Strona 100 z 106

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 5 paź 2021, o 12:17
autor: Marta_Plus
Martynazuzianadia,
Martynazuzianadia pisze:Dostalam wiadomosc na meila czy przeszlam prosze udzielic informacji ?

Z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Możesz uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, kontaktując się ze sklepem internetowym.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 15 lis 2021, o 23:34
autor: AdamMechanik
Witam, dostałem maila ze zmianą statusu zamówienia ale nic mi to nie mówi.

"Zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji. W związku z tym czas jego realizacji może się wydłużyć" .... Co to dokładnie oznacza? Mam dosłać jakieś dokumenty?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 16 lis 2021, o 11:07
autor: Basia_Plus
Witaj AdamMechanik,

informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 16 gru 2021, o 18:57
autor: Josep
Mam problem z zamówieniem nr. 2021121512521757
Nie dostałem wiadomości e-mail i także powodu odmowy. "REALIZACJA ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM ZOSTAŁA ZABLOKOWANA ZE WZGLĘDU NA OBOWIĄZEK WNIESIENIA KAUCJI. ZAPRASZAMY DO NASZYCH TRADYCYJNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
I czegoś tutaj nie rozumiem przez sklep nie ale tradycyjnie tak ? To coś troszkę nie logiczne.
Zaznaczam że nikt do mnie również nie zadzwonił, co jest troszkę nie logiczne
Proszę o informację oraz interwencję.

PS. Otrzymałem wiadomość ze sklepu po 23:00
"Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy."

Tylko jest duży problem bo telefon w zestawie tym co wybrałem jest dostępny tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.
Zaznaczam również że nie znam powodu nałożenia kaucji jak i jej wysokości to po drugie.
W związku z powyższym proszę jak na wstępie. Edycja postu nastąpiła o 6:30...

Edycja postu po telefonie do sklepu internetowego.
Nikt nie wie dlaczego została nałożona kara i w jakiej wysokości... Do działu aktywacji brak kontaktu oczywiście
W związku z powyższym bez sensu tracić nerwy mam nadzieję że kiedyś UOKiK się zainteresuje sprawą tajemniczego sposobu. Może się komuś moje nazwisko nie spodobało to kaucję nałożył. Zgody na przetwarzanie danych zostały cofnięte. Szkoda że na tym forum nie ma opcji usuń konto.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 17 gru 2021, o 17:50
autor: Marta_Plus
Josep,

kucja może zostać naliczona z różnego powodu, mogą to być zaległości w płatnościach, czy niezgodność w danych. W przypadku wyznaczenia takiej kaucji w sklepie internetowym, realizacja zamówienia w tym kanale sprzedaży nie jest niestety możliwa. Nie mogę nic obiecać, ale przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.

Status zamówienia KPPERROR

: 19 gru 2021, o 21:29
autor: kasia87383
Dzisiaj zostało złożone zamówienie i status zamówienia pokazuje KPPERROR. Czy ktoś mi wyjaśni o co w tym chodzi ?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2021, o 11:00
autor: Marta_Plus
kasia87383,

to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Posiadasz może numer zamówienia?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2021, o 21:24
autor: jakub298
Witam. Dzisiaj otrzymałem abonamentową kartę SIM. Kurier nie wymagał żadnych podpisów. Umowę podpisywałem przez emaila. Kiedy może zostać aktywowany mój nr?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 20 gru 2021, o 21:29
autor: pszprega
Karta powinna być aktywna w ciągu kilku najbliższych godzin. Myślę że najpóźniej jakoś po północy będzie aktywna.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 21 gru 2021, o 12:00
autor: jakub298
pszprega pisze:Karta powinna być aktywna w ciągu kilku najbliższych godzin. Myślę że najpóźniej jakoś po północy będzie aktywna.
Witam. Nadal nie mam aktywnej karty. Czy da się przyspieszyć procedurę aktywacji przez kontakt z infolinia?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 21 gru 2021, o 13:19
autor: Basia_Plus
Witaj jakub298,
jakub298 pisze: Dzisiaj otrzymałem abonamentową kartę SIM. Kurier nie wymagał żadnych podpisów. Umowę podpisywałem przez emaila. Kiedy może zostać aktywowany mój nr?
czy przy składaniu zamówienia wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację karty SIM?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 21 gru 2021, o 13:45
autor: jakub298
Tak, wyraziłem zgodę.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 21 gru 2021, o 13:59
autor: Basia_Plus
jakub298,

aktywacja następuje w terminie do 7 dni od doręczania przesyłki. Wiecej informacji tutaj.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 21 gru 2021, o 14:21
autor: jakub298
Dziękuję za odpowiedź. Czyli pewnie zostanie aktywowana z datą najbliższego okresu rozliczeniowego? Pozdrawiam

Sklep wywiązał się kurier nie.

: 4 sty 2022, o 20:18
autor: amaryl556
W esklepie Plus przedłużyłem ja i córka umowy abonamentowe wraz z aparatem. Realizacje dostawy miał wykonać TNT. Od 7.00 rano przesyłki były w doręczeniu by po 18.30 w sledzonej przesyłce pojawiła się informacja o przekroczeniu czasu. To wszystko. Zero kontaktu przed doręczeniem infolinia to same reklamy.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka