Strona 105 z 106

realizacja zamówienia

: 31 paź 2023, o 12:26
autor: emilcia1402
dzień dobry mam pytanie odnośnie zamówienia 2023103015446767. pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa? :-> przepraszam za tak głupie pytanie ale pierwszy raz biore telefon w plusie, dodatkowo wczoraj sprawdzili mnie w big i cisza… z gory dziękuje za odpowiedz :->

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 31 paź 2023, o 14:21
autor: Marta_Plus
Witaj emilcia1402,
emilcia1402 pisze: 31 paź 2023, o 12:26 pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa?
Informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Sprawdzałaś może skrzynkę SPAM?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 lis 2023, o 18:05
autor: Helxnsjs
Witam, złożyłam zamówienie na abonament i telefon dostałam już maila z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego natomiast firma która ma dostarczyć paczkę poinformowała mnie ze taka paczka nie została nadana. Co teraz zrobic

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 lis 2023, o 18:47
autor: Basia_Plus
Witaj Helxnsjs,

pisaliśmy o tym tutaj.

Brak możliwości zakupu w sklepie onlinie Plusa

: 16 gru 2023, o 16:00
autor: Andyy
W internetowym sklepie Plusa, po kliknięciu na "Przejdź do wprowadzania danych" wyświetla się błąd (strona: https://www.plus.pl/shopping-flow/error). Chciałem szybko dokonać zakupy, jednak nie jest to możliwe, czat odsyła na infolinię, a infolinia nawet nie ma opcji kontaktu dla klientów sklepu internetowego, jedynie automat pyta o numer którego dotyczy sprawa.

Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 18 gru 2023, o 11:00
autor: Marta_Plus
Andyy,

podeślij proszę link z dokładną ofertą, którą wybierasz.
Andyy pisze: 16 gru 2023, o 16:00 Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 22 sty 2024, o 20:07
autor: olszówka
Witam, w niedzielę wieczór złożyłem zamówienie na telefon i abonament i dostałem tylko i wyłącznie mail ze szczegółami zamówienia i że link do płatności - bo było 499zl opłaty na start za telefon i info że umowę do zaakceptowania dostanę w następnej wiadomości. Dostałem również sms o treści: Rozpoczelismy realizacje Twojego zamowienia.
Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia na stronie: w realizacji
Przykre trochę że trzeba tak długo czekać na jakiekolwiek wieści w tym temacie zwłaszcza że tym czasem BIK zdążył już wysłać 3 maile o nowych informacjach na moim koncie.

Proszę o interwencję w temacie mojego zamówienia, oraz informacje czy warto dalej czekać. No i pozostało się modlić żeby nie dostać magicznej kaucji 😄 (tak sprawdziłem 10 razy folder spam :) )
Pozdrawiam

Zamówieniee nr 2024012115801775

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 23 sty 2024, o 11:00
autor: Joanna_Plus
Witaj olszówka,
Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych
https://bok.plus.pl/article/394
olszówka pisze: 22 sty 2024, o 20:07 Zamówieniee nr 2024012115801775
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie realizacji powyższego zamówienia.

Duet z smartfonem zamówienie

: 5 lut 2024, o 22:28
autor: 1232024
Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Na sklepie widzę tylko opcję duet z smartfonami Xiaomi lub same abonamenty z nowymi numerami
Chciałbym zamówić taką konfigurację jaką podałem
Jest taka możliwość?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 lut 2024, o 11:00
autor: Basia_Plus
1232024,
1232024 pisze: 5 lut 2024, o 22:28 Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Doprecyzuj proszę, co dokładnie masz na myśli:
- chodzi o zawarcie nowej umowy,
- przeniesienie numeru z innej sieci wraz z telefonem innym niż Xiaomi?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 lut 2024, o 11:40
autor: 1232024
Chcę zawsze nową umowę, jeden numer nowy a drugi przenieś do douetu do tego dobrać jeden smartfon

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 6 lut 2024, o 13:06
autor: Basia_Plus
1232024,

zostaw proszę dane przez ten formularz. Wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 lut 2024, o 16:21
autor: Patrykxxx
Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .

Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???

Numer zamówienia 2024020815881774

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 lut 2024, o 17:26
autor: Basia_Plus
Patrykxxx,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 3 kwie 2024, o 17:24
autor: Aniakol
Witam, czy mogę prosić o przyspieszenie weryfikacji zamówienia nr 2024040316079606. Dziękuję