Strona 6 z 8
Re: Centralka Firmowa
: 4 lis 2022, o 22:38
autor: Vielebny
I kolejny tydzien minął...
Re: Centralka Firmowa
: 7 lis 2022, o 11:00
autor: Marta_Plus
Vielebny,
pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy.
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
Re: Centralka Firmowa
: 7 lis 2022, o 11:10
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: ↑7 lis 2022, o 11:00
Vielebny,
pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy.
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?
Re: Centralka Firmowa
: 7 lis 2022, o 13:16
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑7 lis 2022, o 11:10
A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?
Szczegóły niestety nie są mi znane.
Re: Centralka Firmowa
: 9 lis 2022, o 11:18
autor: Vielebny
A czy mamy jakiś numer zgłoszenia albo termin realizacji? Za chwilę kolejny weekend.
Re: Centralka Firmowa
: 10 lis 2022, o 10:59
autor: Marta_Plus
Vielebny,
tak, zgłoszenie cały czas jest w toku. Termin realizacji to najszybszy z możliwych. Raz jeszcze przepraszamy Cię za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Jak tylko uzyskam jakieś informacje zwrotne, dam znać.
Re: Centralka Firmowa
: 16 lis 2022, o 21:35
autor: Vielebny
Wychodzi na to, że usługa Centrala Firmy w firmie Plus/Polkomtel to jest jakieś "rocket science"... Kolejny tydzień mija.
Re: Centralka Firmowa
: 24 lis 2022, o 19:28
autor: Vielebny
A dni lecą... Nic się nie dzieje... Jedynie łaskawie Plus nie skasuje mnie 150zl miesięcznie za przekazywanie połączeń które powinno być realizowane od 3 miesięcy przez centralę.
Re: Centralka Firmowa
: 25 lis 2022, o 11:56
autor: Marta_Plus
Vielebny,
zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
Re: Centralka Firmowa
: 26 lis 2022, o 23:25
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: ↑25 lis 2022, o 11:56
Vielebny,
zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
Obecnie jest próbie rejestracji i kliknięciu przycisku dalej pojawia się kręcące się kółko i już nie znika. Czyli nie ma już komunikatu o błędzie tylko wieczne kółko...
Re: Centralka Firmowa
: 28 lis 2022, o 13:41
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: ↑26 lis 2022, o 23:25
Czyli nie ma już komunikatu o błędzie tylko wieczne kółko...
Ok, dziękuję - przekazałam te informacje dalej.
Re: Centralka Firmowa
: 29 lis 2022, o 17:09
autor: Marta_Plus
Vielebny,
prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
Re: Centralka Firmowa
: 30 lis 2022, o 16:53
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: ↑29 lis 2022, o 17:09
Vielebny,
prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
Udało się! Dziękuję p. Marto. Trochę to trwało ale najważniejsze że dzisiaj odezwał się robotyczny głos "Witamy w firmie XXX". Teraz tylko trzeba złożyć reklamacje na opłaty za przekierowanie i powoli wychodzimy na prostą
Re: Centralka Firmowa
: 30 lis 2022, o 17:08
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Ufff, super.
Kamień z serca i dobra wiadomość!
Re: Centralka Firmowa
: 8 gru 2022, o 16:43
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: ↑30 lis 2022, o 17:08
Vielebny,
Ufff, super.
Kamień z serca i dobra wiadomość!
Koszmar powrócił wraz z wyładowaniem się telefonu. Po ponownym włączeniu ponownie centrala prestała działać. Znowu dramat. Co robimy?