simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 12:35
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Mam podobny problem .
Koniec umowy na odu-200 , drptanie do salonu , zero informacji z salonu , znow dreptanie do salonu , znow zapewnienia ze cos przyjdzie na emaila , znow nic , za ktoryms razem w koncu z innym sprzedawca udalo sie odstac kod na smsa , kod nie dzialal i zablokowal mi urzadzenie .
Cała sprawa trwa juz ponad rok , nie mam czasu aby biegac , stac w kolejkach a potem i tak nic z tego nie wynika .
Na dzien dzisiejszy mam zestaw za ktory zaplacilem i jest zablokowany , a ja pozostaje z duzym urazem do Plusa
Koniec umowy na odu-200 , drptanie do salonu , zero informacji z salonu , znow dreptanie do salonu , znow zapewnienia ze cos przyjdzie na emaila , znow nic , za ktoryms razem w koncu z innym sprzedawca udalo sie odstac kod na smsa , kod nie dzialal i zablokowal mi urzadzenie .
Cała sprawa trwa juz ponad rok , nie mam czasu aby biegac , stac w kolejkach a potem i tak nic z tego nie wynika .
Na dzien dzisiejszy mam zestaw za ktory zaplacilem i jest zablokowany , a ja pozostaje z duzym urazem do Plusa
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Sebtech, prześlij zgłoszenie w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Instrukcja jak je złożyć znajduje się tutaj. Podaj w nim również namiary na punkt, który prowadził sprawę. Dokładnie przeanalizujemy co się stało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Napisalem . Bede czekal na odpowiedz .
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Dziekuje za załatwienie szybko sprawy , dzisiaj dostałem emaila i zestaw odblokowany , działa i do kosza nie musi leciec a wiec bedzie mniej smieci
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Sebtech, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Mam dokładnie to samo....mariuszm pisze:Niestety radość przedwczesna...
Kod do zdjęcia simlock'a mam, wprowadzam i mam komunikat jak w załączniku.
Co ma błąd kodu pin do tematu simlock?
Jeśli jest błędny simlock to taki komuniakt występuje?
Udało się odblokować?
-m-
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Zestaw ODU-IDU 300. Raty splacone, zglosilem do punktu potrzebe zdjecia simlocka. Dostalem po jakims czasie kod. Bledny. Czy przedstawiciel plusa moze pomoc mi w zdobyciu poprawnego kodu do zdjecia simlocka z odu-idu 300?
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
U mnie okazało się, że na karcie SIM do Internetu od nowego operatora było hasło. Po zdjęciu kod, odblokowujący zadziałał. Przy okazji nabyłem też innego doświadczenia, bo wkładałem jeszcze inne SIMy do urządzenia i opcja zdejmowania simlock nie pokazywała się. Były to SIMy m.in. Netii i dla urządzenia Netia to nie jest inny operator ;)
-m-
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
pinol, prosiłbym o kontakt bezpośrednio z punktem, który przekazywał kod.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Problem rozwiązany. Na na właściwy trop naprowadził mnie miniek15. Okazało się, iż wkładam kartę wirtualnego operatora, który działa na nadajnikach plusa. Musi być karta jednego z głównych operatorów, w moim przypadku zadziała playa
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
pinol, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Witam.
Też korzystam z odu-idu 300 więc zapewne i ja mam założoną blokadę simlock. Wydaje mi się, że obecnie jest to nielegalne. Trafiłem też na artykuł UOKiK.
Najważniejsze cytaty:
W raporcie ochrony praw konsumentów z 2007 roku UOKIK napisał:
„Ustanowienie opłaty za usunięcie blokady jest dodatkową, nieusprawiedliwioną okolicznościami kontraktu sankcją i narusza dobre obyczaje oraz interesy ekonomiczne konsumentów (art. 385 1.§ 1 k.c.)”
W dniu 14 lutego 2011 roku sąd powołał się na art. 57 ust 5 ustawy o prawie telekomunikacyjnym:
„Warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (…) nie mogą uniemożliwiać lub utrudniać abonentowi korzystania z prawa do zmiany dostawcy usług, a pobieranie opłaty utrudnia abonentowi korzystanie z prawa do zmiany dostawcy usług, co rażąco narusza jego interes i jest sprzeczne z dobrymi obyczajami.”
Proszę o odpowiedź na ten temat jak to jest.
Pozdrawiam.
22 sty 2020, o 13:46
Z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
22 sty 2020, o 13:48
Może Michał_Plus się wypowie.
Też korzystam z odu-idu 300 więc zapewne i ja mam założoną blokadę simlock. Wydaje mi się, że obecnie jest to nielegalne. Trafiłem też na artykuł UOKiK.
Najważniejsze cytaty:
W raporcie ochrony praw konsumentów z 2007 roku UOKIK napisał:
„Ustanowienie opłaty za usunięcie blokady jest dodatkową, nieusprawiedliwioną okolicznościami kontraktu sankcją i narusza dobre obyczaje oraz interesy ekonomiczne konsumentów (art. 385 1.§ 1 k.c.)”
W dniu 14 lutego 2011 roku sąd powołał się na art. 57 ust 5 ustawy o prawie telekomunikacyjnym:
„Warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (…) nie mogą uniemożliwiać lub utrudniać abonentowi korzystania z prawa do zmiany dostawcy usług, a pobieranie opłaty utrudnia abonentowi korzystanie z prawa do zmiany dostawcy usług, co rażąco narusza jego interes i jest sprzeczne z dobrymi obyczajami.”
Proszę o odpowiedź na ten temat jak to jest.
Pozdrawiam.
22 sty 2020, o 13:46
Z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
22 sty 2020, o 13:48
Może Michał_Plus się wypowie.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, o 15:47 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Nomad1024, zdjęcie blokady jest bezpłatne po zakończeniu czasu oznaczonego w umowie, w dowolnym Punkcie Plusa. Blokadę można zdjąć jedynie po całkowitej spłacie sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Ale czy ja powiedziałem o zrywaniu umowy lub o spłacaniu rat? NIE.
Chodzi o samą kwestie zakładania blokady simlock.
Chodzi o samą kwestie zakładania blokady simlock.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: simlock IDU ODU problem ze zdjęciem w punktach
Nomad1024, tak jak napisałem, za zdjęcie blokady nie jest pobierana opłata a o tym mówi ta interpretacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ