Problem z kartą SIM LTE do internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- volin2013
- PlusManiak
- Posty: 53
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40
Problem z kartą SIM LTE do internetu
Witam mam chyba problem z kartą SIM od Internetu LTE. Wczoraj wyłączył mi się router ZTE MF28D i pisało po zalogowaniu się na router że brak karty SIM chodź była wsadzona w routerze. Wsadziłem ją do telefonu w celu sprawdzenia to internet działał normalnie w telefonie karta działała. Dziś w routerze to samo pisze brak karty SIM i w telefonie to samo brak karty SIM. Może mi ktos powiedzieć o co chodzi ?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu
volin2013, jeżeli karta w dalszym ciągu nie działa w żadnym z urządzeń, to bardzo prawdopodobne, że jest uszkodzona. W takim wypadku jedynym rozwiązaniem byłaby jej wymiana w jednym z punktów Plusa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w FAQ na naszej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu
Wyczytalem w FAQ ze wymiana kart kosztuje 25 zł z VAT czy jeżeli pujde do salonu plusa i powiem ze karta przestała działać to wymienia mi ja za darmo jeżeli powiadam u nich internet LTE na abonament czy dolicza mi te 25 zł do rachunku za internet i czy wymienia mi ja od razu za darmo na miejscu czy będę musiał czekać kilka dni, bo bardzo zależy mi na dostępie do internetu ?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu
volin2013, pracownicy naszego punktu wymienią kartę „od ręki”, ale niestety doliczą jej koszt do rachunku. Po wymianie nowa karta będzie aktywna jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej po 48h.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu
Właśnie wrocilem z salonu Plusa i wymienili mi kartę na nowa wsadzilem ja do routera MF28D i pisze ze karta jest wazna ale jeszcze nie ma sygnału plusa. Czy jest jakiś sbosob aby dzis ja aktywować ?
EDIT: Karta została aktywowana dziękuje za pomoc :D
EDIT: Karta została aktywowana dziękuje za pomoc :D
Ostatnio zmieniony 31 mar 2016, o 12:51 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty
Powód: połączono posty