Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Martynazuzianadia,
Martynazuzianadia pisze:Dostalam wiadomosc na meila czy przeszlam prosze udzielic informacji ?

Z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Możesz uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, kontaktując się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AdamMechanik
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: AdamMechanik »

Witam, dostałem maila ze zmianą statusu zamówienia ale nic mi to nie mówi.

"Zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji. W związku z tym czas jego realizacji może się wydłużyć" .... Co to dokładnie oznacza? Mam dosłać jakieś dokumenty?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj AdamMechanik,

informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Josep
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 gru 2021, o 18:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Josep »

Mam problem z zamówieniem nr. 2021121512521757
Nie dostałem wiadomości e-mail i także powodu odmowy. "REALIZACJA ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM ZOSTAŁA ZABLOKOWANA ZE WZGLĘDU NA OBOWIĄZEK WNIESIENIA KAUCJI. ZAPRASZAMY DO NASZYCH TRADYCYJNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
I czegoś tutaj nie rozumiem przez sklep nie ale tradycyjnie tak ? To coś troszkę nie logiczne.
Zaznaczam że nikt do mnie również nie zadzwonił, co jest troszkę nie logiczne
Proszę o informację oraz interwencję.

PS. Otrzymałem wiadomość ze sklepu po 23:00
"Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy."

Tylko jest duży problem bo telefon w zestawie tym co wybrałem jest dostępny tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.
Zaznaczam również że nie znam powodu nałożenia kaucji jak i jej wysokości to po drugie.
W związku z powyższym proszę jak na wstępie. Edycja postu nastąpiła o 6:30...

Edycja postu po telefonie do sklepu internetowego.
Nikt nie wie dlaczego została nałożona kara i w jakiej wysokości... Do działu aktywacji brak kontaktu oczywiście
W związku z powyższym bez sensu tracić nerwy mam nadzieję że kiedyś UOKiK się zainteresuje sprawą tajemniczego sposobu. Może się komuś moje nazwisko nie spodobało to kaucję nałożył. Zgody na przetwarzanie danych zostały cofnięte. Szkoda że na tym forum nie ma opcji usuń konto.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Josep,

kucja może zostać naliczona z różnego powodu, mogą to być zaległości w płatnościach, czy niezgodność w danych. W przypadku wyznaczenia takiej kaucji w sklepie internetowym, realizacja zamówienia w tym kanale sprzedaży nie jest niestety możliwa. Nie mogę nic obiecać, ale przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kasia87383
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 gru 2021, o 21:26

Status zamówienia KPPERROR

Post autor: kasia87383 »

Dzisiaj zostało złożone zamówienie i status zamówienia pokazuje KPPERROR. Czy ktoś mi wyjaśni o co w tym chodzi ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

kasia87383,

to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Posiadasz może numer zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jakub298
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 gru 2021, o 20:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: jakub298 »

Witam. Dzisiaj otrzymałem abonamentową kartę SIM. Kurier nie wymagał żadnych podpisów. Umowę podpisywałem przez emaila. Kiedy może zostać aktywowany mój nr?
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pszprega »

Karta powinna być aktywna w ciągu kilku najbliższych godzin. Myślę że najpóźniej jakoś po północy będzie aktywna.
jakub298
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 gru 2021, o 20:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: jakub298 »

pszprega pisze:Karta powinna być aktywna w ciągu kilku najbliższych godzin. Myślę że najpóźniej jakoś po północy będzie aktywna.
Witam. Nadal nie mam aktywnej karty. Czy da się przyspieszyć procedurę aktywacji przez kontakt z infolinia?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj jakub298,
jakub298 pisze: Dzisiaj otrzymałem abonamentową kartę SIM. Kurier nie wymagał żadnych podpisów. Umowę podpisywałem przez emaila. Kiedy może zostać aktywowany mój nr?
czy przy składaniu zamówienia wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jakub298
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 gru 2021, o 20:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: jakub298 »

Tak, wyraziłem zgodę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

jakub298,

aktywacja następuje w terminie do 7 dni od doręczania przesyłki. Wiecej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jakub298
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 gru 2021, o 20:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: jakub298 »

Dziękuję za odpowiedź. Czyli pewnie zostanie aktywowana z datą najbliższego okresu rozliczeniowego? Pozdrawiam
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Sklep wywiązał się kurier nie.

Post autor: amaryl556 »

W esklepie Plus przedłużyłem ja i córka umowy abonamentowe wraz z aparatem. Realizacje dostawy miał wykonać TNT. Od 7.00 rano przesyłki były w doręczeniu by po 18.30 w sledzonej przesyłce pojawiła się informacja o przekroczeniu czasu. To wszystko. Zero kontaktu przed doręczeniem infolinia to same reklamy.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 5 sty 2022, o 10:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków ze względu na tematykę.
ODPOWIEDZ