Strona 31 z 36

Telefon w nocy połączył się z siecią

: 30 lip 2022, o 23:24
autor: kuba8181
Dzień Dobry, znajduje się aktualnie na wyjeździe w Chorwacji. Nie wiadomo skąd 15 km od granicy z Bośnia I Hercegowiną, w nocy o godzinie 23:24 telefon złapał tamtejsza sieć. Przez co bez mojej wiedzy podczas snu zaczął naliczać rachunek za Internet, plus jest tego taki ze limiter zatrzymał licznik na 250 zł. Jest szansa na umorzenie zapłaty, albo jakoś pomniejszyć tą kwotę?
Pozdrawiam

Re: roaming

: 1 sie 2022, o 12:21
autor: Basia_Plus
Witaj kuba8181,
kuba8181 pisze: 30 lip 2022, o 23:24 znajduje się aktualnie na wyjeździe w Chorwacji. Nie wiadomo skąd 15 km od granicy z Bośnia I Hercegowiną, w nocy o godzinie 23:24 telefon złapał tamtejsza sieć.
na obszarze przygranicznym takie sytuacje mogą mieć miejsce, tym bardziej jeśli masz ustawiony automatyczny wybór sieci. W takich przypadkach karta loguje się do sieci, posiadającej na danym obszarze silniejszy sygnał.
kuba8181 pisze: 30 lip 2022, o 23:24 Jest szansa na umorzenie zapłaty, albo jakoś pomniejszyć tą kwotę?
Decyzję w tej sprawie może podjąć wyłącznie Departament Reklamacji.
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: roaming

: 23 sie 2022, o 21:41
autor: Johny994
Dzień dobry, niestety w pobliżu granicy Chorwackiej z Bośnią i Hercegowiną naliczyło mi bardzo wysoki rachunek za roaming. 250 zł :( Jest to dla mnie strasznie wysoka kwota. Bardzo bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc. O umorzenie tej kwoty albo chociaż jej zmniejszenie. To jest znaczna część budżetu moich ekonomicznych wakacji. Będę wdzięczny za przyspieszenie tej reklamacji i pomoc w pozytywnym jej rozpatrzeniu. Jestem już w plusie parę dobrych lat. Mam wielką nadzieję, że uda się jakoś rozwiać tą sytuację. Mój numer reklamacji to:
CASE/220823/2285

Re: roaming

: 24 sie 2022, o 10:01
autor: Joanna_Plus
Witaj Johny994,
Johny994 pisze: 23 sie 2022, o 21:41 Mój numer reklamacji to:
CASE/220823/2285
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą wiadomość.

Roaming

: 12 wrz 2022, o 15:46
autor: kuba8181
Dzień Dobry, spotkała mnie dziwna sytuacja w przypadku jednego numeru na fakturze. Nr telefonu 724 ... ... włączył blokadę roaming na 100 zł dnia 20.08.2022 o godzinie 20:42. Dnia 24.08.2022 przyszła do mnie wiadomość że wykorzystałem 100% danych roaming co wiąże się z naliczaniem dodatkowych kosztów do MAX 100 zł, ponieważ została nałożona blokada. Jednak dzisiaj sprawdziłem fakturę i zastałem dziwną informacje że nr 724 ... ... ma do zapłaty za roaming 213.06 zł. Jest możliwość, że Plus gdzieś popełnił błąd?
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Mój nr reklamacji to CASE/220912/1225

Re: roaming

: 12 wrz 2022, o 16:22
autor: Basia_Plus
Witaj kuba8181,
kuba8181 pisze: 12 wrz 2022, o 15:46 Mój nr reklamacji to CASE/220912/1225
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.

Re: roaming

: 13 wrz 2022, o 14:44
autor: wlo
kuba8181 - Limiter DATA, co do zasady, ogranicza koszty korzystania w roamingu z usług opartych na pakietowej transmisji danych. Masz fakturę, masz i billing. Sprawdź za co dokładnie masz opłaty naliczone - bo przecież oprócz "internetu" może to dotyczyć połączeń głosowych czy wiadomości. To wszystko tam jest! ;-)
A z ciekawości - chętnie bym poznał fakty ;-)

Re: roaming

: 3 lis 2022, o 21:20
autor: rdarek86
Witam,
Czy w mojej sprawie jest jeszcze szansa na chociaż złagodzenie wysokiej płaty za połączenia roamingu.
W dniu 08.10.2022 przebywałem w Bieszczadach przy granicy z Ukrainą. Nie przekroczyłem granicy. W telefon miałem ustawione jak zawsze automatyczne wyszukiwanie sieci. Telefon połączył mi się z siecią Ukraińską i zostały naliczony wysoki rachunek za korzystanie z internetu. Pierwszy raz mam taką sytuację. Jestem z Plusem od ponad 15lat bez przerwy, dostałem powiadomienie sms o opłatach w Ukrainie, czasami będąc w Bieszczadach miałem podobne sms, ale nigdy nie miałem z tym związanych kosmicznych opłat jak teraz. Zadziałał też Limiter Data ale z tego typu wiadomością też pierwszy raz się spotkałem, niefrasobliwie dwa razy odblokowałem usługę. Rozumie że za pierwszym razem naliczyło 250zł ale po drugim odblokowaniu naliczyło już dużo ponad 250zł co finalnie dało obciążenie za roaming 966zł netto.
Dlaczego Plus jako operator nalicza roaming jeśli nie przekroczyłem fizycznie granicy z PL? Dlaczego Limiter Data po drugim odblokowaniu nie wysłał kolejnego ostrzeżenia o przekroczeniu kolejnych 250zł tylko dobił rachunek 966zł netto a było by więcej jakbym więcej korzystał z internetu?
Tego samego dnia złożyłem reklamację przez stronę Plus Online, została na dniach odrzucona.
Czy jest w mojej sprawie jeszcze szansa jeśli nie na anulowanie w całości to złagodzenie opłaty?
Dla mnie to pierwsza taka sytuacja, rozumie jeśli przebywałbym gdzieś za granicą ale ja cały czas byłem fizycznie na terytorium Polski.
Proszę o pomoc jeśli jest jakaś szansa w mojej sprawie.
Pozdrawiam Darek

Re: roaming

: 4 lis 2022, o 10:46
autor: mariusz9a
rdarek86 pisze: 3 lis 2022, o 21:20 Rozumie że za pierwszym razem naliczyło 250zł ale po drugim odblokowaniu naliczyło już dużo ponad 250zł co finalnie dało obciążenie za roaming 966zł netto.
Naliczyło tyle, bo zrobiłeś to:
rdarek86 pisze: 3 lis 2022, o 21:20 niefrasobliwie dwa razy odblokowałem usługę.
Czyli dałes przyzwolenie na dalsze ciągnięcie danych, no i naciągnęło za sporą kwotę :-(
rdarek86 pisze: 3 lis 2022, o 21:20 Dlaczego Plus jako operator nalicza roaming jeśli nie przekroczyłem fizycznie granicy z PL?
Bo tu nie chodzi o Twoje fizyczne położenie, a o sieć komórkową z jakiej korzystasz. Dlatego osoby mieszkające przy granicy mają z tym niestety poważny problem. Pół biedy jak to jest granica z państwami UE, ale Ukraina czy inne wschodnie kraje, to już poważny koszt roamingu :-(

Re: roaming

: 4 lis 2022, o 11:01
autor: Basia_Plus
Witaj rdarek86,
rdarek86 pisze: 3 lis 2022, o 21:20 Czy w mojej sprawie jest jeszcze szansa na chociaż złagodzenie wysokiej płaty za połączenia roamingu.
decyzję w tej sprawie może podjąć wyłącznie Departament Reklamacji.
Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
rdarek86 pisze: 3 lis 2022, o 21:20 W dniu 08.10.2022 przebywałem w Bieszczadach przy granicy z Ukrainą. Nie przekroczyłem granicy. W telefon miałem ustawione jak zawsze automatyczne wyszukiwanie sieci. Telefon połączył mi się z siecią Ukraińską i zostały naliczony wysoki rachunek za korzystanie z internetu
Na obszarze przygranicznym takie sytuacje mogą mieć miejsce, tym bardziej jeśli masz ustawiony automatyczny wybór sieci. W takich przypadkach karta loguje się do sieci, posiadającej na danym obszarze silniejszy sygnał.

Re: roaming

: 4 lis 2022, o 11:59
autor: rdarek86
Dziękuje mariusz9a i Basia_Plus za odpowiedzi i wyjaśnienia.
Ewidentnie moja głupia wina w tym wszystkim, nie ukrywam tego.
Pozwoliłem sobie wysłać jeszcze raz zgłoszenie przez formularz, chociaż żeby w jakiś sposób złagodzić wyrok.
Polak mądry po szkodzie. Życie. Teraz już na pewno będę bardziej świadomy.
Dzięki i Pozdrawiam Darek

Re: roaming

: 4 lis 2022, o 12:16
autor: Basia_Plus
rdarek86,
rdarek86 pisze: 4 lis 2022, o 11:59 Pozwoliłem sobie wysłać jeszcze raz zgłoszenie przez formularz, chociaż żeby w jakiś sposób złagodzić wyrok.
podaj proszę numer wysłanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: roaming

: 5 lis 2022, o 08:53
autor: rdarek86
Witam, to chyba ten nr CASE/221104/459. Dzięki Basia_Plus za pomoc, chce to już mieć za sobą bo szkoda kasy.
Pozdrawiam Darek

Re: roaming

: 7 lis 2022, o 11:04
autor: Marta_Plus
Witaj rdarek86,
rdarek86 pisze: 5 lis 2022, o 08:53 to chyba ten nr CASE/221104/459. Dzięki Basia_Plus za pomoc, chce to już mieć za sobą bo szkoda kasy.
Pozdrawiam Darek
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie jego realizacji. Również pozdrawiam.

Re: roaming

: 15 lis 2022, o 08:06
autor: MagdaWojcik
Dzień dobry, W dniach 29.10.2022-01.11.2022 przebywałam w Bieszczadach. Podczas pobytu otrzymałam informację o kosztach roamingu ale w tym czasie nie opuszczałam granic Polski i nie zamierzałam ponosić kosztów transmisji danych przez zagranicznego operatora. W dniu 29.10.2022 otrzymałam informację (cały czas przebywając na terenie Polski), że wykorzystano 40%limitu 250zł Limitera Data w roamingu. Od tamtej pory została całkowicie wyłączona opcja transmisji danych. Niestety naliczyło mi prawie 500 zł do rachunku. Co mam zrobić, w jaki sposób najlepiej napisać reklamację aby została uznana? Dziękuję Magda