Strona 103 z 106

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 29 wrz 2022, o 18:16
autor: keniak
Niestety po ponownej weryfikacji kaucja podtrzymana dalej nie wiadomo dla z jakiego powodu ta kaucja i ile tej kaucji ani nie wiadomo gdzie miał bym tą kaucję opłacić dziwne bo miesiąc temu brałem telefon na raty za 34 zł miesięcznie i problemu nie było.

EDIT:
Ale na ostatniej fakturze płatnej do 10.10.22 widzę niedopłatę 0,3 grosza czy to może być powodem?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 30 wrz 2022, o 12:15
autor: Basia_Plus
keniak,

przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 30 wrz 2022, o 14:51
autor: keniak
Z całym szacunkiem, ale nic z tego nie wynika, że oni tłumaczą w linku podanym przez panią, skoro ja i tak nie wiem, jaka jest kwota tej kaucji za co i ewentualnie, gdzie mam ją zapłacić w sklepie internetowym niewiedzą w salonie Plus nie wiedzą na infolinii niewiedzą po prostu jakieś kpiny z ludzi kontaktu do działu aktywacji gdzie być może dostał bym info nie ma żadnego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 30 wrz 2022, o 15:41
autor: Basia_Plus
keniak,


opłata kaucji i zawarcie umowy jest możliwe w punkcie. Listę placówek znajdziesz tutaj: www.plus.pl/znajdz-salon).
Wysokość kaucji wyznacza Dział Aktywacji.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 30 wrz 2022, o 15:43
autor: keniak
Sprzętu który chcę kupić w sklepach punktach Plus nie ma za to pani zaproponowała mi oczyszczacz powietrza :lol:

EDIT:
A swoją drogą to wy tu nie pomagacie tylko działacie według schematu tak jak na infolinii szkoda czasu

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 3 paź 2022, o 10:01
autor: Basia_Plus
keniak,

nie mamy na to wpływu. Decyzję w sprawie każdej nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 14 paź 2022, o 13:56
autor: Krokusek
Zdecydowałam się przenieść mój numer do sieci Plus, wczoraj złożyłam zamówienie przez telefon na Iphone. Podczas składania zamówienia zostałam poinformowana, iż mam spodziewać się maila z potwierdzeniem w ciągu 2-3 godzin. Mail nie dotarł. Po kontakcie z infolinią dowiedziałam się, że mail będzie w okolicach 8-9 rano dnia dzisiejszego. Niestety nadal nic nie dostałam, Infolinia każe czekać nadal na weryfikację. Czy wie ktoś ile jeszcze to potrwa? Byłabym bardzo wdzięczna za informację.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 14 paź 2022, o 14:44
autor: Joanna_Plus
Krokusek,
Krokusek pisze: 14 paź 2022, o 13:56 Czy wie ktoś ile jeszcze to potrwa?
Niestety z pozycji forum nie posiadamy takich informacji.
Polecam sprawdzać także folder SPAM, ponieważ te wiadomości często lubią tam "zawędrować ;-)"

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 14 paź 2022, o 15:39
autor: Krokusek
Niestety nie ma go w tym folderze, ale dziękuję za sugestię :)

Może ktoś przechodził ostatnio przez proces weryfikacji i mógłby powiedzieć ile to u niego potrwało?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 19 paź 2022, o 12:52
autor: Krokusek
Z góry przepraszam za posta pod postem, jednak pojawiło się dodatkowe pytanie na które konsultanci na infolinii nie potrafią mi odpowiedzieć twierdząc, że pierwszy raz widzą coś takiego. Mianowicie moja umowa bodajże od poniedziałku ma status "w edycji", co to oznacza?

Stutus zamówienia, zamówienie w trakcie realizacji

: 28 lis 2022, o 11:58
autor: 2022112713960024
Witam wczoraj złożyłem zamówienie w e sklepie jest ono w trakcie realizacji i mam pytanie jak długo trwa realizacja numer Zamówienia to :2022112713960024

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 28 lis 2022, o 12:17
autor: Basia_Plus
Witaj 2022112713960024,
2022112713960024 pisze: 28 lis 2022, o 11:58 wczoraj złożyłem zamówienie w e sklepie jest ono w trakcie realizacji i mam pytanie jak długo trwa realizacja
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 28 lis 2022, o 12:21
autor: 2022112713960024
A czy może są już jakieś informacje? czy Staus oznacza pozytywna decyzję

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 28 lis 2022, o 12:41
autor: Basia_Plus
2022112713960024,

z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą sklepu internetowego. Status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie https://www.plus.pl/status-zamowienia.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 28 lis 2022, o 16:08
autor: 2022112713960024
A czy tan status oznacza pozytywna decyzję