Strona 5 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 17 gru 2021, o 13:28
autor: Joanna_Plus
networkgame,
networkgame pisze:Działa :):):) Jupiii.
Cudownie :-)! Nie ma to jak dobra piątkowa wiadomość :-).

Centralka firmowa - nie następuje połączenie

: 23 sie 2022, o 17:38
autor: justwar
Cześć, widziałam, że kilku osobom udało się przez to forum rozwiązać problem centralki firmowej. Otóż, mam z nią taki problem, że w przypadku wyboru opcji bezpośredniego połączenia do takiego połączenia nie dochodzi. Słyszę w słuchawce "proszę czekać na połączenie" a po chwili telefon się rozłącza.

Czy jest jakaś szansa, żeby to naprawić?

Re: Centralka Firmowa

: 24 sie 2022, o 12:58
autor: Basia_Plus
Witaj justwar,

czy wcześniej usługa działała? W jaki sposób była konfigurowana?

Re: Centralka Firmowa

: 1 wrz 2022, o 16:01
autor: justwar
Centralka nie działa prawidłowo od początku. Konfigurowałam ją na bazie centralki zaawansowanej (nie byłam w stanie stworzyć od zera nowej centralki, bo nie wiedziałam jak dodać to pomarańczowe podmenu). Dostosowałam ją pod swoje potrzeby tj. wygenerowałam zapowiedzi i wpisałam numer, z którym ma łączyć.

Teraz jest cały czas wyłączona, bo inaczej klienci nie mogliby się do mnie dodzwonić.

Re: Centralka Firmowa

: 1 wrz 2022, o 17:47
autor: Joanna_Plus
justwar,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Centralka Firmowa

: 24 paź 2022, o 23:44
autor: Vielebny
Witam. Jestem kolejną "ofiarą" Centralki Firmy w firmie Polkomtel. Przeniosłem 7 numerów z Play i przy podpisywaniu umowy podkreślałem, że usługa Centrali jest bardzo ważna i bez niej całość przestaje działać.

Na początku otrzymałem numer tymczasowy aby skonfigurować centralkę. W momencie przeniesienia numeru miało wszystko działać na docelowym numerze. Oczywiście nie zadziałało. Zgłoszenie - brak odpowiedzi. Telefony do BOK - proszę czekać. Drugie zgłoszenie - C000000001857046 (26 września) dnia 21 października zostało zamknięte - I NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO! Dzwonie do BOK - wszystko powinno już działać - prosze zresetować telefon do ustawień fabrycznych - ALE TO NIE W TELEFONIE JEST PROBLEM TYLKO "NUMER NIE JEST ZAREJESTROWANY W USŁUDZE!" (taki komunikat pojawia się na stronie https://centralkafirmy.plus.pl/SohoPane ... ter/msisdn ). Ale ok. zrobiłem reset telefonu i oczywiście nic nie pomogło.

A więc kolejny telefon do BOK - reklamacja. Poradzono mi aby ustawić przekierowanie - OK. Tak zrobiłem aby chodziaż jedna rejestratorka mogła odbierać telefony. DZISIAJ DOSTAŁEM FAKTURĘ NA 150 ZŁ ZA PRZEKIEROWANIA Z JEDNEGO NUMERU W PLUSIE NA DRUGI!!! NO KWA MAĆ !!! Co to jest za firma?

Zrezygnować z umowy nie pozwalają bo oczywiście trzeba zapłącić karę - zobaczymy. Czekam na koniec reklamacji i od razu wniosek do UOKIK bo jak widać nie jestem sam w tym problemie.

Aha - gdyby ktoś się zastanawiał nad 5G w Plusie - w centrum Gdańska z widocznym masztem ok 150m od okna maksymalny transfer 150Mbps... maksymalny. W godzinach szczytu przepływność to 30-40Mbps... 5G w Plusie QWA!.

Re: Centralka Firmowa

: 25 paź 2022, o 10:01
autor: Marta_Plus
Witaj Vielebny,
Vielebny pisze: 24 paź 2022, o 23:44 Na początku otrzymałem numer tymczasowy aby skonfigurować centralkę. W momencie przeniesienia numeru miało wszystko działać na docelowym numerze. Oczywiście nie zadziałało.
Skonfiguruj raz jeszcze usługę Centralki Firmowej, ale na numerze docelowym.
Vielebny pisze: 24 paź 2022, o 23:44 Czekam na koniec reklamacji i od razu wniosek do UOKIK bo jak widać nie jestem sam w tym problemie.
Podaj mi proszę numer tej reklamacji, a poproszę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Re: Centralka Firmowa

: 25 paź 2022, o 10:32
autor: Vielebny
Witam p. Marto.
Marta_Plus pisze: 25 paź 2022, o 10:01 Skonfiguruj raz jeszcze usługę Centralki Firmowej, ale na numerze docelowym.
Niestety nie mogę.

Na stronie rejestracji numeru (https://centralkafirmy.plus.pl/SohoPane ... ter/msisdn) po wpisaniu do rejestracji przeniesionego numeru wyskakuje komunikat "Wystąpił błąd! Spróbuj ponownie później."
Na stronie https://centralkafirmy.plus.pl/SohoPane ... ord/msisdn po wpisaniu tego samego przeniesionego numeru pojawia się natomiast komunikat "Dany numer nie jest zarejestrowany w usłudze!".

Mogę natomiast pracować na numerze tymczasowym (669XXXXXX) który już dawno powinien przestać działać.
Marta_Plus pisze: 25 paź 2022, o 10:01 Podaj mi proszę numer tej reklamacji, a poproszę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Niestety nie znam numeru, ponieważ zgłaszałem telefonicznie i mi go nie podano (w Play otrzymywałem potwierdzeniam w Plus nie dostaję nic oprócz coraz większych faktur - te przychodza bez żadnego problemu)

Re: Centralka Firmowa

: 25 paź 2022, o 10:44
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 25 paź 2022, o 10:32 Niestety nie znam numeru, ponieważ zgłaszałem telefonicznie i mi go nie podano (
Prześlij więc numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.

Re: Centralka Firmowa

: 25 paź 2022, o 11:12
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 25 paź 2022, o 10:44 Vielebny,
Vielebny pisze: 25 paź 2022, o 10:32 Niestety nie znam numeru, ponieważ zgłaszałem telefonicznie i mi go nie podano (
Prześlij więc numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.
Wysłane.

Re: Centralka Firmowa

: 26 paź 2022, o 19:25
autor: Vielebny
P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?

Re: Centralka Firmowa

: 27 paź 2022, o 10:19
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 26 paź 2022, o 19:25 P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Tak, Twoja sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.

Re: Centralka Firmowa

: 27 paź 2022, o 21:05
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 27 paź 2022, o 10:19 Vielebny,
Vielebny pisze: 26 paź 2022, o 19:25 P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Tak, Twoja sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Wytrzymałem do listopada więc cierpliwość jak widać mam. Zastanawia mnie jednak czy to jest tak trudna sprawa, czy po prostu nie ma kompetentnych ludzi aby problem rozwiązać.

Re: Centralka Firmowa

: 31 paź 2022, o 19:10
autor: Vielebny
Marta_Plus pisze: 27 paź 2022, o 10:19 Vielebny,
Vielebny pisze: 26 paź 2022, o 19:25 P. Marto, czy coś się dzieje w mojej sprawie? Czy znowu sprawa utknie w martwym punkcie?
Tak, Twoja sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
I kolejne dni mijają...

Re: Centralka Firmowa

: 2 lis 2022, o 13:12
autor: Marta_Plus
Vielebny,
Vielebny pisze: 31 paź 2022, o 19:10 I kolejne dni mijają...
:-( Zgłoszenie w Twojej sprawie jest jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam za czas oczekiwania na rozwiązanie.