Strona 105 z 106
realizacja zamówienia
: 31 paź 2023, o 12:26
autor: emilcia1402
dzień dobry mam pytanie odnośnie zamówienia 2023103015446767. pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa?
przepraszam za tak głupie pytanie ale pierwszy raz biore telefon w plusie, dodatkowo wczoraj sprawdzili mnie w big i cisza… z gory dziękuje za odpowiedz
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 31 paź 2023, o 14:21
autor: Marta_Plus
Witaj
emilcia1402,
emilcia1402 pisze: ↑31 paź 2023, o 12:26
pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa?
Informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Sprawdzałaś może skrzynkę SPAM?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 6 lis 2023, o 18:05
autor: Helxnsjs
Witam, złożyłam zamówienie na abonament i telefon dostałam już maila z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego natomiast firma która ma dostarczyć paczkę poinformowała mnie ze taka paczka nie została nadana. Co teraz zrobic
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 6 lis 2023, o 18:47
autor: Basia_Plus
Witaj
Helxnsjs,
pisaliśmy o tym
tutaj.
Brak możliwości zakupu w sklepie onlinie Plusa
: 16 gru 2023, o 16:00
autor: Andyy
W internetowym sklepie Plusa, po kliknięciu na "Przejdź do wprowadzania danych" wyświetla się błąd (strona:
https://www.plus.pl/shopping-flow/error). Chciałem szybko dokonać zakupy, jednak nie jest to możliwe, czat odsyła na infolinię, a infolinia nawet nie ma opcji kontaktu dla klientów sklepu internetowego, jedynie automat pyta o numer którego dotyczy sprawa.
Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 18 gru 2023, o 11:00
autor: Marta_Plus
Andyy,
podeślij proszę link z dokładną ofertą, którą wybierasz.
Andyy pisze: ↑16 gru 2023, o 16:00
Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 22 sty 2024, o 20:07
autor: olszówka
Witam, w niedzielę wieczór złożyłem zamówienie na telefon i abonament i dostałem tylko i wyłącznie mail ze szczegółami zamówienia i że link do płatności - bo było 499zl opłaty na start za telefon i info że umowę do zaakceptowania dostanę w następnej wiadomości. Dostałem również sms o treści: Rozpoczelismy realizacje Twojego zamowienia.
Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia na stronie: w realizacji
Przykre trochę że trzeba tak długo czekać na jakiekolwiek wieści w tym temacie zwłaszcza że tym czasem BIK zdążył już wysłać 3 maile o nowych informacjach na moim koncie.
Proszę o interwencję w temacie mojego zamówienia, oraz informacje czy warto dalej czekać. No i pozostało się modlić żeby nie dostać magicznej kaucji
(tak sprawdziłem 10 razy folder spam :) )
Pozdrawiam
Zamówieniee nr 2024012115801775
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 23 sty 2024, o 11:00
autor: Joanna_Plus
Witaj
olszówka,
Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych
https://bok.plus.pl/article/394
olszówka pisze: ↑22 sty 2024, o 20:07
Zamówieniee nr 2024012115801775
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie realizacji powyższego zamówienia.
Duet z smartfonem zamówienie
: 5 lut 2024, o 22:28
autor: 1232024
Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Na sklepie widzę tylko opcję duet z smartfonami Xiaomi lub same abonamenty z nowymi numerami
Chciałbym zamówić taką konfigurację jaką podałem
Jest taka możliwość?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 6 lut 2024, o 11:00
autor: Basia_Plus
1232024,
1232024 pisze: ↑5 lut 2024, o 22:28
Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Doprecyzuj proszę, co dokładnie masz na myśli:
- chodzi o zawarcie nowej umowy,
- przeniesienie numeru z innej sieci wraz z telefonem innym niż Xiaomi?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 6 lut 2024, o 11:40
autor: 1232024
Chcę zawsze nową umowę, jeden numer nowy a drugi przenieś do douetu do tego dobrać jeden smartfon
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 6 lut 2024, o 13:06
autor: Basia_Plus
1232024,
zostaw proszę dane przez ten
formularz. Wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 12 lut 2024, o 16:21
autor: Patrykxxx
Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .
Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???
Numer zamówienia 2024020815881774
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 12 lut 2024, o 17:26
autor: Basia_Plus
Patrykxxx,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą
sklepu internetowego.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
: 3 kwie 2024, o 17:24
autor: Aniakol
Witam, czy mogę prosić o przyspieszenie weryfikacji zamówienia nr 2024040316079606. Dziękuję