Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
LenaM,
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Bardzo dziękujęJoanna_Plus pisze: ↑25 lip 2023, o 15:21 LenaM,
przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Chciałam bardzo podziękować "ekipie plusa"
Miałam złe doświadczenia z poprzednią siecią w takiej kwestii a tutaj naprawdę szacun.
Pracownicy plusa bardzo pomocni, podpowiadają jak ugryźć dany temat czy pomagają przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Dopiero co nie wiedziałam jak zacząć a już otrzymałam odpowiedź.
Bardzo dziękuję I pozdrawiam wszystkich pracowników.
Miałam złe doświadczenia z poprzednią siecią w takiej kwestii a tutaj naprawdę szacun.
Pracownicy plusa bardzo pomocni, podpowiadają jak ugryźć dany temat czy pomagają przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Dopiero co nie wiedziałam jak zacząć a już otrzymałam odpowiedź.
Bardzo dziękuję I pozdrawiam wszystkich pracowników.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dzień dobry,
złożyłem reklamację parę dni temu ale do dziś nie otrzymałem żadnego numeru reklamacji na jaki mogę się powoływać. Na koncie iPlus w historii zleceń mam tylko w nazwie zlecenia: ,,wysłanie reklamacji". Czy otrzymam jakieś potwierdzenie wysłania albo numer sprawy?
złożyłem reklamację parę dni temu ale do dziś nie otrzymałem żadnego numeru reklamacji na jaki mogę się powoływać. Na koncie iPlus w historii zleceń mam tylko w nazwie zlecenia: ,,wysłanie reklamacji". Czy otrzymam jakieś potwierdzenie wysłania albo numer sprawy?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Jaśnie Panicz,
numer korespondencji jest generowany tylko w przypadku przesłania wiadomości drogą e-mail.
numer korespondencji jest generowany tylko w przypadku przesłania wiadomości drogą e-mail.
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Jak długo się czeka na potwierdzenie zgłoszenia? Od 27.07.2023 r. cisza.
Joanna_Plus pisze: ↑31 lip 2023, o 12:47 Witaj Jaśnie Panicz,
numer korespondencji jest generowany tylko w przypadku przesłania wiadomości drogą e-mail.Tak.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Jaśnie Panicz,
https://bok.plus.pl/article/85Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji
Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni.
Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dzień dobry,
nie pytałem o termin na rozpatrzenie zgłoszenia, tylko o termin na potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Wysłałem zgłoszenie przez konto iplus a nie dostałem potwierdzenia, że zostało ono odebrane.
nie pytałem o termin na rozpatrzenie zgłoszenia, tylko o termin na potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Wysłałem zgłoszenie przez konto iplus a nie dostałem potwierdzenia, że zostało ono odebrane.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Jaśnie Panicz,
Dostawca usług w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji potwierdza jej przyjęcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Jaśnie Panicz,
podaj Plusowi swój adres e-mail (w eboku). Potwierdzenie będzie przychodzić na e-amil
podaj Plusowi swój adres e-mail (w eboku). Potwierdzenie będzie przychodzić na e-amil
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
A to dziwne. Ja reklamacje składam wyłącznie przez konto abonenckie ebok (fakt, dawno nie składałem, więc nie mogę kwestionować Twojego twierdzenia, bo może coś się pogorszyło) i zawsze dostaję potwierdzenie złożenia, z treścią złożonej reklamacji.Jaśnie Panicz pisze: ↑1 sie 2023, o 14:15 Mają mój adres od zawsze a mimo to brak potwierdzenia otrzymania reklamacji przez nich.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lip 2023, o 08:09
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam.Czy można przyspieszyć realizację reklamacji o nr. CASE/230811/453.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Taszyk1976,
prośba przekazana dalej.
prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 wrz 2023, o 13:20
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam,
proszę o pomoc z ewentualnym sposobem rozwiązania mojego problemu.
Przebywam na wakacjach w Albanii. Została mi naliczona opłata wysokości 506,76 zł za połączenie z internetem. Sytuacja, w której się znalazłam, była niezwykle trudna, a ta opłata stanowi dla mnie znaczne obciążenie finansowe.
Dnia 31.09.23 po godzinie 21, zostałam wysadzona na przystanku w obcym mieście w Albanii. Nie miałam jeszcze możliwości zakupienia lokalnej karty SIM, dlatego próbowałem skorzystać z internetu za pośrednictwem mojego operatora Plus.
Niestety, to połączenie internetowe trwało zaledwie minutę i nie udało mi się nawet wczytać jednej strony internetowej. Moim jedynym celem było uzyskanie dostępu do jednej wiadomości z adresem, co było niezbędne w danej sytuacji.
W przeciągu niecałej minuty dostałam wiadomości o procencie zużytego pakietu- 80 i następnie 100%
Podkreślam że moje połączenie z internetem nie trwało nawet minuty.
Ponieważ nie mogłem w pełni skorzystać z usługi, a to połączenie było nieudane, zależy mi na umorzeniu kwoty 506,76 zł, którą mi naliczono. Aktualnie nie mam środków finansowych, aby pokryć tę opłatę, co stanowi dla mnie spory problem.
Będę wdzięczna za ewentualne sugestie odnośnie tej sytuacji
proszę o pomoc z ewentualnym sposobem rozwiązania mojego problemu.
Przebywam na wakacjach w Albanii. Została mi naliczona opłata wysokości 506,76 zł za połączenie z internetem. Sytuacja, w której się znalazłam, była niezwykle trudna, a ta opłata stanowi dla mnie znaczne obciążenie finansowe.
Dnia 31.09.23 po godzinie 21, zostałam wysadzona na przystanku w obcym mieście w Albanii. Nie miałam jeszcze możliwości zakupienia lokalnej karty SIM, dlatego próbowałem skorzystać z internetu za pośrednictwem mojego operatora Plus.
Niestety, to połączenie internetowe trwało zaledwie minutę i nie udało mi się nawet wczytać jednej strony internetowej. Moim jedynym celem było uzyskanie dostępu do jednej wiadomości z adresem, co było niezbędne w danej sytuacji.
W przeciągu niecałej minuty dostałam wiadomości o procencie zużytego pakietu- 80 i następnie 100%
Podkreślam że moje połączenie z internetem nie trwało nawet minuty.
Ponieważ nie mogłem w pełni skorzystać z usługi, a to połączenie było nieudane, zależy mi na umorzeniu kwoty 506,76 zł, którą mi naliczono. Aktualnie nie mam środków finansowych, aby pokryć tę opłatę, co stanowi dla mnie spory problem.
Będę wdzięczna za ewentualne sugestie odnośnie tej sytuacji