Strona 7 z 8
Re: Centralka Firmowa
: 8 gru 2022, o 17:35
autor: Basia_Plus
Vielebny,
sprawę przekazałam do weryfikacji.
Re: Centralka Firmowa
: 9 gru 2022, o 00:13
autor: Vielebny
Basia_Plus pisze: ↑8 gru 2022, o 17:35
Vielebny,
sprawę przekazałam do weryfikacji.
Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.
Re: Centralka Firmowa
: 9 gru 2022, o 13:46
autor: Basia_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑9 gru 2022, o 00:13
Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.
super, to bardzo dobra wiadomość.
Dziękuję za informację.
Re: Centralka Firmowa
: 29 gru 2022, o 00:24
autor: Vielebny
Centralka działa ale ok. 3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane. Dlaczego tak się może dziać?
Re: Centralka Firmowa
: 29 gru 2022, o 14:06
autor: Basia_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑29 gru 2022, o 00:24
3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane.
podeślij proszę numery telefonów oraz datę i godzinę połączeń na adres:
specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.
Re: Centralka Firmowa
: 19 kwie 2023, o 16:37
autor: Vielebny
Wracam do tematu, ponieważ nic się od grudnia nie zmieniło. Dziennie ok 4-8 telefonów dzwoni na numer centralki i nie są przekierowywani tylko łączą się bezpośrednio z telefonem, w którym jest karta SIM centralki (który nie jest odbierany) oczywiście oznacza niezadowolonych klientów, którzy nie mogą się dodzwonić. W dniu wczorajszym jeden z numerów próbował się połączyć 23 razy (!). Oznacza to, że przekierowanie nie działa dla pewnych konkretnych numerów. Inni klienci nie mają problemu. Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.
Re: Centralka Firmowa
: 19 kwie 2023, o 17:07
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑19 kwie 2023, o 16:37
Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.
Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.
Re: Centralka Firmowa
: 4 maja 2023, o 15:17
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: ↑19 kwie 2023, o 17:07
Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.
CASE/230419/1694
Re: Centralka Firmowa
: 4 maja 2023, o 17:45
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑4 maja 2023, o 15:17
CASE/230419/1694
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Re: Centralka Firmowa
: 4 maja 2023, o 22:20
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: ↑4 maja 2023, o 17:45
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑4 maja 2023, o 15:17
CASE/230419/1694
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Nie bardzo rozumiem. Żadnej odpowiedzi nie było. A to że sprawa jest w toku wiem od września 2022.
Re: Centralka Firmowa
: 9 maja 2023, o 08:14
autor: Vielebny
Halo?
Re: Centralka Firmowa
: 9 maja 2023, o 08:33
autor: mariusz9a
Kod: Zaznacz cały
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Re: Centralka Firmowa
: 9 maja 2023, o 14:36
autor: Marta_Plus
Vielebny,
na tę chwilę nie mamy nowych wieści - sprawa nadal w toku.
Re: Centralka Firmowa
: 9 maja 2023, o 17:58
autor: Vielebny
Ok. Czekamy zatem...
Re: Centralka Firmowa
: 26 maja 2023, o 15:06
autor: Vielebny
9maja - 26 maja... Czy coś się zmieniło? Tracę pieniądze i cierpliwość