Strona 2 z 7

Re: Problem z transmisją danych

: 29 mar 2018, o 17:10
autor: IzabelaR88
Wyświetla się 'brak połączenia z internetem'. Na innym telefonie jest to samo.

Re: Problem z transmisją danych

: 29 mar 2018, o 17:18
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- czy MMS-y możesz wysyłać?
Sprawdź też (w aplikacji Plus online), czy pakiet internetowy nie został wyczerpany.
Jeśli są jeszcze w nim jednostki, to prośba o ponowną konfigurację telefonu, najlepiej przez tę stronę. Po zapisaniu konfiguracji, wyłącz i włącz telefon.
Jeżeli problem nie ustąpi, to podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz.

Re: Problem z transmisją danych

: 29 mar 2018, o 17:21
autor: IzabelaR88
Pakiet internetowy nie został wyczerpany, tego jestem pewna. MMS'a również nie mogę wysłać. Podeślę Pani mój numer telefonu.

Re: Problem z transmisją danych

: 29 mar 2018, o 17:54
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88 ,
- dziękuję, mail dotarł. Przekazałam sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.

Re: Problem z transmisją danych

: 30 mar 2018, o 10:32
autor: Joanna_Plus
IzabelaR88,

prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania transmisji danych.

Re: Problem z transmisją danych

: 30 mar 2018, o 19:54
autor: IzabelaR88
Nie bardzo rozumiem co mam zrobić ;)

Edit:
Wyłączyłam i włączyłam telefon i dalej nic, wyciągałam również kartę sim i dalej nic.

Re: Problem z transmisją danych

: 3 kwie 2018, o 10:08
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- spróbuj ponownie skonfigurować swój telefon korzystając z tej strony.
Po zapisaniu ustawień zerknij, jaki APN jest wpisany (powinien być APN: Plus), a następnie wyłącz i włącz telefon.
Czy po tej czynności dalej nie udaje się nawiązać żadnego połączenia z Internetem?

Re: Problem z transmisją danych

: 3 kwie 2018, o 10:17
autor: IzabelaR88
Dziękuję, już działa. Pozdrawiam :)

Re: Problem z transmisją danych

: 3 kwie 2018, o 10:26
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- cieszę się, że mogłam pomóc :-)

bardzo wolna transmisja danych

: 11 wrz 2018, o 11:46
autor: pawelpiwo
Witam
Od kilku dni jestem użytkownikiem telefonu Huawei p20 LITE i mam problem z transmisją danych pomimo posiadania zasięgi LTE.

Re: Problem z transmisją danych

: 11 wrz 2018, o 15:18
autor: Marta_Plus
Witaj pawelpiwo,

jaki APN masz ustawiony w telefonie?

Brak połączenia z Internetem po cesji.

: 7 paź 2018, o 16:12
autor: mruwa88
Jak w temacie numer który dzisiaj rano byl przeniesiony na innego użytkownika, od kilku godzin nie ma dostępu do internetu, tj nie ma transmisji danych, konfiguracja oraz sprzęt na pewno sprawny, kwestia leży raczej w sieci.
Co możne być przyczyną?

Re: Problem z transmisją danych

: 8 paź 2018, o 10:15
autor: Basia_Plus
mruwa88,

czy transmisja danych jest włączona w telefonie?
Spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs lub skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.

Billing transmisji danych

: 16 paź 2018, o 10:49
autor: emarti
Patrząc na billing z transmisji danych dość często widzę że po północy czy nawet wczoraj o 18 pobranych zostało dużo danych np. 650 MB czy 300 MB gdzie w tym czasie nic takiego nadzwyczajnego nie robiłem z telefonem. Czy można sprawdzić co powoduje pobieranie takich danych z pakietu? Czy jest możliwość wglądu w bardziej szczegółowy billing?

Re: Problem z transmisją danych

: 16 paź 2018, o 11:41
autor: Marta_Plus
emarti,

zużycie danych może być związane na przykład z aplikacjami działającymi w tle lub aktualizacją tych aplikacji.
emarti pisze:Czy można sprawdzić co powoduje pobieranie takich danych z pakietu? Czy jest możliwość wglądu w bardziej szczegółowy billing?
Niestety nie posiadamy wglądu do takich informacji. Za co została naliczona transmisja danych możesz orientacyjnie weryfikować z pozycji telefonu, na przykład przez menu "Licznik danych".