Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,
amaryl556 pisze:Od 7.00 rano przesyłki były w doręczeniu by po 18.30 w sledzonej przesyłce pojawiła się informacja o przekroczeniu czasu. To wszystko. Zero kontaktu przed doręczeniem infolinia to same reklamy.
Ze względu na inwentaryzację został wydłużony termin doręczania przesyłek do 7 dni roboczych. Za napotkane niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: amaryl556 »

Czyli informacje z Plusa o przekazaniu przesyłek do doręczenia z podaniem numeru przesyłki a w następstwie tego wpis o wydaniu do doręczenia z datą i godziną przez TNT nic nie znaczy? Trzeba nie pracować i codziennie być w domu.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,

proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
4t.tele@gmail.com
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 sty 2022, o 10:18

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: 4t.tele@gmail.com »

Sklep internetowy plus .

Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .

Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???
4t.tele@gmail.com
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 sty 2022, o 10:18

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: 4t.tele@gmail.com »

Cierpliwość to podstawa ,prośba byla o informację co oznacza taki status .
Marta_Plus pisze:amaryl556,

proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki. W razie dalszych wątpliwości, do Twojej dyspozycji pozostaje również sklep internetowy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

4t.tele@gmail.com,

informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
w.w.chlon
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2022, o 17:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: w.w.chlon »

Witam już ponad tydzień czekam na zamówienie 2022021412808841 cały czas w trakcie wetyfikacji
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj w.w.chlon,

przepraszam za czas oczekiwania na realizację zamówienia. Nie mamy z pozycji forum wglądu do podanego zgłoszenia. Czy kontaktowałeś się może w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Osa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2022, o 09:53

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Osa »

Dzień dobry.
08.04.2022 składałam zamówienie online ,wszystko fajnie szło ale w dniu 09.04.2022 otrzymałam informację że będzie dodatkowa weryfikacja.
Ok zgadzam się niech sprawdzają itd ale już dziś 13.04.2022 dalej widnieje ten sam status.
Ile to może trwać ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Osa,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Osa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2022, o 09:53

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Osa »

Dostałam informację o naliczonej kaucji ,czy można to jakoś ominąć ?
Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Osa,

przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
Osa pisze:Gdzie można się dowiedzieć o kwocie ewentualnej kaucji ?
Informację uzyskasz kontaktując się z infolinią sklepu internetowego 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz) lub wysyłając wiadomość na: esklep@plus.pl"target="_blank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kondzi56
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 kwie 2022, o 08:58

Długi czas oczekiwania na realizację esklep

Post autor: kondzi56 »

Witam
Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2022, o 09:55 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kondzi56,
kondzi56 pisze:Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie weryfikacji zamówienia w esklep ? Zamówienie 2022042713102596
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Zgłoszenie zostało zapisane wczoraj, na co wskazują pierwsze cyfry numeru zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Sklep internetowy Plus vs. Sklep stacjonarny Plus

Post autor: emarti »

Witam serdecznie, pytanie raczej do moderatorów tego Plus Forum ale może też jakiś użytkownik forum będzie znał odpowiedź. Jestem zainteresowany zakupem telewizora ze sklepu Plusa. Oferta sklepu internetowego jest jednak uboga a i tak z tej ubogiej oferty część telewizorów widnieje jako "niedostępna". I tak jest od dłuższego czasu. Mam pytanie kiedy oferta zostanie zaktualizowana? Czy stacjonarne punkty Plusa mają w ofercie telewizory i w jaki sposób mogę dowiedzieć się o aktualnym stanie tego sprzętu? Czy jedynym sposobem jest kontakt z takim punktem w celu zasięgnięcia informacji?
ODPOWIEDZ