Strona 7 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 8 gru 2022, o 17:35
autor: Basia_Plus
Vielebny,

sprawę przekazałam do weryfikacji.

Re: Centralka Firmowa

: 9 gru 2022, o 00:13
autor: Vielebny
Basia_Plus pisze: 8 gru 2022, o 17:35 Vielebny,

sprawę przekazałam do weryfikacji.
Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.

Re: Centralka Firmowa

: 9 gru 2022, o 13:46
autor: Basia_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 9 gru 2022, o 00:13 Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.
super, to bardzo dobra wiadomość. :-> Dziękuję za informację.

Re: Centralka Firmowa

: 29 gru 2022, o 00:24
autor: Vielebny
Centralka działa ale ok. 3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane. Dlaczego tak się może dziać?

Re: Centralka Firmowa

: 29 gru 2022, o 14:06
autor: Basia_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 29 gru 2022, o 00:24 3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane.
podeślij proszę numery telefonów oraz datę i godzinę połączeń na adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.

Re: Centralka Firmowa

: 19 kwie 2023, o 16:37
autor: Vielebny
Wracam do tematu, ponieważ nic się od grudnia nie zmieniło. Dziennie ok 4-8 telefonów dzwoni na numer centralki i nie są przekierowywani tylko łączą się bezpośrednio z telefonem, w którym jest karta SIM centralki (który nie jest odbierany) oczywiście oznacza niezadowolonych klientów, którzy nie mogą się dodzwonić. W dniu wczorajszym jeden z numerów próbował się połączyć 23 razy (!). Oznacza to, że przekierowanie nie działa dla pewnych konkretnych numerów. Inni klienci nie mają problemu. Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.

Re: Centralka Firmowa

: 19 kwie 2023, o 17:07
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 19 kwie 2023, o 16:37 Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.
Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.

Re: Centralka Firmowa

: 4 maja 2023, o 15:17
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 19 kwie 2023, o 17:07 Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.
CASE/230419/1694

Re: Centralka Firmowa

: 4 maja 2023, o 17:45
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 4 maja 2023, o 15:17 CASE/230419/1694
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.

Re: Centralka Firmowa

: 4 maja 2023, o 22:20
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 4 maja 2023, o 17:45 Vielebny,
Vielebny pisze: 4 maja 2023, o 15:17 CASE/230419/1694
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Nie bardzo rozumiem. Żadnej odpowiedzi nie było. A to że sprawa jest w toku wiem od września 2022.

Re: Centralka Firmowa

: 9 maja 2023, o 08:14
autor: Vielebny
Halo?

Re: Centralka Firmowa

: 9 maja 2023, o 08:33
autor: mariusz9a
Vielebny pisze: 9 maja 2023, o 08:14Halo?

Kod: Zaznacz cały

Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00

Re: Centralka Firmowa

: 9 maja 2023, o 14:36
autor: Marta_Plus
Vielebny,

na tę chwilę nie mamy nowych wieści - sprawa nadal w toku.

Re: Centralka Firmowa

: 9 maja 2023, o 17:58
autor: Vielebny
Ok. Czekamy zatem...

Re: Centralka Firmowa

: 26 maja 2023, o 15:06
autor: Vielebny
9maja - 26 maja... Czy coś się zmieniło? Tracę pieniądze i cierpliwość