Strona 4 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 1 lip 2021, o 02:17
autor: ultramed00
Cześć
Czy jest możliwość ustawienia centralki firmy (w jakiejkolwiek konfig.) tak aby po powitaniu, bez wybierania przez dzwoniącego w menu cyfry - od razu następowało połączenie z danym numerem wpisanym do przekierowania ?

Re: Centralka Firmowa

: 2 lip 2021, o 10:07
autor: Basia_Plus
Witaj ultramed00,

zweryfikuję i dam znać.

EDYCJA:
tak.
W menu Głównym należy wybrać opcję Przekieruj do i wpisać numer, na który ma być przekierowanie.

Re: Centralka Firmowa

: 9 sie 2021, o 10:24
autor: gw82
Dzień dobry
Posiadamy w firmie numer stacjonarny w Plusie, co wyklucza możliwość aktywowania na nim centralki firmy (mimo, iż korzystamy z karty SIM Plusa). Zmiana numeru na komórkowy nie wchodzi w grę, mamy go od zawsze, reklamy, kontrahenci...
Zależy nam na możliwości wyboru tematu rozmowy i przekierowaniu rozmówcy na odpowiedni dla tematu numer komórkowy. Mamy kilkadziesiąt rozmów dziennie do przekierowania. Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam

Re: Centralka Firmowa

: 10 sie 2021, o 12:15
autor: Marta_Plus
Witaj gw82,
gw82 pisze:Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Regulamin usługi Centralka Firmy określa jej działanie na numerze komórkowym w Plusie. Zachęcam także do zapoznania się z usługą Wirtualnej Centrali Telefonicznej: https://biznes.plus.pl/komunikacja-glos ... et="_blank.

Centralka Telefoniczna Plus

: 23 wrz 2021, o 19:56
autor: RGG
Dzień dobry

Mamy w Plusie:
- nr stacjonarny
- kilka nr komórkowych w abonamencie
- kilka nr komórkowych 'na kartę'

Pytanie:

Czy możemy uruchomić usługę centralki telefonicznej na nr stacjonarnym, z odpowiednimi przekierowaniami na nr komórkowe abonamentowe i na nr 'na kartę'?

Czy opłata za usługę zależna jest od ilości nr na które są realizowane przekierowania?

Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus?

Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus z abonamentem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: Centralka Firmowa

: 24 wrz 2021, o 12:18
autor: Marta_Plus
Witaj RGG,

regulamin Centralki Firmy określa działanie usługi na numerze komórkowym. Przekierowania mogą być realizowane również na numery innych sieci komórkowych. W poruszanym temacie odpowiedzi udzielała już Basia_Plus tutaj.

Re: Centralka Firmowa

: 16 gru 2021, o 11:57
autor: networkgame
Od Marca zgłaszam do działu technicznego że nie działa centralka firmy plusa. Problem polega na tym ze osoba dzwoniąca na nr telefonu, Połączenie trafia bezpośrednio na telefon zamiast do centralki.
Twierdzą że nie skonfigurowałem centralki. Co tam można konfigurować jest tylko ustawienie drzewka powiadomień i włącz wyloguj. Nic więcej tam nie ma do konfigurowania. Działało to do 2020 i później przestało samo od siebie. Ktoś z działu technicznego namieszał i teraz jest problem.

Re: Centralka Firmowa

: 16 gru 2021, o 12:23
autor: Basia_Plus
networkgame,
networkgame pisze:Od Marca zgłaszam do działu technicznego że nie działa centralka firmy plusa.
podaj proszę numer ostatniego zgłoszenia.

Re: Centralka Firmowa

: 16 gru 2021, o 12:37
autor: networkgame
C00000001722935 z dnia 22 stycznia
C00000001746288 z dnia 11 czerwca
C00000001748624 z dnia 10 sierpnia
C00000001762894 z dnia 4 października
C00000001779696 z dnia 15 listopada

Re: Centralka Firmowa

: 16 gru 2021, o 13:40
autor: Basia_Plus
networkgame,

dziękuję za podane numery zgłoszeń.
Czy usługa VoLTE jest włączona na tym numerze?

Re: Centralka Firmowa

: 16 gru 2021, o 14:24
autor: networkgame
Zgłaszałem do działu że miała zostać wyłączona. W telefonie jest ona wyłączona. Nie mam pojęcia co tam w tym dziale się dzieje ale ja mówię swoje a dział swoje.

Re: Centralka Firmowa

: 16 gru 2021, o 14:45
autor: Basia_Plus
networkgame,

usługa VoLTE wyklucza się z Centralką Firmy. Możliwe, że ta pierwsza jest aktywna na koncie. Aby zweryfikować sytuację na koncie, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Centralka Firmowa

: 17 gru 2021, o 00:11
autor: networkgame
Re: Centralka Firmy Plusa [#2604549]

Re: Centralka Firmowa

: 17 gru 2021, o 12:17
autor: Joanna_Plus
networkgame,
networkgame pisze:Centralka Firmy Plusa [#2604549]
Dziękuje za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

Re: Centralka Firmowa

: 17 gru 2021, o 13:21
autor: networkgame
Działa :):):) Jupiii. Dopiero jak tu napisałem wszystko zaczęło poprawnie funkcjonować. Dziękuje za pomoc