Dział aktywacji - wymagana kaucja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 paź 2015, o 19:36
Dział aktywacji - wymagana kaucja
Witam,
Chciałbym uzyskać informację na podstawie jakich danych dział aktywacji Plusa stwierdza iz nowy potencjalny klient może zawrzeć umowę tylko po wpłaceniu kaucji. Piszę na tym forum, iż 24 października wysłałem zapytanie poprzez maila i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
Pozdrawiam
Z
Chciałbym uzyskać informację na podstawie jakich danych dział aktywacji Plusa stwierdza iz nowy potencjalny klient może zawrzeć umowę tylko po wpłaceniu kaucji. Piszę na tym forum, iż 24 października wysłałem zapytanie poprzez maila i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
Pozdrawiam
Z
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
zybek, przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Witam, a w jaki sposób można się dowiedzieć dlaczego kaucja została naliczona ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Cjamar, niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
No tak tylko w moim przypadku nie mam nigdzie zaległości, mam stały dochód mam dobrą historię kredytową i została mi naliczona kaucja i nie ma możliwości żeby sprawdzić dlaczego tak się stało ? Bo ja tego nie rozumiem
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Cjamar, Departament Aktywacji nie ma obowiązku podawania przyczyny wyznaczenia kaucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Analogicznie Wasz przyszły Abonent nie musi być Waszym jeżeli nie raczycie przedstawić powodu nałożenia kaucji
Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
W przypadku kaucji umowa nie jest zawarta do momentu jej opłacenia, wiec w takiej sytuacji użytkownik Cjamar nie ma od czego odstępować.bartex03 pisze: Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Krzysiek_Plus pisze:W przypadku kaucji umowa nie jest zawarta do momentu jej opłacenia, wiec w takiej sytuacji użytkownik Cjamar nie ma od czego odstępować.bartex03 pisze: Cjamar na Twoim miejscu w takim wypadku odstąpiłbym od Umowy oczywiscie nie podając powodu ;)
Odstąpić od chęci zawarcia Umowy ;)
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
spróbój w innym salonie,
mi dawno temu dali kaucje do zapłaty i umowy nie podpisałem a z niczym nie zalegam nigdzie, dane też były poprawne, inna sieć mnie wtedy aktywowała bez żadnego problemu,
po latach kiedy poszedłem do innej sieci i kiedy jeszcze raz spróbowałem się aktywować w Plusie po umowie z tamtą siecią to aktywacja była bez kaucji ale szefostwo salonu inne,
wniosek - salon dawał za dużo telefonów fraudom, pewnie dlatego w niektórych salonach jest kaucja, a w innych może nie,
możliwe, że ten dział też to sprawdza
mi dawno temu dali kaucje do zapłaty i umowy nie podpisałem a z niczym nie zalegam nigdzie, dane też były poprawne, inna sieć mnie wtedy aktywowała bez żadnego problemu,
po latach kiedy poszedłem do innej sieci i kiedy jeszcze raz spróbowałem się aktywować w Plusie po umowie z tamtą siecią to aktywacja była bez kaucji ale szefostwo salonu inne,
wniosek - salon dawał za dużo telefonów fraudom, pewnie dlatego w niektórych salonach jest kaucja, a w innych może nie,
możliwe, że ten dział też to sprawdza
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Nie jest to możliwe, żaden salon nie może zrealizować umowy bez zgody z Działu Aktywacji.ciekawy pisze:wniosek - salon dawał za dużo telefonów fraudom, pewnie dlatego w niektórych salonach jest kaucja, a w innych może nie,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Cjamar pisze:Witam, a w jaki sposób można się dowiedzieć dlaczego kaucja została naliczona ?
Krzysiek_Plus pisze:Cjamar, niestety nie ma takiej możliwości.
Czy przez pojęcie "nie ma obowiązku" mamy rozumieć, że ma zakaz podawania tych danych? To jest semantyka. Normalny rozumny człowiek pod wyrażeniem "nie ma obowiązku" rozumie brak przymusy. Czyli w tym wypadku w standardowym piśmie o nałożeniu kaucji nie musi znajdować się informacja o przyczynie. Natomiast gdy w odpowiedzi klient zadaje konkretne pytanie o powód nałożenia kaucji a operator mimo wszystko go nie podaje powołując się tylko na "brak obowiązku" jego podania to już jest po prostu zła wola. Nic więcej. W sumie jeśli chodzi o traktowanie klientów przez Plusa, również nic nowego.Krzysiek_Plus pisze:Cjamar, Departament Aktywacji nie ma obowiązku podawania przyczyny wyznaczenia kaucji.
Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów Bhawo Plus!zybek pisze: Piszę na tym forum, iż 24 października wysłałem zapytanie poprzez maila i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
Cjamar masz tutaj pierwszy z przykładów jak klienci są traktowani przez Plusa. Przejrzyj forum, popatrz jakie durne i bezsensowne odpowiedzi potrafimy otrzymywać na nasze reklamacje. Nie idź naszą drogą! Ucz się na błędach innych, jest to zdecydowanie tańsze i mniej bolesne niż powielanie tych błędów.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Czyli najprawdopodobniej nie zdecydował się na wpłatę kaucji, która najprawdopodobniej w jego wypadku była wymagana, a bez tego nie było możliwości zawarcia umowy.KamilPowerLte pisze:Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów Bhawo Plus!
W sytuacji nałożenia kaucji, żadne pismo nie jest wysyłane, klient otrzymuje informacje od sprzedawcy w punkcie lub droga elektroniczną w przypadku zawierania umowy przez np.: sklep internetowy.KamilPowerLte pisze:Czyli w tym wypadku w standardowym piśmie o nałożeniu kaucji nie musi znajdować się informacja o przyczynie
Proszę nie wprowadzaj w błąd.
Departament Aktywacji tylko weryfikuje daną osobę/firmę i decyduje czy takowa kaucja będzie wymagana, nie przekazuje informacji z powodem nałożenia do sprzedawców czy tez działu w ramach którego jest umowa realizowana. Więc w takiej sytuacji pracownicy nie mogą przekazać informacji o powodzie gdyż takowej nie posiadają.KamilPowerLte pisze:Natomiast gdy w odpowiedzi klient zadaje konkretne pytanie o powód nałożenia kaucji a operator mimo wszystko go nie podaje powołując się tylko na "brak obowiązku" jego podania to już jest po prostu zła wola.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Kamilu, sam prowadzę firmę i również weryfikujemy naszych klientów pod względem historii "uczciwości" gospodarczej. Osobiście w 100% popieram ten proceder wśród operatorów komórkowych. Nie po to zgłaszam niepłacących wałkowiczów w bazy aby szło to w las :)KamilPowerLte pisze:Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów Bhawo Plus!
Cjamar masz tutaj pierwszy z przykładów jak klienci są traktowani przez Plusa. Przejrzyj forum, popatrz jakie durne i bezsensowne odpowiedzi potrafimy otrzymywać na nasze reklamacje. Nie idź naszą drogą! Ucz się na błędach innych, jest to zdecydowanie tańsze i mniej bolesne niż powielanie tych błędów.
Brawo Plus!
Re: Dział aktywacji - wymagana kaucja
Mikiasa wszystko sie zgadza wiadomo ze trzeba sprawdzac i weryfikowac ale jezeli klient jest weryfikowany a pozniej nie ma zgody na umowe, naturalne jest ze ma prawo wiedziec dlaczego - to jest informcja dla niego.mikiasa pisze:Kamilu, sam prowadzę firmę i również weryfikujemy naszych klientów pod względem historii "uczciwości" gospodarczej. Osobiście w 100% popieram ten proceder wśród operatorów komórkowych. Nie po to zgłaszam niepłacących wałkowiczów w bazy aby szło to w las :)KamilPowerLte pisze:Widząc aktywność na forum wnioskuję, że zybek nie został jednak klientem Plusa. Nie odpisujecie na pytanie potencjalnych klientów - nie macie tych klientów Bhawo Plus!
Cjamar masz tutaj pierwszy z przykładów jak klienci są traktowani przez Plusa. Przejrzyj forum, popatrz jakie durne i bezsensowne odpowiedzi potrafimy otrzymywać na nasze reklamacje. Nie idź naszą drogą! Ucz się na błędach innych, jest to zdecydowanie tańsze i mniej bolesne niż powielanie tych błędów.
Brawo Plus!
Analogicznie: idziesz do lekarza okazuje sie ze jestes chory i pytasz sie na jaką chorobe. Na to lekarz ma kartke z wynikami i odpowiada, nie powiem bo nie mam takiego obowiazku ?