Dział aktywacji - wymagana kaucja

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
zybek
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 paź 2015, o 19:36

Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: zybek »

Witam,
Chciałbym uzyskać informację na podstawie jakich danych dział aktywacji Plusa stwierdza iz nowy potencjalny klient może zawrzeć umowę tylko po wpłaceniu kaucji. Piszę na tym forum, iż 24 października wysłałem zapytanie poprzez maila i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.

Pozdrawiam
Z
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

zybek, przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cjamar
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 sty 2016, o 13:28

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Cjamar »

Witam, a w jaki sposób można się dowiedzieć dlaczego kaucja została naliczona ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

Cjamar, niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cjamar
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 sty 2016, o 13:28

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Cjamar »

No tak tylko w moim przypadku nie mam nigdzie zaległości, mam stały dochód mam dobrą historię kredytową i została mi naliczona kaucja i nie ma możliwości żeby sprawdzić dlaczego tak się stało ? Bo ja tego nie rozumiem
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

Cjamar, Departament Aktywacji nie ma obowiązku podawania przyczyny wyznaczenia kaucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartex03
Szalony PlusManiak
Posty: 730
Rejestracja: 14 cze 2014, o 00:04

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: bartex03 »

Analogicznie Wasz przyszły Abonent nie musi być Waszym jeżeli nie raczycie przedstawić powodu nałożenia kaucji

Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

bartex03 pisze: Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
W przypadku kaucji umowa nie jest zawarta do momentu jej opłacenia, wiec w takiej sytuacji użytkownik Cjamar nie ma od czego odstępować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartex03
Szalony PlusManiak
Posty: 730
Rejestracja: 14 cze 2014, o 00:04

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: bartex03 »

Krzysiek_Plus pisze:
bartex03 pisze: Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
W przypadku kaucji umowa nie jest zawarta do momentu jej opłacenia, wiec w takiej sytuacji użytkownik Cjamar nie ma od czego odstępować.

Odstąpić od chęci zawarcia Umowy ;)
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: ciekawy »

spróbój w innym salonie,

mi dawno temu dali kaucje do zapłaty i umowy nie podpisałem a z niczym nie zalegam nigdzie, dane też były poprawne, inna sieć mnie wtedy aktywowała bez żadnego problemu,

po latach kiedy poszedłem do innej sieci i kiedy jeszcze raz spróbowałem się aktywować w Plusie po umowie z tamtą siecią to aktywacja była bez kaucji ale szefostwo salonu inne,

wniosek - salon dawał za dużo telefonów fraudom, pewnie dlatego w niektórych salonach jest kaucja, a w innych może nie,

możliwe, że ten dział też to sprawdza
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

ciekawy pisze:wniosek - salon dawał za dużo telefonów fraudom, pewnie dlatego w niektórych salonach jest kaucja, a w innych może nie,
Nie jest to możliwe, żaden salon nie może zrealizować umowy bez zgody z Działu Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: KamilPowerLte »

Cjamar pisze:Witam, a w jaki sposób można się dowiedzieć dlaczego kaucja została naliczona ?
Krzysiek_Plus pisze:Cjamar, niestety nie ma takiej możliwości.
Krzysiek_Plus pisze:Cjamar, Departament Aktywacji nie ma obowiązku podawania przyczyny wyznaczenia kaucji.
Czy przez pojęcie "nie ma obowiązku" mamy rozumieć, że ma zakaz podawania tych danych? To jest semantyka. Normalny rozumny człowiek pod wyrażeniem "nie ma obowiązku" rozumie brak przymusy. Czyli w tym wypadku w standardowym piśmie o nałożeniu kaucji nie musi znajdować się informacja o przyczynie. Natomiast gdy w odpowiedzi klient zadaje konkretne pytanie o powód nałożenia kaucji a operator mimo wszystko go nie podaje powołując się tylko na "brak obowiązku" jego podania to już jest po prostu zła wola. Nic więcej. W sumie jeśli chodzi o traktowanie klientów przez Plusa, również nic nowego.
zybek pisze: Piszę na tym forum, iż 24 października wysłałem zapytanie poprzez maila i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów :roll: Bhawo Plus!

Cjamar masz tutaj pierwszy z przykładów jak klienci są traktowani przez Plusa. Przejrzyj forum, popatrz jakie durne i bezsensowne odpowiedzi potrafimy otrzymywać na nasze reklamacje. Nie idź naszą drogą! Ucz się na błędach innych, jest to zdecydowanie tańsze i mniej bolesne niż powielanie tych błędów.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: Krzysiek_Plus »

KamilPowerLte pisze:Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów :roll: Bhawo Plus!
Czyli najprawdopodobniej nie zdecydował się na wpłatę kaucji, która najprawdopodobniej w jego wypadku była wymagana, a bez tego nie było możliwości zawarcia umowy.
KamilPowerLte pisze:Czyli w tym wypadku w standardowym piśmie o nałożeniu kaucji nie musi znajdować się informacja o przyczynie
W sytuacji nałożenia kaucji, żadne pismo nie jest wysyłane, klient otrzymuje informacje od sprzedawcy w punkcie lub droga elektroniczną w przypadku zawierania umowy przez np.: sklep internetowy.

Proszę nie wprowadzaj w błąd.
KamilPowerLte pisze:Natomiast gdy w odpowiedzi klient zadaje konkretne pytanie o powód nałożenia kaucji a operator mimo wszystko go nie podaje powołując się tylko na "brak obowiązku" jego podania to już jest po prostu zła wola.
Departament Aktywacji tylko weryfikuje daną osobę/firmę i decyduje czy takowa kaucja będzie wymagana, nie przekazuje informacji z powodem nałożenia do sprzedawców czy tez działu w ramach którego jest umowa realizowana. Więc w takiej sytuacji pracownicy nie mogą przekazać informacji o powodzie gdyż takowej nie posiadają.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikiasa
Szalony PlusManiak
Posty: 805
Rejestracja: 14 lip 2014, o 17:16
Lokalizacja: Lublin

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: mikiasa »

KamilPowerLte pisze:Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów :roll: Bhawo Plus!

Cjamar masz tutaj pierwszy z przykładów jak klienci są traktowani przez Plusa. Przejrzyj forum, popatrz jakie durne i bezsensowne odpowiedzi potrafimy otrzymywać na nasze reklamacje. Nie idź naszą drogą! Ucz się na błędach innych, jest to zdecydowanie tańsze i mniej bolesne niż powielanie tych błędów.
Kamilu, sam prowadzę firmę i również weryfikujemy naszych klientów pod względem historii "uczciwości" gospodarczej. Osobiście w 100% popieram ten proceder wśród operatorów komórkowych. Nie po to zgłaszam niepłacących wałkowiczów w bazy aby szło to w las :)
Brawo Plus!
bartex03
Szalony PlusManiak
Posty: 730
Rejestracja: 14 cze 2014, o 00:04

Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja

Post autor: bartex03 »

mikiasa pisze:
KamilPowerLte pisze:Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów :roll: Bhawo Plus!

Cjamar masz tutaj pierwszy z przykładów jak klienci są traktowani przez Plusa. Przejrzyj forum, popatrz jakie durne i bezsensowne odpowiedzi potrafimy otrzymywać na nasze reklamacje. Nie idź naszą drogą! Ucz się na błędach innych, jest to zdecydowanie tańsze i mniej bolesne niż powielanie tych błędów.
Kamilu, sam prowadzę firmę i również weryfikujemy naszych klientów pod względem historii "uczciwości" gospodarczej. Osobiście w 100% popieram ten proceder wśród operatorów komórkowych. Nie po to zgłaszam niepłacących wałkowiczów w bazy aby szło to w las :)
Brawo Plus!
Mikiasa wszystko sie zgadza wiadomo ze trzeba sprawdzac i weryfikowac ale jezeli klient jest weryfikowany a pozniej nie ma zgody na umowe, naturalne jest ze ma prawo wiedziec dlaczego - to jest informcja dla niego.

Analogicznie: idziesz do lekarza okazuje sie ze jestes chory i pytasz sie na jaką chorobe. Na to lekarz ma kartke z wynikami i odpowiada, nie powiem bo nie mam takiego obowiazku ?
ODPOWIEDZ