Problem z kartą SIM LTE do internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Problem z kartą SIM LTE do internetu

Post autor: volin2013 »

Witam mam chyba problem z kartą SIM od Internetu LTE. Wczoraj wyłączył mi się router ZTE MF28D i pisało po zalogowaniu się na router że brak karty SIM chodź była wsadzona w routerze. Wsadziłem ją do telefonu w celu sprawdzenia to internet działał normalnie w telefonie karta działała. Dziś w routerze to samo pisze brak karty SIM i w telefonie to samo brak karty SIM. Może mi ktos powiedzieć o co chodzi ?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu

Post autor: Przemek_Plus »

volin2013, jeżeli karta w dalszym ciągu nie działa w żadnym z urządzeń, to bardzo prawdopodobne, że jest uszkodzona. W takim wypadku jedynym rozwiązaniem byłaby jej wymiana w jednym z punktów Plusa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w FAQ na naszej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu

Post autor: volin2013 »

Wyczytalem w FAQ ze wymiana kart kosztuje 25 zł z VAT czy jeżeli pujde do salonu plusa i powiem ze karta przestała działać to wymienia mi ja za darmo jeżeli powiadam u nich internet LTE na abonament czy dolicza mi te 25 zł do rachunku za internet i czy wymienia mi ja od razu za darmo na miejscu czy będę musiał czekać kilka dni, bo bardzo zależy mi na dostępie do internetu ?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu

Post autor: Przemek_Plus »

volin2013, pracownicy naszego punktu wymienią kartę „od ręki”, ale niestety doliczą jej koszt do rachunku. Po wymianie nowa karta będzie aktywna jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej po 48h.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Problem z kartą SIM LTE do internetu

Post autor: volin2013 »

Właśnie wrocilem z salonu Plusa i wymienili mi kartę na nowa wsadzilem ja do routera MF28D i pisze ze karta jest wazna ale jeszcze nie ma sygnału plusa. Czy jest jakiś sbosob aby dzis ja aktywować ?

EDIT: Karta została aktywowana dziękuje za pomoc :D
Ostatnio zmieniony 31 mar 2016, o 12:51 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty
ODPOWIEDZ