Strona 1 z 1

Bardzo powolne LTE Modem

: 18 paź 2017, o 18:43
autor: lukkow
Cześć od długiego czasu mam ogromny problem z internetem LTE + Modem Huawei E3372.
Od razu napiszę że w telefonie internet LTE dobrze chodzi, problem tylko na komputerze występuje.
W konfiguracji ustawione tylko LTE ( LTE mam wykupione bez limitu, jedyny limit na tych wolniejszych pasmach mam )

Komputer Macbook 2015 Pro
System Mac Os High Sierra

Z racji że do tego modemu nie ma sterowników pod Mac OS, Modem podłączyłem pod router Dlink ( poprzez USB ) i nie było z tym jakichkolwiek problemów wcześniej.
Od jakiegoś czasu, internet bardzo zamulił .

Parametry sieci :

RSSI: -55dBm
RSRP: -84dBm
Sieć: LTE.

ktoś wie gdzie szukać przyczyny? IPV6 mam wyłączone.

Re: Olbrzymi Problem z LTE

: 18 paź 2017, o 19:04
autor: sl@w_es
@ lukkow,

proszę dostosować tytuł wątku do Regulaminu Plus Forum pkt 8:
Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany, powinien jednocześnie określać treść wątku. Całość piszemy w polu "Temat", w opisie możemy umieścić dodatkowe informacje.

Re: Olbrzymi Problem z LTE

: 18 paź 2017, o 19:05
autor: habish
Wyjmij kartę SIM z modemu i włóż do telefonu a następnie wykonaj testy prędkości.
Daj znać jaki był efekt.

Re: Olbrzymi Problem z LTE

: 18 paź 2017, o 19:28
autor: lukkow
Cześć.
Ale w Modemie mam tą wiekszą kartę a w telefonie mniejszą ( s7 edge )
Nie mam jak tego sprawdzić.

Re: Bardzo powolne LTE Modem

: 18 paź 2017, o 19:31
autor: habish
Sprawdź czy tej większej nie da się rozłożyć na mniejszą. Mini --> Micro --> Nano.

Re: Bardzo powolne LTE Modem

: 18 paź 2017, o 19:53
autor: lukkow
Nie. Maksymalnie na Micro można.

Re: Bardzo powolne LTE Modem

: 18 paź 2017, o 19:58
autor: habish
To może masz inny telefon gdzie można to sprawdzić?
Ogólnie chodzi o sprawdzenie czy problem jest po stronie sieci czy po stronie sprzętu.

Re: Bardzo powolne LTE Modem

: 18 paź 2017, o 20:30
autor: lukkow
Nie, nie mam innego telefonu tak bym to przełożył udało mi się E3372 uruchomić bezpośrednio przez komputer pomijając router. W DNS ustawiłem 8.8.8.8 i 8.8.4.4 Wcześniej miałem 2x 192.168.8.1

Speed test pokazuje pobieranie rzędu 0.23 Mb/s. IPV6 wyłączone.

Od 5 minut w zakładce ładuje mi się strona Plusa.

EDIT:
sobota, 21 października 2017, 14:59

Sprawa wyjaśniona. Okazało się, że wszyscy Użytkownicy, którzy bardzo intensywnie korzystają z internetu mają założone "kagańce".
Centrum pomocy technicznej nie wie, po jakim transferze włącza się ograniczenie.