Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
przedłużenie umowy i do tej pory zero odzewu...i przepraszam za wątek w złym dziale bo chodzi o PLUS MIX ,niedopatrzyłem tego ;/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
marekkalisz19,
dziękuję za doprecyzowanie informacji. Przekazuję zatem sprawę do obsługi sklepu internetowego.
dziękuję za doprecyzowanie informacji. Przekazuję zatem sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 17:51
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witam,
13 sierpnia 2014 złożyłem zamówienie przez sklep internetowy o numerze 20140813269468.
Chciałbym się dowiedzieć co się z nim dzieje bo na e-maila nie mam odpowiedzi a na infolinii nikt nie odpowiada.
Za odpowiedź dziękuje
13 sierpnia 2014 złożyłem zamówienie przez sklep internetowy o numerze 20140813269468.
Chciałbym się dowiedzieć co się z nim dzieje bo na e-maila nie mam odpowiedzi a na infolinii nikt nie odpowiada.
Za odpowiedź dziękuje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Witaj marcinek1610,
zamówienie dotyczyło nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
zamówienie dotyczyło nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 17:51
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Chodziło o nową umowę. Bardzo się niecierpliwie bo to ma być prezent dla narzeczonej.
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Czy sklep internetowy powiadamia e-mailem, gdy nastąpi aktywacja usługi?
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
witam, co oznacza status zamówienia ASSIGNED_MANUALLY ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
marcinek1610 - proponuję kontakt z pracownikami Sklepu internetowego pod numerem 601 101 200 pon. - pt. 8.00 - 21.00
HaPe - o ile mi wiadomo to nie.
zapytanie - skąd masz taką informację?
HaPe - o ile mi wiadomo to nie.
zapytanie - skąd masz taką informację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 17:51
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Chętnie bym zadzwonił i porozmawiać sobie ale nikt nie raczy się zainteresować ze ktoś dzwoni.
edit: W jaki sposób mogę zrezygnować z tego zamówienia? Bo takie traktowanie klienta jest poniżej krytyki.
edit: W jaki sposób mogę zrezygnować z tego zamówienia? Bo takie traktowanie klienta jest poniżej krytyki.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2014, o 14:08 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dwa posty jeden pod drugim od tego samego autora
Powód: Dwa posty jeden pod drugim od tego samego autora
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
sprawdzałem status zamówienia
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
marcinek1610 - prześlij mi przez ten formularz swój PESEL, postaram się sprawdzić co dzieje się z zamówieniem.
zapytanie ten status oznacza, że dane zamówienie oczekuje na przetworzenie.
zapytanie ten status oznacza, że dane zamówienie oczekuje na przetworzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Ile można czekać? Mija już 11 dzień od podpisania umowy, a nadal nie działa mi usługa. Modem pokazuje Brak usług. Modem jest sprawny, bo na zwykłej karcie Plus na abonament się loguje.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 13:04
Zamówienie w sklepie internetowym
Witam !
W niedziele 17.08.2014 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, plus zapewnia że czas realizacji wynosi 2-3 dni . Dziś jest 19.08.2014 i nie mam pojęcia czy paczka została wysłana, bo status zamówienia to "przyjęte". Jeśli zamówienie zostało wysłane to mógłbym prosić o numer monitorowania przesyłki ?? A jeśli nie to ile mam na to czekać. Z góry uprzejmie dziękuje.
nr. zamówienia : 20140817276279
W niedziele 17.08.2014 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, plus zapewnia że czas realizacji wynosi 2-3 dni . Dziś jest 19.08.2014 i nie mam pojęcia czy paczka została wysłana, bo status zamówienia to "przyjęte". Jeśli zamówienie zostało wysłane to mógłbym prosić o numer monitorowania przesyłki ?? A jeśli nie to ile mam na to czekać. Z góry uprzejmie dziękuje.
nr. zamówienia : 20140817276279
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zamówienie w sklepie internetowym
duszynskikamil zadzwoń proszę do Sklepu Internetowego - pod numer 601 101 200 pon. - pt. 8.00 - 21.00.
HaPe podaj mi numer zamówienie przez formularz.
HaPe podaj mi numer zamówienie przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
ja złożyłem zamówienie 15.08 i nadal nie mam info co się nim dzieje