja może być także obsługiwana przez inne urządzenia z system Android w wersji min. 4.4.".
Zgodnie z Regulaminem Testu Konsumenckiego Usługi „Wi-Fi Calling -Test” urządzenia dla jakich jest przeznaczony test to :
"Urządzenie – urządzenie przenośne (smartfon, telefon) obsługujące Aplikację Testową. Przetestowane urządzenia z poniższej listy:
Samsung Galaxy ACE 4 LTE
Samsung Galaxy Core Prime G361F LTE
Samsung Galaxy Grand Prime G530FZ LTE
Samsung Galaxy J1
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S5
LG F60
LG F70
LG G4
LG Leon 4G LTE H340n
wyposażone w kartę SIM z przypisanym numerem telefonu z sieci Plus (MSISDN), obsługują Aplikację Testową. Aplikacja może być także obsługiwana przez inne urządzenia z system Android w wersji min. 4.4.".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Po co druga aplikacja?
Z pierwszą nie mam problemów, ale druga nie chce się aktywować...
Z pierwszą nie mam problemów, ale druga nie chce się aktywować...