Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Aniakol,
Aniakol pisze: 3 kwie 2024, o 17:24 czy mogę prosić o przyspieszenie weryfikacji zamówienia nr 2024040316079606.
przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agaeloo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 kwie 2024, o 19:26

Przedłużenie umowy online

Post autor: Agaeloo »

Witam. Ja z takim pytaniem odnośnie zamówienia nr. 2024041916124160 . Długo się zastanawiałam nad przedłużeniem umowy z Plusem, ale doszłam do wniosku że w sumie ostatni raz przedłużę, chodzi o to że zrobiłam to online dobierając przy tym smartfona wszystko pięknie maila dostałam że zamówienie w realizacji a nawet dostałam smsa ( Dziekujemy za skorzystanie z oferty.Juz od najblizszego okresu rozliczeniowego bedziesz mogl korzystac z TARYFY PLUS..Plus ). Dzwoniłam do działu obsługi klienta by uzyskać informacje, ponieważ nie dostałam żadnych dokumentów by się zapoznać z ofertą powiedziala mi tam Pani że wysłali dokumenty tego samego dnia o godz 15 coś, z czego ja ich nie mam nawet w spam. I teraz pytanie co mam z tym zrobić ? Oczywiście będę jeszcze dzwonić w poniedziałek. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2024, o 10:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o poruszanej tematyce.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Przedłużenie umowy online

Post autor: wlo »

Przyznaję, że Polkomtel ma poważny problem z dostarczaniem dokumentów dotyczących umów.
Mimo, że klient podaje dane, adres poczty elektronicznej (który od lat jest przypisany do konta abonenta i na który przychodzą faktury i przypomnienia o płatnościach), jakoś umowy nie potrafią dotrzeć. Nawet pomimo interwencji, nie można się doprosić tych umów.
Sam mogę podać przykład.
7 listopada ubiegłego roku siostra odnawiała umowy na trzech numerach, dodatkowo podpisywała umowę na światłowód. Wszyscy twierdzili, że umowy zostały wysłane na e-mail. Ciekawe, że nie doszły? I nie, nie znalazły się w katalogu ze spamem ;-) Po kilku interwencjach, po 3 tygodniach przyszła umowa - na jeden z numerów. Po kolejnych, interwencjach, nawet u mojego "biznesowego" opiekuna interweniowałem... Nic. Zero. Żadnych umów. Sprzedawca w punkcie Plusa gdzie zawierane były umowy kilka razy coś tam skrobał w tej sprawie - nic nie pomaga.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2024, o 10:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o podobnej tematyce.
ODPOWIEDZ