Strona 6 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 4 lis 2022, o 22:38
autor: Vielebny
I kolejny tydzien minął...

Re: Centralka Firmowa

: 7 lis 2022, o 11:00
autor: Marta_Plus
Vielebny,

pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy. :-(
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.

Re: Centralka Firmowa

: 7 lis 2022, o 11:10
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 7 lis 2022, o 11:00 Vielebny,

pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy. :-(
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?

Re: Centralka Firmowa

: 7 lis 2022, o 13:16
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 7 lis 2022, o 11:10 A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?
Szczegóły niestety nie są mi znane.

Re: Centralka Firmowa

: 9 lis 2022, o 11:18
autor: Vielebny
A czy mamy jakiś numer zgłoszenia albo termin realizacji? Za chwilę kolejny weekend.

Re: Centralka Firmowa

: 10 lis 2022, o 10:59
autor: Marta_Plus
Vielebny,

tak, zgłoszenie cały czas jest w toku. Termin realizacji to najszybszy z możliwych. Raz jeszcze przepraszamy Cię za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Jak tylko uzyskam jakieś informacje zwrotne, dam znać.

Re: Centralka Firmowa

: 16 lis 2022, o 21:35
autor: Vielebny
Wychodzi na to, że usługa Centrala Firmy w firmie Plus/Polkomtel to jest jakieś "rocket science"... Kolejny tydzień mija.

Re: Centralka Firmowa

: 24 lis 2022, o 19:28
autor: Vielebny
A dni lecą... Nic się nie dzieje... Jedynie łaskawie Plus nie skasuje mnie 150zl miesięcznie za przekazywanie połączeń które powinno być realizowane od 3 miesięcy przez centralę.

Re: Centralka Firmowa

: 25 lis 2022, o 11:56
autor: Marta_Plus
Vielebny,

zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.

Re: Centralka Firmowa

: 26 lis 2022, o 23:25
autor: Vielebny
  • Marta_Plus pisze: 25 lis 2022, o 11:56 Vielebny,

    zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
Obecnie jest próbie rejestracji i kliknięciu przycisku dalej pojawia się kręcące się kółko i już nie znika. Czyli nie ma już komunikatu o błędzie tylko wieczne kółko...

Re: Centralka Firmowa

: 28 lis 2022, o 13:41
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 26 lis 2022, o 23:25 Czyli nie ma już komunikatu o błędzie tylko wieczne kółko...
Ok, dziękuję - przekazałam te informacje dalej.

Re: Centralka Firmowa

: 29 lis 2022, o 17:09
autor: Marta_Plus
Vielebny,

prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.

Re: Centralka Firmowa

: 30 lis 2022, o 16:53
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 29 lis 2022, o 17:09 Vielebny,

prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
Udało się! Dziękuję p. Marto. Trochę to trwało ale najważniejsze że dzisiaj odezwał się robotyczny głos "Witamy w firmie XXX". Teraz tylko trzeba złożyć reklamacje na opłaty za przekierowanie i powoli wychodzimy na prostą

Re: Centralka Firmowa

: 30 lis 2022, o 17:08
autor: Marta_Plus
Vielebny,

Ufff, super. ;-) Kamień z serca i dobra wiadomość! :-D

Re: Centralka Firmowa

: 8 gru 2022, o 16:43
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 30 lis 2022, o 17:08 Vielebny,

Ufff, super. ;-) Kamień z serca i dobra wiadomość! :-D
Koszmar powrócił wraz z wyładowaniem się telefonu. Po ponownym włączeniu ponownie centrala prestała działać. Znowu dramat. Co robimy?