Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Joanna_Plus »

LenaM,

przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LenaM
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 lip 2023, o 11:20

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: LenaM »

Joanna_Plus pisze: 25 lip 2023, o 15:21 LenaM,

przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Bardzo dziękuję :-)
LenaM
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 lip 2023, o 11:20

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: LenaM »

Chciałam bardzo podziękować "ekipie plusa" ;-)
Miałam złe doświadczenia z poprzednią siecią w takiej kwestii a tutaj naprawdę szacun.
Pracownicy plusa bardzo pomocni, podpowiadają jak ugryźć dany temat czy pomagają przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Dopiero co nie wiedziałam jak zacząć a już otrzymałam odpowiedź.
Bardzo dziękuję I pozdrawiam wszystkich pracowników.
Jaśnie Panicz
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Jaśnie Panicz »

Dzień dobry,

złożyłem reklamację parę dni temu ale do dziś nie otrzymałem żadnego numeru reklamacji na jaki mogę się powoływać. Na koncie iPlus w historii zleceń mam tylko w nazwie zlecenia: ,,wysłanie reklamacji". Czy otrzymam jakieś potwierdzenie wysłania albo numer sprawy?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Jaśnie Panicz,

numer korespondencji jest generowany tylko w przypadku przesłania wiadomości drogą e-mail.
Jaśnie Panicz pisze: 31 lip 2023, o 12:22 Czy otrzymam jakieś potwierdzenie wysłania
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jaśnie Panicz
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Jaśnie Panicz »

Jak długo się czeka na potwierdzenie zgłoszenia? Od 27.07.2023 r. cisza.
Joanna_Plus pisze: 31 lip 2023, o 12:47 Witaj Jaśnie Panicz,

numer korespondencji jest generowany tylko w przypadku przesłania wiadomości drogą e-mail.
Jaśnie Panicz pisze: 31 lip 2023, o 12:22 Czy otrzymam jakieś potwierdzenie wysłania
Tak.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Joanna_Plus »

Jaśnie Panicz,
Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji

Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni.
Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.
https://bok.plus.pl/article/85
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jaśnie Panicz
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Jaśnie Panicz »

Dzień dobry,

nie pytałem o termin na rozpatrzenie zgłoszenia, tylko o termin na potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Wysłałem zgłoszenie przez konto iplus a nie dostałem potwierdzenia, że zostało ono odebrane.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Jaśnie Panicz,
Jaśnie Panicz pisze: 1 sie 2023, o 10:11 tylko o termin na potwierdzenie otrzymania zgłoszenia
Dostawca usług w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji potwierdza jej przyjęcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: wlo »

Jaśnie Panicz,
podaj Plusowi swój adres e-mail (w eboku). Potwierdzenie będzie przychodzić na e-amil ;-)
Jaśnie Panicz
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Jaśnie Panicz »

wlo pisze: 1 sie 2023, o 13:38 Jaśnie Panicz,
podaj Plusowi swój adres e-mail (w eboku). Potwierdzenie będzie przychodzić na e-amil ;-)
Mają mój adres od zawsze a mimo to brak potwierdzenia otrzymania reklamacji przez nich.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: wlo »

Jaśnie Panicz pisze: 1 sie 2023, o 14:15 Mają mój adres od zawsze a mimo to brak potwierdzenia otrzymania reklamacji przez nich.
A to dziwne. Ja reklamacje składam wyłącznie przez konto abonenckie ebok (fakt, dawno nie składałem, więc nie mogę kwestionować Twojego twierdzenia, bo może coś się pogorszyło) i zawsze dostaję potwierdzenie złożenia, z treścią złożonej reklamacji.
Taszyk1976
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 lip 2023, o 08:09

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Taszyk1976 »

Witam.Czy można przyspieszyć realizację reklamacji o nr. CASE/230811/453.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Taszyk1976,

prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Justyna.piasecka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2023, o 13:20

Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą

Post autor: Justyna.piasecka »

Witam,

proszę o pomoc z ewentualnym sposobem rozwiązania mojego problemu.

Przebywam na wakacjach w Albanii. Została mi naliczona opłata wysokości 506,76 zł za połączenie z internetem. Sytuacja, w której się znalazłam, była niezwykle trudna, a ta opłata stanowi dla mnie znaczne obciążenie finansowe.

Dnia 31.09.23 po godzinie 21, zostałam wysadzona na przystanku w obcym mieście w Albanii. Nie miałam jeszcze możliwości zakupienia lokalnej karty SIM, dlatego próbowałem skorzystać z internetu za pośrednictwem mojego operatora Plus.

Niestety, to połączenie internetowe trwało zaledwie minutę i nie udało mi się nawet wczytać jednej strony internetowej. Moim jedynym celem było uzyskanie dostępu do jednej wiadomości z adresem, co było niezbędne w danej sytuacji.

W przeciągu niecałej minuty dostałam wiadomości o procencie zużytego pakietu- 80 i następnie 100%
Podkreślam że moje połączenie z internetem nie trwało nawet minuty.

Ponieważ nie mogłem w pełni skorzystać z usługi, a to połączenie było nieudane, zależy mi na umorzeniu kwoty 506,76 zł, którą mi naliczono. Aktualnie nie mam środków finansowych, aby pokryć tę opłatę, co stanowi dla mnie spory problem.

Będę wdzięczna za ewentualne sugestie odnośnie tej sytuacji
ODPOWIEDZ