Strona 101 z 106

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 5 sty 2022, o 11:01
autor: Marta_Plus
amaryl556,
amaryl556 pisze:Od 7.00 rano przesyłki były w doręczeniu by po 18.30 w sledzonej przesyłce pojawiła się informacja o przekroczeniu czasu. To wszystko. Zero kontaktu przed doręczeniem infolinia to same reklamy.
Ze względu na inwentaryzację został wydłużony termin doręczania przesyłek do 7 dni roboczych. Za napotkane niedogodności najmocniej przepraszam.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 5 sty 2022, o 11:27
autor: amaryl556
Czyli informacje z Plusa o przekazaniu przesyłek do doręczenia z podaniem numeru przesyłki a w następstwie tego wpis o wydaniu do doręczenia z datą i godziną przez TNT nic nie znaczy? Trzeba nie pracować i codziennie być w domu.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 5 sty 2022, o 12:05
autor: Marta_Plus
amaryl556,

proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 10 sty 2022, o 10:26
autor: 4t.tele@gmail.com
Sklep internetowy plus .

Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .

Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 10 sty 2022, o 11:55
autor: 4t.tele@gmail.com
Cierpliwość to podstawa ,prośba byla o informację co oznacza taki status .
Marta_Plus pisze:amaryl556,

proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 10 sty 2022, o 12:41
autor: Basia_Plus
4t.tele@gmail.com,

informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 22 lut 2022, o 18:14
autor: w.w.chlon
Witam już ponad tydzień czekam na zamówienie 2022021412808841 cały czas w trakcie wetyfikacji

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 22 lut 2022, o 18:35
autor: Marta_Plus
Witaj w.w.chlon,

przepraszam za czas oczekiwania na realizację zamówienia. Nie mamy z pozycji forum wglądu do podanego zgłoszenia. Czy kontaktowałeś się może w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 kwie 2022, o 13:20
autor: Osa
Dzień dobry.
08.04.2022 składałam zamówienie online ,wszystko fajnie szło ale w dniu 09.04.2022 otrzymałam informację że będzie dodatkowa weryfikacja.
Ok zgadzam się niech sprawdzają itd ale już dziś 13.04.2022 dalej widnieje ten sam status.
Ile to może trwać ?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 kwie 2022, o 13:34
autor: Basia_Plus
Witaj Osa,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 kwie 2022, o 17:16
autor: Osa
Dostałam informację o naliczonej kaucji ,czy można to jakoś ominąć ?
Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 13 kwie 2022, o 17:36
autor: Basia_Plus
Osa,

przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
Osa pisze:Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?
Informację uzyskasz kontaktując się z infolinią sklepu internetowego 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz) lub wysyłając wiadomość na: esklep@plus.pl"target="_blank.

Długi czas oczekiwania na realizację esklep

: 28 kwie 2022, o 09:03
autor: kondzi56
Witam
Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 28 kwie 2022, o 10:12
autor: Marta_Plus
Witaj kondzi56,
kondzi56 pisze:Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Zgłoszenie zostało zapisane wczoraj, na co wskazują pierwsze cyfry numeru zamówienia.

Sklep internetowy Plus vs. Sklep stacjonarny Plus

: 1 maja 2022, o 00:31
autor: emarti
Witam serdecznie, pytanie raczej do moderatorów tego Plus Forum ale może też jakiś użytkownik forum będzie znał odpowiedź. Jestem zainteresowany zakupem telewizora ze sklepu Plusa. Oferta sklepu internetowego jest jednak uboga a i tak z tej ubogiej oferty część telewizorów widnieje jako "niedostępna". I tak jest od dłuższego czasu. Mam pytanie kiedy oferta zostanie zaktualizowana? Czy stacjonarne punkty Plusa mają w ofercie telewizory i w jaki sposób mogę dowiedzieć się o aktualnym stanie tego sprzętu? Czy jedynym sposobem jest kontakt z takim punktem w celu zasięgnięcia informacji?