Od września 2018r. jestem użytkownikiem sieci Plus. Po okresie promocyjnym postanowiłem zrezygnować z dodatkowych usług; czasoumilacz, IPLA, serwis wyświetlacza oraz ochrona internetu. Wysłałem smsy o treściach podanych w umowie na nry, zawarte w tejże. Otrzymałem smsy zwrotne z potwierdzeniem dezaktywacji usług.
Jakież było moje zdziwienie graniczące ze złością, kiedy na otrzymanej fakturze widniała opłata za IPLĘ. Postanowiłem wyjaśnić to w salonie Plusa. Pracownik salonu napisał reklamację i dezaktywował czynne usługi.
W dniu dzisiejszym (29.12) otrzymałem pisemne rozpatrzenie mojej reklamacji. Dobrze, że siedziałem w momencie czytania, ponieważ odpowiedź jest NEGATYWNA. Co więcej, usługa IPLA nadal jest aktywna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy, ponieważ w odpowiedzi na moją reklamację jest napisane, że: "droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana".
W tym momencie moja złość miesza się z poczuciem bezsilności.
Negatywnie rozpatrzona reklamacja.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 gru 2018, o 20:41
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Negatywnie rozpatrzona reklamacja.
W tym momencie Plus odrzuca twoje argumenty - moja rada reklamacje lepiej napisać samemu może nie fachowo ale z doświadczenia to bardziej przechodzi niż bzdury które pracownicy wypisują.
Możesz złożyć jeszcze jedną reklamacje na aktywny pakiet pomimo dezaktywacji dwukrotnej i podczepić wcześniejsze naliczenie opłat za usługi które wyłączyłeś wyliczając kwotę jaką oczekujesz przy rozpatrzeniu wniosku.
Niby ta sama reklamacja a zarazem inna ;)
Możesz złożyć jeszcze jedną reklamacje na aktywny pakiet pomimo dezaktywacji dwukrotnej i podczepić wcześniejsze naliczenie opłat za usługi które wyłączyłeś wyliczając kwotę jaką oczekujesz przy rozpatrzeniu wniosku.
Niby ta sama reklamacja a zarazem inna ;)
Re: Negatywnie rozpatrzona reklamacja.
Napisz ponowną reklamację i opisz wszystko dokładnie tak jak tu