Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- volin2013
- PlusManiak
- Posty: 53
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40
Re: Realizacja zamówienia
Dziękuje ślicznie za pomoc :) Życzę miłej pracy :) Temat do zamknięcia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
volin2013,
Dziękuję i pozdrawiam .volin2013 pisze:Życzę miłej pracy :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Realizacja zamówienia
ale teraz Ci sie na zarty zebralovolin2013 pisze:Dziękuje ślicznie za pomoc :) Życzę miłej pracy :) Temat do zamknięcia
do zamkniecia???
nawet nie wspominajac o tym ze inni tu tez moga zadawac pytania,
to czytajac ten temat to jeszcze sam bedziesz mial z kilkanascie pytan
ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam w dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w sklepi internetowym PLUSa na przedłużenie umowy.
O godzinie 11:08 miałem już informację iż zostało ono przekazane do realizacji. Obecnie status jest taki sam.
Numer zamówienia to 20140812265565
Serdeczna prosba o informację czy można jakoś to przyśpieszyć bym mógł dostać nowy tel. przed długim weekendem. Boję się że niestety będzie inaczej.
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.
Dziękuje bardzo
O godzinie 11:08 miałem już informację iż zostało ono przekazane do realizacji. Obecnie status jest taki sam.
Numer zamówienia to 20140812265565
Serdeczna prosba o informację czy można jakoś to przyśpieszyć bym mógł dostać nowy tel. przed długim weekendem. Boję się że niestety będzie inaczej.
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.
Dziękuje bardzo
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Patrząc na czas realizacji mojego zamówienia (złożone 6 sierpnia, informacja z wczoraj "Chciałbym poinformować, że zamówienie oczekuje na realizację w sklepie internetowym. Dodam, że opóźnienie spowodowane jest błędem technicznym, który jest w trakcie naprawy") raczej nie ma szans...
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
no to niezła masakra, a chciałem mieć tel. na weekend.
dzięki za info jak to wygląda u innej osoby
pozdrawiam
dzięki za info jak to wygląda u innej osoby
pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witaj desecoo,
poprosiłam obsługę sklepu o weryfikację etapu realizacji tego zmówienia.
poprosiłam obsługę sklepu o weryfikację etapu realizacji tego zmówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Dziękuje bardzo za informację.
Mam nadzieje że zostanę bardzo poztywnie zaskoczony przez sieć PLUS.
pozdrawiam,
Mam nadzieje że zostanę bardzo poztywnie zaskoczony przez sieć PLUS.
pozdrawiam,
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Status zamówienia nadal bez zmian.
Co za beznadzieja. czekać dwa dniu by wogóle przesyłka została wysłana.
Niestety ale na inych tego typu sklepach wysyłka jest tego samego dnia o ile zamówienie zostanie złożone do godz. 12
Niestey PLUS to dramat, tak to wyglada.
Co za beznadzieja. czekać dwa dniu by wogóle przesyłka została wysłana.
Niestety ale na inych tego typu sklepach wysyłka jest tego samego dnia o ile zamówienie zostanie złożone do godz. 12
Niestey PLUS to dramat, tak to wyglada.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
desecoo,
w tej sprawie obsługa sklepu będzie się kontaktować z Tobą.
w tej sprawie obsługa sklepu będzie się kontaktować z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
No niestety, Pan do mnie dzwonił i poinformował mnie iż nie da rady otrzymać na jutro.
No cóż, wielka szkoda
Dziękuje za starania i wszelką pomoc
EDIT:
Choćszczerze powiem, sklep musi coś zrobić by wysyłać przesyłkę następnego dnia.
Bo defacto ok wczoraj złozyłem przed południem, dziś max winno być wysłane, ale niestety dopiero będzie jutro. :(
No cóż, wielka szkoda
Dziękuje za starania i wszelką pomoc
EDIT:
Choćszczerze powiem, sklep musi coś zrobić by wysyłać przesyłkę następnego dnia.
Bo defacto ok wczoraj złozyłem przed południem, dziś max winno być wysłane, ale niestety dopiero będzie jutro. :(
Ostatnio zmieniony 13 sie 2014, o 18:35 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Mam prośbę do pani Joasi o weryfikację również mojego zamówienia - 20140806255589.
Termin zamówienia jak pisałem powyżej 6 sierpnia, oprócz lakonicznej informacji podanej powyżej brak jakichkolwiek postępów....
Termin zamówienia jak pisałem powyżej 6 sierpnia, oprócz lakonicznej informacji podanej powyżej brak jakichkolwiek postępów....
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
desecoo,
staramy się realizować wszystkie zamówienia najszybciej jak to tylko możliwe. Dziękuję za Twoje uwagi i spostrzeżenia. Oczywiście przekażę je dalej.
gmt,
sprawę zgłosiłam do obsługi sklepu.
staramy się realizować wszystkie zamówienia najszybciej jak to tylko możliwe. Dziękuję za Twoje uwagi i spostrzeżenia. Oczywiście przekażę je dalej.
gmt,
sprawę zgłosiłam do obsługi sklepu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam, 12.08 br składaliśmy zamówienie w sklepie internetowym, nr zamówienia 20140812266529 ,kiedy możemy doczekać się dalszych informacji o stanie realizacji ,czy dacie dostarczenia ? ;) Dziękuje i pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witaj marekkalisz19,
w tym przypadku zamówienie dotyczyło nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
w tym przypadku zamówienie dotyczyło nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ