Niechciane uslugi
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj micholr,
posiadasz wariant usługi, działający w Polsce (AutoMapa Polska) czy również w krajach Unii Europejskiej (AutoMapa Europe)?
posiadasz wariant usługi, działający w Polsce (AutoMapa Polska) czy również w krajach Unii Europejskiej (AutoMapa Europe)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Posiadam AutoMapa Polska
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
micholr,
wyślij zatem SMS-a o treści: STOP AUTOMAPAPL30 na numer 80460 (koszt 0zł). Dezaktywacji usługi możesz dokonać także z poziomu aplikacji – zakładka Przerwij abonament AutoMapa w Plus. Należy potwierdzić wysłanie SMS-a przerywającego subskrypcję.
wyślij zatem SMS-a o treści: STOP AUTOMAPAPL30 na numer 80460 (koszt 0zł). Dezaktywacji usługi możesz dokonać także z poziomu aplikacji – zakładka Przerwij abonament AutoMapa w Plus. Należy potwierdzić wysłanie SMS-a przerywającego subskrypcję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Witam, corka miala telefon na karte, kilka razy zostala jej pobrana opalata za 15 zl za jakas usluge premium, zona skontaktowala sie z biurem uslugi i zablokowala jej wszystkie opcje platnych smsow oraz serwisow premium,miesiac temu numer zostal przeniesiony na abonament i w trakcie przenoszenia poinformowalismy sprzedawce zeby wlaczyl taka sama opcje blokady, ale gdy wczoraj dostalismy rachunek bylo w nim wyszczegolnione ze co tydzien byla pobierana oplata 15 zl i na koniec rachunku doliczone zostalo 60 zl , nie bylo zadnych informacji ze te oplaty sa tygodniowo pobierane ,dopiero na koniec miesiaca wszystko zostalo podliczone, czy mozna anulowac te oplaty skoro nie zostalismy w zaden sposob o nich powiadomieni ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj Jacek p.,
z pozycji forum nie mam wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mam wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Dziekuje za szybka odpowiedz, gdy wypelnie formularz podam numer zgloszenia
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Jacek p.,
To czekam na info.Jacek p. pisze:Dziekuje za szybka odpowiedz, gdy wypelnie formularz podam numer zgloszenia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
Wypelnilem formularz, nr zgloszenia 902664
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Jacek p.,
dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Naciągacze a usługa blokada sms premium
Witajcie .
Mam pytanie odnośnie blokady sms premium. Pod konto fb kolegi ktos sie podszył, pisal ze mna przez co finalnie, zostałem oszukany przez płatnośc na stronie casedrop. przyszedł sms podalem kod i zwrotka ze moje konto zostalo obciozone. Z tym ze jednak to nie kumplowi to wysłalem ...
Teraz pytanie czy majac blokade sms premium, płatnośc mogla byc zrealizowana?
Mam pytanie odnośnie blokady sms premium. Pod konto fb kolegi ktos sie podszył, pisal ze mna przez co finalnie, zostałem oszukany przez płatnośc na stronie casedrop. przyszedł sms podalem kod i zwrotka ze moje konto zostalo obciozone. Z tym ze jednak to nie kumplowi to wysłalem ...
Teraz pytanie czy majac blokade sms premium, płatnośc mogla byc zrealizowana?
Ostatnio zmieniony 22 cze 2020, o 10:19 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniesienie do wątku o zbliżonej tematyce. Usunełam post o tej samej treści zamieszczony w dziale Plus na Kartę.
Powód: przeniesienie do wątku o zbliżonej tematyce. Usunełam post o tej samej treści zamieszczony w dziale Plus na Kartę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj adamos545,
blokada SMS Premium uniemożliwia wysyłanie/odbieranie SMS-ów o podwyższonej opłacie, konkursów, loterii SMS, usług informacyjno - rozrywkowych, nie powoduje blokady korzystania z serwisów WWW. Niemniej sugeruję, abyś sprawdził aktywne blokady na Twoim numerze. Prześlij zapytanie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru (z pozycji forum nie mamy takiej możliwości), zweryfikują wówczas sprawę.
blokada SMS Premium uniemożliwia wysyłanie/odbieranie SMS-ów o podwyższonej opłacie, konkursów, loterii SMS, usług informacyjno - rozrywkowych, nie powoduje blokady korzystania z serwisów WWW. Niemniej sugeruję, abyś sprawdził aktywne blokady na Twoim numerze. Prześlij zapytanie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru (z pozycji forum nie mamy takiej możliwości), zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Inne usługi
Witam mam problem córka wysłała sms na kod dostępu do gry. teraz ta płatność jest odnawiana automatycznie co miesiąc. znajduje się ona w na fakturze w rubryce INNE USŁUGI. czy można to jakoś zablokować bo z poziomu gry nie dajemy rady
Ostatnio zmieniony 9 gru 2020, o 11:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Witaj Defin,
To usługi, dla których płatności realizowane są za pośrednictwem naszych partnerów. Sposób wyłączenia konkretnego serwisu powinien być podany w regulaminie danej usługi.
Zalecam odhaczenie zgody na "Chcę włączyć Usługę Dostępową". Możesz to szybo zrobić przez naszą mobilną aplikację Plus online - zakładka "Twój Profil" -> "Zgody".
Defin pisze:Witam mam problem córka wysłała sms na kod dostępu do gry. teraz ta płatność jest odnawiana automatycznie co miesiąc. znajduje się ona w na fakturze w rubryce INNE USŁUGI. czy można to jakoś zablokować bo z poziomu gry nie dajemy rady
To usługi, dla których płatności realizowane są za pośrednictwem naszych partnerów. Sposób wyłączenia konkretnego serwisu powinien być podany w regulaminie danej usługi.
Zalecam odhaczenie zgody na "Chcę włączyć Usługę Dostępową". Możesz to szybo zrobić przez naszą mobilną aplikację Plus online - zakładka "Twój Profil" -> "Zgody".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niechciane uslugi
ale ja wiem gdzie to jest na rachunku jak to wyłączyć??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niechciane uslugi
Defin,
Jaka nazwa gry widnieje w tej pozycji na fakturze?Defin pisze:znajduje się ona w na fakturze w rubryce INNE USŁUGI.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ