Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
2022112713960024,
w przypadku pozytywnej weryfikacji zamówienia również otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail podany w zgłoszeniu.
w przypadku pozytywnej weryfikacji zamówienia również otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 gru 2022, o 13:58
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry,
Na moje zamówienie numer 2022122914105226 została wprowadzona Kaucja nie wiem z jakich powodów, dzwoniąc na infolinię nie mogą udzielić informacji, tylko muszę udać się salonu stacjonarnie.. Ktoś może coś w tej kwestii podpowiedzieć? Dziwna sytuacja
Na moje zamówienie numer 2022122914105226 została wprowadzona Kaucja nie wiem z jakich powodów, dzwoniąc na infolinię nie mogą udzielić informacji, tylko muszę udać się salonu stacjonarnie.. Ktoś może coś w tej kwestii podpowiedzieć? Dziwna sytuacja
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj mmazurkiewiczz.m,
przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry
Czy mogłabym prosić kogoś z Plusa o pomoc w przyspieszeniu realizacji zamówienia w sklepie internetowym o numerze 2023020314261302 ?
W dniu wczorajszym dzwonił ktoś do mnie z działu aktywacyjnego i dostałam informację, że wszystko jest w porządku, chwilę później dostałam email, że muszę dosłać na podany email dokumenty weryfikacyjne, czyli zdjęcia dowodu osobistego oraz legitymację emeryta/rencisty. Dokumenty wysłałam w dniu wczorajszym, po czym na infolinii dowiedziałam się, że w ciągu 24 godzin na maila dostanę propozycje umowy. Minęły 24 godziny i nie dostałam żadnego maila. Nie ukrywam, że bardzo zależy mi na czasie. Proszę zatem o ,, popędzenie" pracowników sklepu internetowego, bo ileż można weryfikować dokumenty.
Jeszcze raz podam numer zamowienia:
2023020314261302
Czy mogłabym prosić kogoś z Plusa o pomoc w przyspieszeniu realizacji zamówienia w sklepie internetowym o numerze 2023020314261302 ?
W dniu wczorajszym dzwonił ktoś do mnie z działu aktywacyjnego i dostałam informację, że wszystko jest w porządku, chwilę później dostałam email, że muszę dosłać na podany email dokumenty weryfikacyjne, czyli zdjęcia dowodu osobistego oraz legitymację emeryta/rencisty. Dokumenty wysłałam w dniu wczorajszym, po czym na infolinii dowiedziałam się, że w ciągu 24 godzin na maila dostanę propozycje umowy. Minęły 24 godziny i nie dostałam żadnego maila. Nie ukrywam, że bardzo zależy mi na czasie. Proszę zatem o ,, popędzenie" pracowników sklepu internetowego, bo ileż można weryfikować dokumenty.
Jeszcze raz podam numer zamowienia:
2023020314261302
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj correwwi,
poprosiłam o przyśpieszenie realizacji powyższego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Rozpoczęliśmy realizację zamówienia - czy status ten oznacza, że weryfikacja przeszła pomyślnie czy jeszcze nie wiadomo ?
Dziękuję za odpowiedź .
Dziękuję za odpowiedź .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
margo-mau,
informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Czy mogę prosić o przyśpieszenie zamówienia: 2023070515001184
Dziękuję
EDYCJA:
Dziękuję z automatu poszło
Dziękuję
EDYCJA:
Dziękuję z automatu poszło
Ostatnio zmieniony 7 lip 2023, o 10:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połaczono.
Powód: post pod postem - połaczono.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
asandrzej,
super.
super.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 lip 2023, o 18:49
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Hej, proszę o przyspieszenie i sprawdzenie realizacji zamówienia z 12/07 o nr 2023071215027571
co ciekawe nawet statusu nie mogę sprawdzić na waszej stronce, zero reakcji na przycisk "sprawdź status" :(
co ciekawe nawet statusu nie mogę sprawdzić na waszej stronce, zero reakcji na przycisk "sprawdź status" :(
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj szczesciaz,
poprosiłam o przyśpieszoną weryfikację Twojego zamówienia.
poprosiłam o przyśpieszoną weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówienie w realizacji
Wczoraj rano złożyłem zamówienie na telefon i abonament i dostałem tylko mail ze szczegółami zamówienia i że link do płatności bo było 500zl opłaty na start za telefon i umowę do zaakceptowania dostanę w następnej wiadomości. Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia po sprawdzeniu wyświetla się w realizacji .
Czy naprawdę tyle czasu trzeba czekać żeby się dowiedzieć czy abonament został przyznany czy nie ? Telefon jest pilnie potrzebny a tylko tutaj wy dajecie do myślenia czy szukać dalej czy czekać.
Prosiłbym o jakies informacje zamówienie nr 2023100215340477
Czy naprawdę tyle czasu trzeba czekać żeby się dowiedzieć czy abonament został przyznany czy nie ? Telefon jest pilnie potrzebny a tylko tutaj wy dajecie do myślenia czy szukać dalej czy czekać.
Prosiłbym o jakies informacje zamówienie nr 2023100215340477
Ostatnio zmieniony 3 paź 2023, o 10:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
suminiak,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie weryfikacji.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Podobna sytuacja w przypadku zamówienia nr 2023102615432381. Gdybym wiedział że tyle czasu będę musiał czekać to w życiu nie zdecydowałbym się na ofertę z zakupem przez internet.
Czy mogę prosić o interwencję? Mimo powiadomienia o sprawdzeniu mnie w bazach nie uzyskałem żadnej odpowiedzi w kwestii weryfikacji, a infolinia wysyła mnie na drzewo.
Podobna sytuacja w przypadku zamówienia nr 2023102615432381. Gdybym wiedział że tyle czasu będę musiał czekać to w życiu nie zdecydowałbym się na ofertę z zakupem przez internet.
Czy mogę prosić o interwencję? Mimo powiadomienia o sprawdzeniu mnie w bazach nie uzyskałem żadnej odpowiedzi w kwestii weryfikacji, a infolinia wysyła mnie na drzewo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Frappue,
poprosiłam obsługę sklepu internetowego o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ