Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

I kolejny tydzien minął...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,

pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy. :-(
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 7 lis 2022, o 11:00 Vielebny,

pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy. :-(
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 7 lis 2022, o 11:10 A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?
Szczegóły niestety nie są mi znane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

A czy mamy jakiś numer zgłoszenia albo termin realizacji? Za chwilę kolejny weekend.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,

tak, zgłoszenie cały czas jest w toku. Termin realizacji to najszybszy z możliwych. Raz jeszcze przepraszamy Cię za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Jak tylko uzyskam jakieś informacje zwrotne, dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Wychodzi na to, że usługa Centrala Firmy w firmie Plus/Polkomtel to jest jakieś "rocket science"... Kolejny tydzień mija.
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

A dni lecą... Nic się nie dzieje... Jedynie łaskawie Plus nie skasuje mnie 150zl miesięcznie za przekazywanie połączeń które powinno być realizowane od 3 miesięcy przez centralę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,

zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

  • Marta_Plus pisze: 25 lis 2022, o 11:56 Vielebny,

    zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
Obecnie jest próbie rejestracji i kliknięciu przycisku dalej pojawia się kręcące się kółko i już nie znika. Czyli nie ma już komunikatu o błędzie tylko wieczne kółko...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,
Vielebny pisze: 26 lis 2022, o 23:25 Czyli nie ma już komunikatu o błędzie tylko wieczne kółko...
Ok, dziękuję - przekazałam te informacje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,

prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 29 lis 2022, o 17:09 Vielebny,

prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
Udało się! Dziękuję p. Marto. Trochę to trwało ale najważniejsze że dzisiaj odezwał się robotyczny głos "Witamy w firmie XXX". Teraz tylko trzeba złożyć reklamacje na opłaty za przekierowanie i powoli wychodzimy na prostą
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Marta_Plus »

Vielebny,

Ufff, super. ;-) Kamień z serca i dobra wiadomość! :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vielebny
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24

Re: Centralka Firmowa

Post autor: Vielebny »

Marta_Plus pisze: 30 lis 2022, o 17:08 Vielebny,

Ufff, super. ;-) Kamień z serca i dobra wiadomość! :-D
Koszmar powrócił wraz z wyładowaniem się telefonu. Po ponownym włączeniu ponownie centrala prestała działać. Znowu dramat. Co robimy?
ODPOWIEDZ