Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- volin2013
- PlusManiak
- Posty: 53
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam dziś zamówiłem telefon w ofercie mix plus i po zamówieniu dostałem numer zamówienia a potem na e-mail dostałem taką wiadomość: Szanowni Państwo,
dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami i usługami.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą superszybkiego internetu LTE dostępnego w Plusie.
Informacje o tym, czym jest LTE, dlaczego warto z tej technologii korzystać oraz jakie urządzenia ją obsługują – znajdziesz tu:
http://www.plus.pl/internet-lte
Zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej strony!
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 2138142 dotarło do Polkomtel Sp. z o.o.
Klient indywidualny kupujący na http://www.plus.pl, który zawarł umowę na odległość i nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od dnia dostawy może od niej odstąpić, zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), składając stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać przekazane do Polkomtel Sp. z o.o. (e-mailowo na adres esklep@plus.pl, za pomocą faxu na numer 22 426 80 50 lub listownie na adres ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z dopiskiem "Sklep Internetowy") w terminie 10 dni od daty odbioru przesyłki.
PAMIĘTAJ!!! Warunkiem otrzymania przesyłki zawierającej umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest okazanie kurierowi dowodu osobistego a także przekazanie kurierowi kopii zarówno dowodu osobistego jak i dodatkowego dokumentu uwierzytelniającego (wybranego w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia).
Aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Klienta dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Informujemy, że Polkomtel sp. z o.o ma prawo dokonać korekt w zamówieniu niezbędnych do jego dalszego procesowanie (literówki), co będzie skutkowało zmianą numeru zamówienia. O nowym numerze zamówienia poinformujemy w oddzielnej korespondencji mailowej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adres: esklep@plus.pl
Zawartość zamówienia:24 doładowania po 40 zł | numer: 601xxxxxx | promocja: Pakiet internetowy na próbę
Samsung Galaxy Young White
Do zapłaty za zamówienie: 11.00 zł
Opłaty miesięczne: 0.00 zł
Opłata za dostawę: 0.00 zł
Czas dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Andrzej xxxxx
Termin dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
I moje pytanie jest takie: Czy ta wiadomość oznacza że moje zamówienie zostało potwierdzone czy nie zostało potwierdzone ?
Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam :)
dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami i usługami.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą superszybkiego internetu LTE dostępnego w Plusie.
Informacje o tym, czym jest LTE, dlaczego warto z tej technologii korzystać oraz jakie urządzenia ją obsługują – znajdziesz tu:
http://www.plus.pl/internet-lte
Zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej strony!
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 2138142 dotarło do Polkomtel Sp. z o.o.
Klient indywidualny kupujący na http://www.plus.pl, który zawarł umowę na odległość i nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od dnia dostawy może od niej odstąpić, zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), składając stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać przekazane do Polkomtel Sp. z o.o. (e-mailowo na adres esklep@plus.pl, za pomocą faxu na numer 22 426 80 50 lub listownie na adres ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z dopiskiem "Sklep Internetowy") w terminie 10 dni od daty odbioru przesyłki.
PAMIĘTAJ!!! Warunkiem otrzymania przesyłki zawierającej umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest okazanie kurierowi dowodu osobistego a także przekazanie kurierowi kopii zarówno dowodu osobistego jak i dodatkowego dokumentu uwierzytelniającego (wybranego w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia).
Aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Klienta dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Informujemy, że Polkomtel sp. z o.o ma prawo dokonać korekt w zamówieniu niezbędnych do jego dalszego procesowanie (literówki), co będzie skutkowało zmianą numeru zamówienia. O nowym numerze zamówienia poinformujemy w oddzielnej korespondencji mailowej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adres: esklep@plus.pl
Zawartość zamówienia:24 doładowania po 40 zł | numer: 601xxxxxx | promocja: Pakiet internetowy na próbę
Samsung Galaxy Young White
Do zapłaty za zamówienie: 11.00 zł
Opłaty miesięczne: 0.00 zł
Opłata za dostawę: 0.00 zł
Czas dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Andrzej xxxxx
Termin dostawy: 29 październik 2013 15:00 - 17:00
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
I moje pytanie jest takie: Czy ta wiadomość oznacza że moje zamówienie zostało potwierdzone czy nie zostało potwierdzone ?
Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 18 maja 2017, o 13:14 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: ukrcie wrażliwych danych // zmiana nazwy wątku na bardziej zgodny z tematem
Powód: ukrcie wrażliwych danych // zmiana nazwy wątku na bardziej zgodny z tematem
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Realizacja zamówienia
volin2013, tak zamówienie zostało potwierdzone. Tak jak w mailu numer zamówienia: 2138142.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Czyli że wszystko przebiegło pomyślnie i mam oczekiwać na telefon od kuriera, tak ?
Pytanie na temat kuriera
Witam, zamówiłem telefon w sklepie internetowym plus. W formularzu wybrałem możliwy dzień dostawy i godziny telefonu przez kuriera i jest to: 29.10.2013 godz. miedzy 15-17. I moje pytanie jest takie czy kurier musi mi w tym dniu dostarczyć zamówiony telefon czy nie musi ?
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, o 17:24 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątkow, pytanie związane z tym samym tematem.
Powód: połączenie wątkow, pytanie związane z tym samym tematem.
Re: Realizacja zamówienia
A jeżeli nie otrzymał bym potwierdzenia czyli że np. plus by nie zgodził się abym otrzymał telefon
To jak by to wyglądało ?
To jak by to wyglądało ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Realizacja zamówienia
volin2013, może doprecyzuje, mail jest potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia do realizacji.
Teraz zamówienie zostało przekazane do weryfikacji. Jeśli nie będzie żadnych przeciwskazań w poniedziałek powinieneś otrzymać mail z numerem listy przewozowego i dane firmy kurskiej.
Teraz zamówienie zostało przekazane do weryfikacji. Jeśli nie będzie żadnych przeciwskazań w poniedziałek powinieneś otrzymać mail z numerem listy przewozowego i dane firmy kurskiej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
A niech mi Pan powie. Przykładowo jeżeli nie mam zapłaconego rachunku za telefon np. w Orange to czy mogę np. przez ten niezapłacony rachunek za telefon w Orange nie dostać telefonu od Plus. Lub czy mogą być np. przez ten niezapłacony rachunek za telefon w Orange jakieś komplikacje w weryfikacji ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Realizacja zamówienia
volin2013, w takim wypadku możesz być poproszony o wpłatę kaucji.
Szczegółowe zasady pobierania kaucji określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: http://plus.pl/indywidualna/regulaminy/ ... us_Mix.pdf
Szczegółowe zasady pobierania kaucji określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: http://plus.pl/indywidualna/regulaminy/ ... us_Mix.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Ile taka kaucja wynosi ? Ale też jest możliwość że nie poproszą mnie o kaucję ?
Re: Realizacja zamówienia
Witam, zamówiłem telefon sony xperia m we wtorek i termin dostarczenia wybrałem na jutro, czyli piątek, dostałem tylko maila, że mam aktywować zgłoszenie, oczywiście aktywowałem i teraz jak wchodzę na stronę do przedłużenia umowy mam: "Dziękujemy za skorzystanie z serwisu. Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji." Ale nie dostałem później już żadnego maila potwierdzającego, takiego jak kolega na początku, w związku z tym mam pytanie co się dzieje w tej chwili z moim zamówieniem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
volin2013,
decyzję o naliczeniu i wysokość kaucji wyznacza dział aktywacji.
Witaj taczer,
taka wiadomość wysyłana jest tylko w przypadku nowych aktywacji. Jeżeli jest to przedłużenie umowy, to potwierdzenie dostarczenia przesyłki dociera w wiadomości SMS.
decyzję o naliczeniu i wysokość kaucji wyznacza dział aktywacji.
Witaj taczer,
taka wiadomość wysyłana jest tylko w przypadku nowych aktywacji. Jeżeli jest to przedłużenie umowy, to potwierdzenie dostarczenia przesyłki dociera w wiadomości SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Ale żadnego smsa też niestety nie dostałem ;/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia
taczer,
poproszę obsługę sklepu internetowego o sprawdzenie statusu Twojego zamówienia i kontakt telefoniczny w tej sprawie.
Jeżeli wyrażasz zgodę prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy (+ ewentualny numer kontaktowy).
poproszę obsługę sklepu internetowego o sprawdzenie statusu Twojego zamówienia i kontakt telefoniczny w tej sprawie.
Jeżeli wyrażasz zgodę prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy (+ ewentualny numer kontaktowy).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia
Już w międzyczasie sam skontaktowałem się z obsługą sklepu internetowego, wszystko jest w porządku tylko szkoda, że dostawa została przesunięta na poniedziałek, mimo wszystko dziękuję za zainteresowanie się moim tematem. Pozdrawiam
Re: Realizacja zamówienia
Czy ta kaucja to jakaś kara czy co ? Czy ta kaucja mnie ominie czy nie czy też mogę np. przez ten niezapłacony rachunek za telefon w Orange nie dostać telefonu ?