Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

2022112713960024,

w przypadku pozytywnej weryfikacji zamówienia również otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mmazurkiewiczz.m
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 gru 2022, o 13:58

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mmazurkiewiczz.m »

Dzień dobry,
Na moje zamówienie numer 2022122914105226 została wprowadzona Kaucja nie wiem z jakich powodów, dzwoniąc na infolinię nie mogą udzielić informacji, tylko muszę udać się salonu stacjonarnie.. Ktoś może coś w tej kwestii podpowiedzieć? Dziwna sytuacja
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mmazurkiewiczz.m,

przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
correwwi
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 lut 2023, o 18:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: correwwi »

Dzień dobry
Czy mogłabym prosić kogoś z Plusa o pomoc w przyspieszeniu realizacji zamówienia w sklepie internetowym o numerze 2023020314261302 ?
W dniu wczorajszym dzwonił ktoś do mnie z działu aktywacyjnego i dostałam informację, że wszystko jest w porządku, chwilę później dostałam email, że muszę dosłać na podany email dokumenty weryfikacyjne, czyli zdjęcia dowodu osobistego oraz legitymację emeryta/rencisty. Dokumenty wysłałam w dniu wczorajszym, po czym na infolinii dowiedziałam się, że w ciągu 24 godzin na maila dostanę propozycje umowy. Minęły 24 godziny i nie dostałam żadnego maila. Nie ukrywam, że bardzo zależy mi na czasie. Proszę zatem o ,, popędzenie" pracowników sklepu internetowego, bo ileż można weryfikować dokumenty.
Jeszcze raz podam numer zamowienia:
2023020314261302
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj correwwi,
correwwi pisze: 5 lut 2023, o 18:20 Czy mogłabym prosić kogoś z Plusa o pomoc w przyspieszeniu realizacji zamówienia w sklepie internetowym o numerze 2023020314261302 ?
poprosiłam o przyśpieszenie realizacji powyższego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
margo-mau
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 lut 2014, o 17:18

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: margo-mau »

Rozpoczęliśmy realizację zamówienia - czy status ten oznacza, że weryfikacja przeszła pomyślnie czy jeszcze nie wiadomo ?
Dziękuję za odpowiedź .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

margo-mau,

informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: asandrzej »

Czy mogę prosić o przyśpieszenie zamówienia: 2023070515001184
Dziękuję :-)


EDYCJA:

Dziękuję z automatu poszło :-)
Ostatnio zmieniony 7 lip 2023, o 10:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połaczono.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

asandrzej,

super. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szczesciaz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2023, o 18:49

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: szczesciaz »

Hej, proszę o przyspieszenie i sprawdzenie realizacji zamówienia z 12/07 o nr 2023071215027571
co ciekawe nawet statusu nie mogę sprawdzić na waszej stronce, zero reakcji na przycisk "sprawdź status" :(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj szczesciaz,

poprosiłam o przyśpieszoną weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
suminiak
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 paź 2023, o 10:07

Zamówienie w realizacji

Post autor: suminiak »

Wczoraj rano złożyłem zamówienie na telefon i abonament i dostałem tylko mail ze szczegółami zamówienia i że link do płatności bo było 500zl opłaty na start za telefon i umowę do zaakceptowania dostanę w następnej wiadomości. Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia po sprawdzeniu wyświetla się w realizacji .
Czy naprawdę tyle czasu trzeba czekać żeby się dowiedzieć czy abonament został przyznany czy nie ? Telefon jest pilnie potrzebny a tylko tutaj wy dajecie do myślenia czy szukać dalej czy czekać.
Prosiłbym o jakies informacje zamówienie nr 2023100215340477
Ostatnio zmieniony 3 paź 2023, o 10:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

suminiak,
suminiak pisze: 3 paź 2023, o 10:11 zamówienie nr 2023100215340477

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frappue
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 paź 2023, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Frappue »

Witam

Podobna sytuacja w przypadku zamówienia nr 2023102615432381. Gdybym wiedział że tyle czasu będę musiał czekać to w życiu nie zdecydowałbym się na ofertę z zakupem przez internet.

Czy mogę prosić o interwencję? Mimo powiadomienia o sprawdzeniu mnie w bazach nie uzyskałem żadnej odpowiedzi w kwestii weryfikacji, a infolinia wysyła mnie na drzewo.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Frappue,
Frappue pisze: 27 paź 2023, o 10:54 Podobna sytuacja w przypadku zamówienia nr 2023102615432381.
Frappue pisze: 27 paź 2023, o 10:54 Mimo powiadomienia o sprawdzeniu mnie w bazach nie uzyskałem żadnej odpowiedzi w kwestii weryfikacji,
poprosiłam obsługę sklepu internetowego o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ