Niechciane uslugi
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00
Witam, jak mam wyłączyć tą usługę która dolicza sie do faktury, nazywa się ona czat fun skan 18. Dział reklamacji plusa odrzucił reklamację naliczenie opłaty, ponieważ zablokowane usługi premium nie blokują dostępu do takich usług. Podali tylko nazwe podmiotu odpowiedzialnego za ta usluge i maila do nich. Nikt oczywiście od tygodnia nie raczyl odpisać. Nie dziwie się bo zarządałem usunięcia numeru z tej uslugi
Został wysłany już SMS blokujący na przyszłość takie płatności. Ale proszę podajcie mi jak wyłączyć tą "usługę".
Został wysłany już SMS blokujący na przyszłość takie płatności. Ale proszę podajcie mi jak wyłączyć tą "usługę".
Ostatnio zmieniony 28 gru 2021, o 18:43 przez Garjusz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Niechciane uslugi
Witaj 88michal,
zgodnie z regulaminem https://www.plus.pl/uslugi/funskan"target="_blank88michal pisze:Ale proszę podajcie mi jak wyłączyć tą "usługę".
Użytkownik, bez względuna sposób w jaki zarejestrował się do Usługi, może w każdym czasie wyrejestrować się z Usługi poprzez wysłanie SMS-a o treści USUN na numer 2500.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Nie moge wyslac tego smsa bo jest włączona blokada premium. Jeżeli ten sms jest darmowy to czemu blokada premium uniemozliwia wysłanie smsa? Ale płatną subskrybcje przepuszcza bez problemu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Niechciane uslugi
88michal,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji oraz numer telefonu. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji oraz numer telefonu. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Subskrypcja płatna dodporn
Witam, mam płatna tygodniowa wesług faktury po ok. 11 zł w serwisie d.......com niestety nie moge znalezc opcji wylaczenia jej, jak to moge zrobic. Dodam, że nikt na pewno nie klikał w takie strony ( telefon dziadków). Prosze o instrukcje.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2021, o 19:11 przez Garjusz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj dawid1302,
sposób wyłączenia konkretnego serwisu powinien być podany w regulaminie danej usługi.
Zalecam odhaczenie zgody na "Chcę włączyć Usługę Dostępową". Możesz to szybo zrobić przez naszą mobilną aplikację Plus online - zakładka "Twój Profil" -> "Zgody".
Jeśli nadal będą wątpliwości, w sprawie sprawdzenia i ewentualnego wyłączenia danej subskrypcji, można się skontaktować się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. W przypadku formularza konieczne będzie podanie numeru telefonu i danych (imię, nazwisko, numer PESEL).
sposób wyłączenia konkretnego serwisu powinien być podany w regulaminie danej usługi.
Zalecam odhaczenie zgody na "Chcę włączyć Usługę Dostępową". Możesz to szybo zrobić przez naszą mobilną aplikację Plus online - zakładka "Twój Profil" -> "Zgody".
Jeśli nadal będą wątpliwości, w sprawie sprawdzenia i ewentualnego wyłączenia danej subskrypcji, można się skontaktować się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. W przypadku formularza konieczne będzie podanie numeru telefonu i danych (imię, nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SMS premium odblokuj
Cześć
Chciałbym odblokować na swoim numerze otrzymywanie sms premium.
Zadzwoniłem do bok ale tam powiedzieli że mam odblokowane.
Podobno można to zrobić z poziomu tel. Kodem itp.
Poszukałem info. ale narazie nic mi to nie dało.
Pomozecie jak moge to sprawdzić czy udac się do punktu Plusa?
Chciałbym odblokować na swoim numerze otrzymywanie sms premium.
Zadzwoniłem do bok ale tam powiedzieli że mam odblokowane.
Podobno można to zrobić z poziomu tel. Kodem itp.
Poszukałem info. ale narazie nic mi to nie dało.
Pomozecie jak moge to sprawdzić czy udac się do punktu Plusa?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj Piotrek77,
masz na myśli subskrypcje MT?
Wszystkie komendy znajdziesz na tej stronie: https://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium
masz na myśli subskrypcje MT?
Wszystkie komendy znajdziesz na tej stronie: https://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Owszem - są komendy aktywujące blokady/komendy do ustawiania progów. Niestety, nie ma komend do zdjęcia blokad (chociaż kiedyś były). Teraz trzeba dzwonić na infolinię. A tam - potwierdzam - twierdzą co innego niż jest na koncie danego numeru, albo wymyślają jakieś komendy nowe, które każą z telefonu wprowadzaćMarta_Plus pisze: ↑28 lis 2022, o 17:12 Witaj Piotrek77,
masz na myśli subskrypcje MT?
Wszystkie komendy znajdziesz na tej stronie: https://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium
Dodam jeszcze... Szkoda, że w iPlus ograniczyliście możliwość zarządzania tymi limitami/blokadami. No sorry, ale po cholerę jest ten cały iPlus teraz? Kiedyś służył klientowi. Teraz komu służy?
Niechciana usługa
Dzień dobry mam naliczoną opłatę a usługę fun skan której nie aktywowałam co mogę z tym zrobić? Jakim cudem jest pobierana opłata pomimo braku wysyłania SMS aktywacyjnego proszę o szybką pomoc
Ostatnio zmieniony 29 sty 2024, o 15:43 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciana usługa
Witaj Abc067,
sprawdzałeś na koncie Tidal po zalogowaniu zakładkę ,,Subskrypcja’’ oraz opcję ,,Anuluj subskrypcję’’?
Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
sprawdzałeś na koncie Tidal po zalogowaniu zakładkę ,,Subskrypcja’’ oraz opcję ,,Anuluj subskrypcję’’?
Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Formularz wysłany nr zgłoszenia to CASE/240129/1108
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niechciane uslugi
Abc067,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Fun Skan
Mam ten sam problem, nic nie aktywowałam a została mi naliczona opłata 30zl czy jest możliwość odzyskania tych pieniędzy?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2024, o 11:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj Abc067,
stanowisko w danej sprawie zajmie Departament Reklamacji.
stanowisko w danej sprawie zajmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ