Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
sprawę przekazałam do weryfikacji.
sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Około 18:00 centralka znowu zaczęła działać. Co za stres.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
super, to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Centralka działa ale ok. 3-4 telefony dziennie są przepuszczane i dzwonią bezpośrednio na telefon i oczywiście są nieodebrane. Dlaczego tak się może dziać?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
podeślij proszę numery telefonów oraz datę i godzinę połączeń na adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Wracam do tematu, ponieważ nic się od grudnia nie zmieniło. Dziennie ok 4-8 telefonów dzwoni na numer centralki i nie są przekierowywani tylko łączą się bezpośrednio z telefonem, w którym jest karta SIM centralki (który nie jest odbierany) oczywiście oznacza niezadowolonych klientów, którzy nie mogą się dodzwonić. W dniu wczorajszym jeden z numerów próbował się połączyć 23 razy (!). Oznacza to, że przekierowanie nie działa dla pewnych konkretnych numerów. Inni klienci nie mają problemu. Wysłałem emaila z listą przykładowych numerów z wczoraj.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
Podaj numer zgłoszenia, w którym wysyłałeś przykłady.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
CASE/230419/1694
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Nie bardzo rozumiem. Żadnej odpowiedzi nie było. A to że sprawa jest w toku wiem od września 2022.Marta_Plus pisze: ↑4 maja 2023, o 17:45 Vielebny,
Sprawa jest w toku. Odpowiedź na powyższe zgłoszenie została udzielona.
Re: Centralka Firmowa
Halo?
Re: Centralka Firmowa
Kod: Zaznacz cały
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
na tę chwilę nie mamy nowych wieści - sprawa nadal w toku.
na tę chwilę nie mamy nowych wieści - sprawa nadal w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Ok. Czekamy zatem...
Re: Centralka Firmowa
9maja - 26 maja... Czy coś się zmieniło? Tracę pieniądze i cierpliwość