tak, usługi wykluczają się.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pasażer,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A proszę o wytłumaczenie jakie są opłaty za połączenie w VoLTE oraz w Aplikacyjnym VoWIFI? Mam na myśli pobyt w USA i skorzystanie z sieci AT&T, z którą macie umowę lub lokalnych sieci Wifi.
Ile kosztuje minuta połączenia do Polski lub na numer amerykański?
Czy połączenie VoLTE naliczją opłaty za transfer danych?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
pasażer,
Dzwoniąc do Polski nie ma opłat, a jeśli połączenie jest wykonywanie do USA, to opłata jest naliczana jak za połączenie międzynarodowe na numer USA.
Za rozmowy VoLTE i VoWiFi Abonent będzie rozliczany jak za połączenie głosowe w roamingu.
Dzwoniąc do Polski nie ma opłat, a jeśli połączenie jest wykonywanie do USA, to opłata jest naliczana jak za połączenie międzynarodowe na numer USA.
Zgodnie z cennikiem - 6,15 zł.
Połączenia VoLTE nie naliczają opłat za transmisję danych, są taryfikowane jak zwykłe połączenie głosowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Chyba dwa zdania się trochę wymieszały, bo pierwsze zdanie jest błędne w części dotyczącej VoWiFi, a drugie zdanie dotyczy jedynie VoWiFi, a nie VoLTE w roamingu.Marta_Plus pisze: ↑4 lis 2022, o 17:42 Za rozmowy VoLTE i VoWiFi Abonent będzie rozliczany jak za połączenie głosowe w roamingu.
Dzwoniąc do Polski nie ma opłat, a jeśli połączenie jest wykonywanie do USA, to opłata jest naliczana jak za połączenie międzynarodowe na numer USA.
VoWiFi (czy natywne czy w aplikacji) rozliczane było (i chyba dalej jest, cytując jeden z punktów regulaminu usługi - "Opłaty za połączenia głosowe wykonywane w ramach Usługi z zagranicy do Polski naliczane są jak za połączenia wykonywane w Polsce, a połączenia wykonywane z zagranicy do krajów innych niż Polska, naliczane jak za połączenia międzynarodowe, zgodnie z cennikiem dla oferty, z której Użytkownik korzysta.") jak połączenia wykonywane w Polsce.
Czyli rzecz jasna VoLTE, tak samo jak każde inne połączenie w sieci obcej - czyli pobierane są standardowe opłaty roamingowe, a VoWiFi - opłaty jakby użytkownik cały czas dzwonił z Polski.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
mpmdembi,
Tak, dzięki. W kwestii VoWiFi, jest tak jak piszesz.mpmdembi pisze: ↑5 lis 2022, o 18:14 Chyba dwa zdania się trochę wymieszały, bo pierwsze zdanie jest błędne w części dotyczącej VoWiFi, a drugie zdanie dotyczy jedynie VoWiFi, a nie VoLTE w roamingu.
VoWiFi (czy natywne czy w aplikacji) rozliczane było (i chyba dalej jest, cytując jeden z punktów regulaminu usługi - "Opłaty za połączenia głosowe wykonywane w ramach Usługi z zagranicy do Polski naliczane są jak za połączenia wykonywane w Polsce, a połączenia wykonywane z zagranicy do krajów innych niż Polska, naliczane jak za połączenia międzynarodowe, zgodnie z cennikiem dla oferty, z której Użytkownik korzysta.") jak połączenia wykonywane w Polsce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dołączam się do pytania
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
german24h,
odpowiedź została udzielona już w tym wątku.
odpowiedź została udzielona już w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dzień dobry,
Mam identyczny problem z Aplikacyjnym Wifi Calling+ jak użytkownik pasażer na poprzedniej stronie wątku.
Na telefonie iPhone 12 nie mogę zalogować się do aplikacji,
gdyż dostaje komunikat ze mój numer nie jest zarejestrowany w usłudze.
Prosiłbym o pomoc, gdyż na infolinii od 2 miesięcy nie są w stanie uruchomić mi tej usługi.
Ostatni numer dot. Tej sprawy to:
C00000001872650
Mam identyczny problem z Aplikacyjnym Wifi Calling+ jak użytkownik pasażer na poprzedniej stronie wątku.
Na telefonie iPhone 12 nie mogę zalogować się do aplikacji,
gdyż dostaje komunikat ze mój numer nie jest zarejestrowany w usłudze.
Prosiłbym o pomoc, gdyż na infolinii od 2 miesięcy nie są w stanie uruchomić mi tej usługi.
Ostatni numer dot. Tej sprawy to:
C00000001872650
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witaj Amadem,
prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują aktywne usługi. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują aktywne usługi. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dziękuję za odpowiedź.
CASE/221214/616 Zasięg
CASE/221214/616 Zasięg
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Amadem,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dzień dobry,
Proszę o informację na kiedy i czy wogóle zaplanowane jest uruchomienie rozmów przez Wi-Fi VoWiFi (Voice over WiFi) dla iPhone.
Pozdrawiam,
mpuzon
Proszę o informację na kiedy i czy wogóle zaplanowane jest uruchomienie rozmów przez Wi-Fi VoWiFi (Voice over WiFi) dla iPhone.
Pozdrawiam,
mpuzon
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
mpuzon a pytałeś Apple? Bo to oni blokują... Pewnie za mało Plus "w łapę przysmarował"...
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Biedny ten Plus, u wszstkich pozostałych operatorów działa od dawna tylko tu jest problem.
Z ciekawości, czy powyższa informacja o "smarowaniu" to oficjalne stanowisko Polkomtela?;)
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A tak z ciekawości to dlaczego miałoby być to oficjalne stanowisko? Dlaczego w ogóle miałoby to być jakiekolwiek stanowisko Polkomtela?
Pozostali operatorzy to wielkie międzynarodowe korporacje (uprzedzając - Play też do takiego molocha należy). Operatorom lokalnym zawsze ciężko jest wynegocjować takie rzeczy - dotyczy to wszystkich nie tylko Polski. Nie bez powodu powstało powiedzenie "większy może więcej". Co nie zmienia faktu że Apple należy się kara za to że blokuje funkcje telefonu w zależności od tego czy dany operator opłacił "haracz" czy nie (w zależności od tego gdzie klient użytkuje telefon dostaje odpowiednie blokady, czyli kupuje produkt niepełnowartościowy płacąc za pełnowartościowy). I tym powinno zająć się UOKiK, a najlepiej odpowiednie urzędy na poziomie UE. Zresztą o praktykach Apple było już nie raz pisane...