Strona 8 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 31 maja 2023, o 10:18
autor: Vielebny
Dla osób zastanawiających się nad wybraniem usług w Plusie a szczególnie Centralki Firmy: ja mam już dość. Brak rozwiązań ale też brak elementarnego kontaktu. Na emaile nikt nie odpowiada, telefonicznie twierdzą, że trzeba mailowo się kontaktować i nie mają podglądu do spraw załatwianych mailowo. Dział reklamacji nie widzi problemu. Dziękuję.

Re: Centralka Firmowa

: 22 lip 2023, o 14:12
autor: Vielebny
Aktualizacja: po 11 miesiącach ciągłych reklamacji i problemów z centralą Plus łaskawie pozwolił mi przenieść numery związane z centralą i centralę do innego operatora. Po przeniesieniu do Play i skonfigurowaniu w ciągu 1 GODZINY (!) wszystko działa poprawnie.

Ku przestrodze.

Re: Centralka Firmowa

: 7 lut 2024, o 15:48
autor: it@boem.pl
Witam, czy można liczyć na pomoc w kwestii centralki nie działającej od uruchomienia usługi , nawet doradca biznesowy nie jest wstanie i nie był wstanie przebić tematu . Firma jako klient biznesowy .
Nr usługi telefon firmowy nr 601 xxx xxx
nr zgłoszeń
moje monitowane do dzień później tydzień Sprawę już zgłaszałem przez BOK i było zgłoszenie o nr C00000001888383
zgłoszenie założone przez dotracę Biznesowego Nowe zgłoszenie z priorytetem: C00000001902387
Zdesperowany jeszcze tu szukam pomocy za którą z góry dziękuje

Re: Centralka Firmowa

: 7 lut 2024, o 16:09
autor: Joanna_Plus
Witaj it@boem.pl,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem usługi przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Centralka Firmowa

: 7 lut 2024, o 16:43
autor: it@boem.pl
Zgłoszone

Re: Centralka Firmowa

: 7 lut 2024, o 16:54
autor: Joanna_Plus
it@boem.pl,
it@boem.pl pisze: 7 lut 2024, o 16:43Zgłoszone
Podaj proszę numer tego zgłoszenia. Może znajdować się w skrzynce SPAM.

Re: Centralka Firmowa

: 9 lut 2024, o 13:02
autor: it@boem.pl
Dziękuje za zainteresowanie nr zgłoszenia CASE/240207/1314 Usługi dodatkowe

Re: Centralka Firmowa

: 9 lut 2024, o 13:26
autor: Marta_Plus
it@boem.pl,

odpowiedź na zgłoszenie już została udzielona.

Re: Centralka Firmowa

: 12 lut 2024, o 15:22
autor: it@boem.pl
Witam, podesłałem stosowne dokumentny czekam dalej na rozwój sprawy

Re: Centralka Firmowa

: 12 lut 2024, o 17:19
autor: Basia_Plus
Witaj it@boem.pl,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.

Re: Centralka Firmowa

: 13 lut 2024, o 10:41
autor: it@boem.pl
Witaj, Basia_PLUS - dziękuje za twoją interwencje
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy otrzymałem informacje o reklamacji a mi bardzie chodzi o uruchomienie tej usługi

cytat
Dzień dobry Panu,
dziękuję za uzupełnienie danych.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 12.02.2024 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku reklamacji usług telekomunikacyjnych niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
​W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Tomek

Re: Centralka Firmowa

: 19 lut 2024, o 13:36
autor: it@boem.pl
Witaj, Basia_Plus
mogę prosić Cię o interwencje CASE/240207/1314

Re: Centralka Firmowa

: 19 lut 2024, o 14:01
autor: Basia_Plus
Witaj it@boem.pl,
it@boem.pl pisze: 13 lut 2024, o 10:41 otrzymałem informacje o reklamacji
Twoja sprawa jest jeszcze w toku.