Zmiana taryfy w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: podniesienie wysokości abonamentu
Ale forum nie zaproponuje ci nic tylko moze to zrobic BOK lub DUK ale w twoim wypadku raczej tylko BOK lub w salonie...
Re: podniesienie wysokości abonamentu
Dziękuję chciałem się dowiedzieć czy muszę skorzystać z mojego planu taryfowego czy mogę wybrać inny
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: podniesienie wysokości abonamentu
Najlepiej zadzwon do BOK i tam sprawdz ale chyba co ci zostaje to zwiekszyc abo by miec wiecej netu... Przy takim abo te 8GB to lipa troche.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj dudikn,
zgodnie z tym, co sugeruje largo w sprawie zmiany abonamentu skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.dudikn pisze:Chciałem zwiększyć ilość internetu i dowiedziałem się że muszę podnieść cenę abonamentu,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana umowy na droższa w trakcie jej trwania.
Witam
Czy w trakcie trwania umowy, mozna zmienic oferte na drozsza?
Umowe podpisalem 4 miesiace temu ale brakuje mi danych internetowych, obecnie mam 4 giga a potrzebuje znacznie wiecej.
Pozdrawiam
Adam
Czy w trakcie trwania umowy, mozna zmienic oferte na drozsza?
Umowe podpisalem 4 miesiace temu ale brakuje mi danych internetowych, obecnie mam 4 giga a potrzebuje znacznie wiecej.
Pozdrawiam
Adam
Ostatnio zmieniony 20 sty 2020, o 11:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj Konradt,
tak, jeżeli w danym planie cenowym istnieje taryfa o wyższym abonamencie.
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację na koncie Twojego numeru.
tak, jeżeli w danym planie cenowym istnieje taryfa o wyższym abonamencie.
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację na koncie Twojego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witam
Otrzymalem info zwrotne z bok i... zenada.
Napisalem wyraznie ze mam taryfe 30pln i 4 giga w abo i potrzebuje znacznie wiecej.
Oferta plusa w odpowiedzi na moja chec podniesienia taryfy to abonament 40pln z internetem 4 giga...
Rece opadaja... nie potrafię użyć ludzkiego określenia na ta skrajną niekompetencje
Pozostaje gruby niesmak.
Pozdrawiam serdecznie
Adam
Otrzymalem info zwrotne z bok i... zenada.
Napisalem wyraznie ze mam taryfe 30pln i 4 giga w abo i potrzebuje znacznie wiecej.
Oferta plusa w odpowiedzi na moja chec podniesienia taryfy to abonament 40pln z internetem 4 giga...
Rece opadaja... nie potrafię użyć ludzkiego określenia na ta skrajną niekompetencje
Pozostaje gruby niesmak.
Pozdrawiam serdecznie
Adam
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj Konradt,
- mógłbyś podać nazwę promocji, w której podpisana jest ta umowa? Albo id promocji, które widać na umowie.
- mógłbyś podać nazwę promocji, w której podpisana jest ta umowa? Albo id promocji, które widać na umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2020, o 21:46
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witam,
skorzystałem z oferty związaną ze zmianą taryfy w trakcie umowy. Jako, że jestem fanem piłki nożnej wybrałem taryfe 80s z Ligą Mistrzów w serwisie Ipla. Umowa podpisana 18.01, nowa taryfa została uruchomiona 21.01 i wg. podpisanej umowy powinienem otrzymać kod aktywujący pakiet Polsat Sport Premium w Ipli. Sms nie przyszedł, udałem się do salonu I 22.01 złożyłem reklamację, skontaktowałem się również z Iplą gdzie przedstawiłem całą sprawę. Zastanawiam się czy ktoś z was miał podobną sytuacje i ile czasu może to trwać? Z tego co wyczytałem niektórzy czekali na rozpatrzenie swojej reklamacji do 45 dni (nie wiem w jakich sprawach), a faza pucharowa zaczyna się za 3 tygodnie ;) Niepokoi mnie również fakt, że w serwisie ipli zniknęła możliwość wpisania kodu, jest tylko opcja wykupu i to na cały rok. Zastanawiam się również czy w związku z zaistniałą sytuacją mogę starać się o obniżenie kosztów w tym okresie rozliczeniowym. Dodam jeszcze, że jestem klientem plusa nieprzerwanie od 10 lat, nigdy nie spóźniłem się z płatnością i pierwszy raz spotykam się z taką absurdalną sytuacją, bo inaczej nie potrafię tego nazwać. Może pismo do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta przyspieszy cały proces.
skorzystałem z oferty związaną ze zmianą taryfy w trakcie umowy. Jako, że jestem fanem piłki nożnej wybrałem taryfe 80s z Ligą Mistrzów w serwisie Ipla. Umowa podpisana 18.01, nowa taryfa została uruchomiona 21.01 i wg. podpisanej umowy powinienem otrzymać kod aktywujący pakiet Polsat Sport Premium w Ipli. Sms nie przyszedł, udałem się do salonu I 22.01 złożyłem reklamację, skontaktowałem się również z Iplą gdzie przedstawiłem całą sprawę. Zastanawiam się czy ktoś z was miał podobną sytuacje i ile czasu może to trwać? Z tego co wyczytałem niektórzy czekali na rozpatrzenie swojej reklamacji do 45 dni (nie wiem w jakich sprawach), a faza pucharowa zaczyna się za 3 tygodnie ;) Niepokoi mnie również fakt, że w serwisie ipli zniknęła możliwość wpisania kodu, jest tylko opcja wykupu i to na cały rok. Zastanawiam się również czy w związku z zaistniałą sytuacją mogę starać się o obniżenie kosztów w tym okresie rozliczeniowym. Dodam jeszcze, że jestem klientem plusa nieprzerwanie od 10 lat, nigdy nie spóźniłem się z płatnością i pierwszy raz spotykam się z taką absurdalną sytuacją, bo inaczej nie potrafię tego nazwać. Może pismo do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta przyspieszy cały proces.
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
WitamEwa_Plus pisze:Witaj Konradt,
- mógłbyś podać nazwę promocji, w której podpisana jest ta umowa? Albo id promocji, które widać na umowie.
Umowe przedluzalem i zadnych dokumentow nie otrzymalem ani to fizycznie, ani elektronicznie wiez zadnego ID nie posiadam. Taryfa to PLUS 40.
Nie mam wiec mozliwisci sprawdzic jakie sa mozliwosci zmiany taryfy.
Aplikacja plusa i zakladka zmiana taryfy rowniez nie daje zadnych mozliwosci w tej kwestii.
Zenujace traktowanie klienta...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Witaj GandalfZielony,
Witaj Konradt,
W jaki sposób ta reklamacja została złożona?GandalfZielony pisze:22.01 złożyłem reklamację
Witaj Konradt,
W przypadku tej oferty istnieje możliwość zmiany taryfy na wyższą. Można tego dokonać kontaktując się telefonicznie bądź pisząc na adres bok@plus.pl"target="_blank (należy podać numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli zdecydujesz się na korespondencję e-mail, to wówczas podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.Konradt pisze:Taryfa to PLUS 40.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2020, o 21:46
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
W jaki sposób ta reklamacja została złożona?Joanna_Plus pisze:Witaj GandalfZielony,GandalfZielony pisze:22.01 złożyłem reklamację
W salonie, tak jak napisałem. Sprawa już załatwiona pomocą Ipli.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
GandalfZielony,
dziękuję za informację zwrotną.GandalfZielony pisze: Sprawa już załatwiona pomocą Ipli.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Joanna_Plus pisze:Witaj GandalfZielony,W jaki sposób ta reklamacja została złożona?GandalfZielony pisze:22.01 złożyłem reklamację
Witaj Konradt,W przypadku tej oferty istnieje możliwość zmiany taryfy na wyższą. Można tego dokonać kontaktując się telefonicznie bądź pisząc na adres bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank (należy podać numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli zdecydujesz się na korespondencję e-mail, to wówczas podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.Konradt pisze:Taryfa to PLUS 40.
Numer zagadnienia to
Re: Podniesienie taryfy z plus 40 [#1260653]
Pozdrawiam
Adam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy w abonamencie
Konradt,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.Konradt pisze:[#1260653]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ