Problem z transmisją danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39
Od wczoraj ne dziala internet w telefonie
Czy ktoś ma problem z internetem - danymi komórkowymi? Nie działa mi od wczoraj. Na wifi, też z plusa wszystko ok.
Ostatnio zmieniony 8 mar 2019, o 12:52 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Problem z transmisją danych
espresso,
- na czym dokładnie polega problem z Internetem? Czy strony ładują się bardzo wolno, czy może jakiś komunikat się pojawia?
- na czym dokładnie polega problem z Internetem? Czy strony ładują się bardzo wolno, czy może jakiś komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak internetu podczas cesji
Hej. Mam mały problem jeśli chodzi o korzystanie z internetu w telefonie, bo nie wiem czy to jest normalna sytuacja czy jednak nie. Z mamą pojechałam zrobić cesję umowy na siebie i dodatkowo wzięłam na siebie internet. Po jakichś dwóch godzinach przestał mi działać internet w telefonie, nie mam możliwości włączenia transmisji danych. Próbowałam już wszystkich sposobów - konfiguracji ręcznej, automatycznej, resetowania ustawień internetu, włączania i wyłączania telefonu i nic. Dalej nie mogę korzystać z internetu. Dodatkowo przy dobieraniu internetu pracownik zapytał się mnie czy to będzie router czy mobilny, odparłam, że tylko router i nie wiem czy tym sposobem nie wyłączył mi dostępu do internetu w telefonie, ale w informacjach na plus online mam pokazane, że LTE jest aktywne, tak samo jak pakiet internetowy. Czy problem leży w tym, że jeszcze nie dostałam informacji o tym, że cesja już się zrobiła czy jednak w czymś innym?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, o 11:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z transmisją danych
Witaj Kominek12,
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?Kominek12 pisze:Po jakichś dwóch godzinach przestał mi działać internet w telefonie
Ten numer był w trakcie kontraktu czy już po okresie promocyjnym?Kominek12 pisze:Z mamą pojechałam zrobić cesję umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z transmisją danych
Witam, mam problem z transmisją danych po cesji numeru. Nie działa mi transmisja danych komórkowych. Problem pojawił się, zaraz po dokonaniu cesji numeru. Przed cesją wszystko było w porządku. Wszystkie ustawienia sieci w telefonie są w porządku, były na nowo pobrane, APN PLUS, transmisja danych komórkowych włączana i wyłączana nic to nie pomaga, tak samo wyłączanie i włączanie telefonu nie skutkuje, w innym telefonie to samo. Połączenia, SMS czy MMS działają normalnie. Prośba o pomoc.
Re: Problem z transmisją danych
Moje ustawienia poniżej, proszę porównaj. Samsung.
Dodatkowo sprawdź w aplikacji czy aktywne masz LTE w sieci.
Dodatkowo sprawdź w aplikacji czy aktywne masz LTE w sieci.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z transmisją danych
Witaj huba21,
jak obecnie wygląda sytuacja? Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia z internetem?huba21 pisze: Nie działa mi transmisja danych komórkowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 cze 2022, o 08:04
Brak sieci w 3 numerach podpiętych pod główny numer
Szanowni Państwo,
Od 4 dni mam problem z Internetem. 3 numery podpięte pod wspólną umowę i numer główny nie mają Internetu większego niż 3G . (Coś co działało przez ostatnie 5 lat nagle przestało)
Od wtorku 3 razy (wtorek, środa i dzisiaj) rozmawiałem z Waszą infolinią - Działem Technicznym ale nie uzyskałem żadnej pomocy, poza informacją, że zgłoszenie jest w trakcie przetwarzania. Co to w ogóle oznacza ? Mam wrażenie, że jestem zbywany . Dzisiejsza rozmowa sięgnęła absurdu i dna , bo konsultantka okazała się bezczelna i arogancka, wchodzącą notorycznie w słowo (jednocześnie pouczając mnie abym pozwolił jej skończyć ) na koniec w trakcie mojej wypowiedzi rozłączyła się .
Nie mam żadnych numerów zgłoszenia poza historią rozmów z Waszym działem oraz informacją, że doszło do odłączenia numerów od wspólnego pakietu (czego nie zgłaszałem i o co nie wnioskowałem ). Nie wiem czy ktoś w ogóle nad tym rzeczywiście pracuje , czy może wisi w kolejce jak widmo .
Tymczasem od wtorku nie działają strony , aplikacje nawet komunikatory typu WhatsApp i Messenger nie wysyłają/odbierają wiadomości
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Filip
Od 4 dni mam problem z Internetem. 3 numery podpięte pod wspólną umowę i numer główny nie mają Internetu większego niż 3G . (Coś co działało przez ostatnie 5 lat nagle przestało)
Od wtorku 3 razy (wtorek, środa i dzisiaj) rozmawiałem z Waszą infolinią - Działem Technicznym ale nie uzyskałem żadnej pomocy, poza informacją, że zgłoszenie jest w trakcie przetwarzania. Co to w ogóle oznacza ? Mam wrażenie, że jestem zbywany . Dzisiejsza rozmowa sięgnęła absurdu i dna , bo konsultantka okazała się bezczelna i arogancka, wchodzącą notorycznie w słowo (jednocześnie pouczając mnie abym pozwolił jej skończyć ) na koniec w trakcie mojej wypowiedzi rozłączyła się .
Nie mam żadnych numerów zgłoszenia poza historią rozmów z Waszym działem oraz informacją, że doszło do odłączenia numerów od wspólnego pakietu (czego nie zgłaszałem i o co nie wnioskowałem ). Nie wiem czy ktoś w ogóle nad tym rzeczywiście pracuje , czy może wisi w kolejce jak widmo .
Tymczasem od wtorku nie działają strony , aplikacje nawet komunikatory typu WhatsApp i Messenger nie wysyłają/odbierają wiadomości
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Filip
Ostatnio zmieniony 3 cze 2022, o 10:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z transmisją danych
Witaj Kanikaze666,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 cze 2022, o 08:04
Re: Problem z transmisją danych
Dzięki, oto numer sprawy
CASE/220603/1206
CASE/220603/1206
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z transmisją danych
Kanikaze666,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Kanikaze666 pisze: oto numer sprawy
CASE/220603/1206
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet lte
Mam pytanie dlaczego net z plusa lte mimo pełnego zasięgu jest taki wolny . To samo miejsce ten sam telefon dwie różne karty sim. Plus i t-Mobile . Mimo pełnego zasięgu net to porazka .plus 10.5 pobieranie wysyłanie 0.05 tmobile 56.2 pobieranie 6.61 wysyłanie .
Ostatnio zmieniony 3 sie 2022, o 17:52 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesiono wpis do własciwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do własciwego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z transmisją danych
Przemtos1, prędkość zależy od wielu czynników. Z jakim pasmem się łączysz? Jakie masz parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Problem z transmisją danych
Mam pytanie, umowa Plush w aplikacji plus online sprawdzam internet.
Pakiet podstawowy 0/15
Zostań w domu 10GB 0/10
100GB na milion klientów 10/10
Roaming itd
Wczoraj brakło internetu z górnych i brak. Czy ta zakładka 100GB na milion klientów to jakaś fikcja? Nigdy nie analizowałem tego gdyż nie brakowało mi internetu.
Pakiet podstawowy 0/15
Zostań w domu 10GB 0/10
100GB na milion klientów 10/10
Roaming itd
Wczoraj brakło internetu z górnych i brak. Czy ta zakładka 100GB na milion klientów to jakaś fikcja? Nigdy nie analizowałem tego gdyż nie brakowało mi internetu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z transmisją danych
szuetam20@tlen.pl,
w ramach Promocji „100 GB na MILION Klientów” otrzymujesz do wykorzystania po 10 GB przez 10 kolejnych Okresów rozliczeniowych. Tutaj regulamin.szuetam20@tlen.pl pisze: ↑20 paź 2022, o 07:53 Czy ta zakładka 100GB na milion klientów to jakaś fikcja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ